Elenas synspunkt:
Vi vandrer mod slottet, da Scar begynder at snakke igen. Han spørger os om, hvad vi interesserer os for. Jeg kigger over på ham, og så siger jeg stille; "jeg kan godt lide at tegne." Men White kommer ikke med et svar på hans spørgsmål. Derimod spørger hun om, hvorfor han gerne vil vide det. Det virker som om, at hun er sur på ham, men jeg kan ikke rigtig regne ud hvorfor. De var ellers så glade før. Men det kan også være, at blodet ikke længere påvirker hendes hjerne, og at hun derfor er blevet sig selv igen.
Scar kigger over på hende og smiler skævt, imens han siger; "I vil vel gerne have noget at lave, når I ikke skal drikke blod. Ud fra, hvor meget blod man har drukket, går der længere tid, inden man skal drikke igen."
White tænker over hans svar i et stykke tid, og så siger hun; "der er virkelig mange bøger inde i det store bibliotek. Jeg tror gerne, at jeg vil læse dem allesammen."
Scars smil bliver større, og så siger han; "jeg har selv læst alle bøgerne derinde. Det kan godt komme til at tage noget tid." Bagefter kigger han over på mig igen med et næstent eftetænktsomt blik. Som om, at han begynder at tænke på noget dybere end det, som han skal til at spørge mig om. Men til sidst spørger han mig om, hvad jeg skal bruge, og at han kan få butleren til at hente det, så jeg kan begynde hurtigst muligt.
Få minutter efter står vi foran slottet.
Scar hjælper en sovende Jin ned af sin ryg og holder ham i sine arme for at bære ham ind i seng.
Da jeg er på vej med ind, tager White fat i min arm, og så siger hun stille; "det er ret gay, det der" med latter i stemmen.
Inden at jeg når at svare, hører vi en vred stemme sige; "jeg er ikke homo, det er afskyeligt."
Jeg ser hurtigt, hvordan Whites øjne bliver hårde og vrede. Det føles som om, at der er en ild inden i hende, som blusser op. Hun når at tage to skridt op af trappen, inden at jeg tager fat i hendes arm. Jeg siger til hende; "bare rolig vi skal nok få ham til at se, at det ikke er forkert eller afskyeligt, og at det er ok at føle sig tiltrukket af en af det samme køn."
White sender endnu et vredt blik opad trappen som om, at hun gerne vil gå derind og skære ham ud. Til sidst siger hun i en næsten eftertænksom tone; "Jeg tror lige, at jeg går ind i biblioteket. Jeg var ved at læse en interessant bog tidligere, og jeg vil gerne læse den færdig."
Jeg skynder mig at sige til hende, at; "det lyder hyggeligt. Jeg tager med."
Vi når kun at være inde i biblioteket i få sekunder, og White har kun lige løftet bogen ned, da jeg pludselig mærker en luftstrøm mod min ryg, og da jeg vender mig om, ser jeg Scar. Han kigger på bogen i Whites arme, og så spørger han; "hvorfor læser du den?" Imens han ser ud til at skule til White.
Hun svarer vredt tilbage; "jeg sagde jo til dig, at jeg ville læse alle bøgerne inde i biblioteket. Dette er en af bøgerne inde i biblioteket."
Han kigger skeptisk på hende, imens han siger; "det er det vel, men hvorfor starter du ikke med en af de andre bøger? Jeg tror ikke, at den der er noget for dig."
White svarer igen; "hvorfor skulle den ikke være noget for mig. Jeg er trods alt biseksuel, og jeg vil da gerne læse nogle frække scener."
Jeg kan se i hans øjne, at han føler væmmelse over hendes svar, og til sidst siger han; "nå men det gør du ikke her. Her spreder pigerne kun ben for mig og ingen anden."
Inden White når at svare, kan jeg mærke, at det føles som om, at min krop forvandles til is, imens jeg vredt svarer ham, at der er ingen af os, som vil sprede ben for ham, og at White må gå i seng med dem, som hun har lyst til uanset deres køn. Jeg tager White i armen, og så forlader vi rummet, imens jeg kan mærke hans overraskede blik i min ryg.
Gad vide om White og Elena kan få Scar til at blive en Ally over tid?? 🏳️🌈
XD ville ikke ødelægge stemningen ved det gode billede med en forfatternote😆😂
~TMD~
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...