Scars hemmelighed- Kapitel 58

31 4 0
                                    

Elenas synspunkt:

Et par minutter efter, at jeg har snakket med White, står jeg ude foran bogreolen ind til Scars rum. Jeg skynder mig at udløse bogreolen, og bagefter går jeg op ad trappen.

Efter at jeg er kommet ind i stuen, ser jeg Scar.

Han sidder ned med en bog i hånden og nægter at kigge op på mig, så jeg ender med at spørge ham, imens han holder sit blik på bogen; "hvad skete der?" Imens han stadig nægter at kigge på mig, siger han; "hvad får dig til at tro, at der overhovedet skete noget??" Jeg svarer; "fordi jeg ikke kan huske noget, så hvad var det, der skete?"

Efter næsten en times diskussion, vælger Scar at indrømme, hvad han har gjort, og derfor siger han; "undskyld, men jeg kan godt lide dig, lidt for meget, så meget, at jeg ikke kan tænke på andet end dig. Og i går forsøgte jeg at tage dig, og først efter du kom væk fra mig, fandt jeg ud af, at du ikke ønsker mig, som jeg ønsker dig."

Efter han har sagt det, kan jeg ikke andet end at se overrasket på ham, imens jeg tænker, indrømmede han lige, at han forsøgte at voldtage mig eller, at han har voldtaget mig.

Der går en del minutter, hvor jeg tænker på det, og imens stirrer jeg på ham. Til sidst spørger jeg; "har du voldtaget mig? eller forsøgte du kun?, er jeg stadig jomfru? og hvorfor kan jeg ikke huske det?"

Efter at jeg stillede alle de her spørgsmål, ser han på mig i par sekunder, før han siger; "jeg ved ikke, hvad jeg skal svare til de første to spørgsmål, men jeg tog i hvert fald ikke din mødom, og grunden til at du ikke kan huske det, er fordi at jeg har slettet din hukommelse, fordi jeg ikke ønsker at være et monster i dine øjne."

Jeg spørger ham om, hvorfor han så overhovedet gjorde det. Han sukker tungt og løfter den ene hånd op igennem hans hår.

"Elena, du er min mage. Og derfor har jeg så meget lyst til dig, at det er ved at gøre mig tosset og sindssyg, og jeg vidste ikke, at du ikke ønskede mig. Jeg troede bare ikke, at du var klar til sex. Men hvem er overhovedet klar til sex, imens man stadig er jomfru??" Siger han.

Jeg spørger ham, om hvad det betyder at være mager. Efter et par sekunder svarer han; "fordi vi er vampyrer og ikke mennesker, er vores følelser langt stærkere, og derfor siger vi ikke bare, at vi er forelskede i hinanden, men derimod at vi er mager."

Efter at han har sagt det, går der en del minutter, hvor jeg kigger ned i gulvet og tænker. Men til sidst så spørger han mig, hvordan jeg har det med det alt sammen. Der går et par sekunder mere, før jeg svarer. Men så siger jeg også; "jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg har det med, at du næsten har voldtaget mig eller har gjort det. Men jeg ved ihvertfald, at jeg ikke ønsker at være sammen med dig. Du er simpelthen for glad for sex og har haft sex med alt for mange piger, og jeg er overhovedet ikke klar til sex, og jeg ved ikke, om man kan være klar til sex, imens man stadig er jomfru. Men selv hvis det ikke er tilfældet, skal man selv vælge, hvem det er, der skal have ens mødom. Sex skal altid være med samtykke. Det synes jeg ihvertfald."

Efter at jeg har sagt alt det til ham,
vender jeg mig om og går.

Efter at jeg har sagt alt det til ham, vender jeg mig om og går

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
VampyrtvillingerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang