Whites synspunkt:
TW- kort porno beskrivelse
Jin står opad glasmuren i træningslokalet. Jeg sidder på kanten af poolen med mine fødder i det kølige vand. Reyes lægger en hånd om Jin. Mille og Rosa står og diskuterer dagens træning.
"Man skal lave tusind mavebøjninger hver dag for at holde sin krop trænet" hører jeg Mille konstarere. Jeg spærrer øjnene op og skynder mig at sige; "jeg kan overhovedet ikke engang få mig selv til at lave en om dagen."
"Jeg skal i hvert fald heller ikke lave tusind om dagen" udbryder Jin og krydser sine arme.
Reyes nikker ved hans side; "han er måske formskifter, men ikke en atlet."
"Vi kan da træne sammen" smiler Mille.
Jeg krydser mine arm.
"Du drømmer, men vi kan
træne et andet sted" blinker jeg.Jin sætter sig ved min side på kanten af poolen.
Reyes glider ned bag ham og masserer hans ryg. Reyes vipper sit hoved om mod Jin, og de kigger på hinanden med et smøret grin, som siger, at Mille og jeg vist er blevet ligesom dem."I dag skal du trænes i at skifte til dyreskikkelser" siger Rosa. "Har du øvet flere menneskelige skikkelser?" Spørger hun.
"Ja" siger Jin og giver os en demonstration af ham, som skifter til Scar. Han hopper ned i vandet og siger; "jeg skal lige ned os se til overvågningen. Jeg har slet ikke tænkt mig at stå og stirre på Elena i flere timer."
Vi bryder allesammen sammen i grin, da Jin skærer en grimasse, som ligner Scar sædvanlige, jeg lyver slet ikke, blik.
Jin skifter tilbage til at være Jin og siger;
"jeg er klar, hvad skal jeg starte med?""Du skal altid vælge et dyr, som passer ind i dine omgivelser, og som du kan bruge til at løse det problem, som du står overfor. Hvis du skal over en klippe, kan du skifte til en fugl. I krig kan du vælge et stærkt dyr. Hvis du skal svømme, så vælg en fisk." siger Rosa.
"Han har allerede prøvet sig frem
med at trylle gæller frem" siger jeg."Det er imponerende, virkede de?" Spørger Rosa.
"Ja, vi dykkede ned i overvågningen"
siger Jin med et smil."Så er du klar på dyreforvandling!" Siger Rosa.
"Lad os tage noget let først.
Aber ligner mennesker, så" siger hun.Reyes flækker af grin af bare tanken.
Jin bliver rød i hovedet; "jeg forvandler mig altså ikke til en abe. Du må vælge noget andet!"
"Øhh, okay, så, det er sværre at forvandle sig til noget lille end noget stort, fordi din krop skal skrumpe, så du kan prøve en hest. Du kan starte i de små med den nederste del af kroppen. Du kan forvandle dig til en kentaur."
Jin nikker.
"Det er meget bedre" siger han og rejser sig.
"Sørg for, at du har godt med plads, hvis noget går galt. Jeg har hørt om formskiftere, som blev for store ved første forvandling. Vi har ikke lyst til at blive mast, så du kan gå over på sommerfuglemarken." Hun peger mod den grønne mark med de røde blomster.
Jin træder ind på midten af græsset og lukker sine øjne. Det nederst af hans krop omgrives af blå gnister. Hans krop svæver op i luften i liggende stilling med maven mod græsset. De blå gnister breder sig ud i en hesteform, og da de svæver ud til siderne står Jin på marken med en hests bagkrop. Hans pupiller udvider sig.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vampyrtvillinger
VampiroWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...