Whites synspunkt:
Jin og jeg vader op af den lange trappe mod vores værelse, da en duft af løbende blod når min næse. Det dufter af forår blandet med vinterens krydrede kager. Jeg bryder gennem døren på værelset, og finder Enlena liggende ovenpå en bleg fyr med kulsort hår. Hans ben omslutter hendes krop, og hans arme holder hende tæt ind til ham. Hun har hovedet begravet i hans hår og tænderne i hans kød. Jeg slår hurtigt min hæl mod dørkanten og får deres opmærksomhed. Elena drejer sit hoved mod mig med blod dryppende fra sine læber. Manden med det sorte hår sætter sig op i sengen. Hans hoved hænger en smule efter at være blevet suget godt og grundigt op. Jeg genkender straks hans ansigt fra anoncen. Det er Reyes! Hans svimlende øjne kigger op mod mig, mens han smiler; "er I kommer for at tage del i det sjove?" Et hår falder ned fra en tot han har sat. Han binder totten op, så det glatte blanke hår falder ned om hans ansigt.
Han placerer en lok hår bag sit øre, hvorfra en sølv diamant hænger. Hans smalle sexede øjne stirrer afventende på mig.
Han åbner sine fyldige rosa læber og tilføjer;
"jeg er parat på, hvad end I ønsker."Jeg begynder at fantasere om, hvad end dette måtte være, men inden noget sker, rækker Elena en hånd frem og siger; "lad os præcentere os selv." Reyes nikker og lader sig med Elenas hjælp glide op i stående stilling.
Hans krop svajer, og hans hvidglødende skjorte har optaget små røde pletter og klæber mod hans hud, så hans bryst kan anes. Om halsen har han en rødlig choker og en perlekæde, som jeg har lyst til at rive fat i, inden jeg bevæger min mund mod hans rosa læber.
Han rækker mig en blød hånd med lange tynde fingre og siger; "Reyes, mig en ære."
Jeg ryster let hans hånd og siger; "White, godt at møde dig." Han flytter sit blik til Jin bag mig og rækker en kold hånd frem; "Reyes, mig en ære."
Jin tager den med røde kinder; "Park Hyunjin, må jeg tillade mig at spørge, om Reyes er dit internationale navn eller dit rigtige navn?"
"Hyunjin, en glæde at møde dem. Reyes er mit internationale navn. Mit rigtige navn er Siti Hyunteo."
Da Jin hører navnet, måber han bredt; "dit navn oversat til engelsk er Scar! Det er også slotsejerens navn!"
"Så er det godt, at jeg ikke bruger det. Jeg kan ikke risikere, at nogle vampyrer forbinder mig med en anden stor vampyr. Og så fortalte, vent jeg fik ikke dit navn. Jeg plejer ikke at spørge, da de fleste vampyrer både kvinder, mænd og nonbinære vil være neutrale, når de drikker. Må jeg be om dit navn?" Spørger Reyes.
"Elena" siger hun hurtigt.
"Ud fra hvad Elena fortalte, lyder slotsejeren lidt brutal, så det vil nok være bedst, hvis jeg ikke gør noget, som provokerer ham," fortsætter han med alvorlige øjne, mens han læner sig op af sengens stolpe i en sexet position.
"Hvordan foregår det normalt, når andre drikker af dig?" Spørger jeg af ren interesse.
"Det er meget forskelligt. Nogle kommer bare og tager en tår, nogle samler blod med en nål og en blodpude" svarer han hurtigt. "Andre kan lide de mere intime sager" tilføjer han og knapper en knap op på sin skjorte, mens han puster et hår væk fra sit øje og fremsiger; "Jeg kan gøre det blødt og roligt, i wellnessstil, hårdt og brutalt eller i torturstil, hvor kunden må binde mig til sengen og bruge min krop, som de ønsker."
Jeg måber af all den information, som jeg lige har fået og kan for mit blik se Reyes sidde på knæ med spredte ben, hænderne over hovedet bundet til sengens ende og nakken bukket tilbage.
Da jeg lukker munden igen, sidder Jin og Reyes på sengen og snakker. Reyes hånd er placeret på Jins lår, og hans natlige katteøjne stirer ind i Jins dybe sorte øjne. "Jeg har ikke brugt mit koreanske navn siden jeg var 11 år, hvor jeg tog til Amerika, hvor ingen kunne udtale det. Jeg fandt ud af, at vampyrer er virkelige, da jeg var 15 år og næsten begik selvmord. Lige siden har mit eneste mål i livet været at blive forvandlet til en vampyr. Et mål, som har holdt mig i live" fortæller Reyes.
Jeg mærker tårerne falde fra mine øjne.
Jin bukker sig over Reyes krop og med en lang, måske lidt for lang, tunge slikker han blodet af Reyes hvidlige skind. Da blodet er slikket op, er Reyes sår healet. Reyes placerer sin finger der, hvor hullet skulle have været.
"Du er ret sexet" udpuster han med en sexet undertone. Han vender sit fokus mod mig med spørgsmålet; "vil du have noget?"
Jeg ryster på hovedet; "nej, jeg drikker ikke fra venner." "Venner" gentager Reyes med et løftet øjenbryn. "Jeg har aldrig haft nogen venner" tilføjer han med et smil. Han bukker sit hoved en smule og et rødligt hår ryger frem. Jeg kommer til at tænke på maleriet af Scars far Lucifer med hans lange sorte hår med rød glans.
"Er du overnaturlig?" Spørger jeg.
"Nej nej, slet ikke, ikke engang en lille smule. Overnaturligt blod smager ikke så godt som rent menneskeligt blod. Mit blod er dyrket med planlægning. Jeg spiser kun sundt, sjældent kød og dyrker sport flere timer om dagen. Du kan ikke få bedre blod! Jeg ligner bare en vampyr. Kunderne kan lide, at jeg ligner en vampyr uden at være det. De vil have lækkert kød og blod. Jeg rives altid ind af døren og bruges for at blive smidt ud og påbegynde påny bagefter. Jeg er taknemmelig for, hvor godt I har behandlet mig" forklarer Reyes med en bestemt stemme.
"Jeg syntes bare, at du minder meget om Lucifer" begrunder jeg.
Reyes øjne bliver store; "Lucifer???"
"Ja, Scars far" svarer jeg.
Reyes måber og tager en hånd overrasket op til sin mund; "er Scar Lucifers søn!?"
"Ja" svarer jeg som om, at det,
da bare er normalt."Det er vist skæbenen, at jeg skulle havene her!!" Udbryder Reyes med stjerner i øjnene. Han kaster sig ned på gulvet og holder om Elenas hænder; "jeg vil for altid være din doner!!"
Lige som Reyes sidder der på jorden med Elenas hænder i sine, åbnes døren til værelset.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...