16. Bölüm: Beyaz Kelebeğin Beyaz Kuşu

15 8 0
                                    

Kuşun yaşadığı dünyanın yegane koruyucusu beyaz kelebekmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuşun yaşadığı dünyanın yegane koruyucusu beyaz kelebekmiş. Onun küçük kelebeğin bedenini saran beyaz kanatlarının yerine sırtında yenileri belirdiğinde kuş dolu gözlerle ona bakıyormuş.

Kelebek ise ona dünyayı kurtaracak kadar güç veren kuşuna sıkıca sarılmış. Ona sarıldıkça değil tek bir aslanı yeryüzünde yaşayan tüm aslanlara diz çöktürecek kadar güçlü hissediyormuş kendini.

Derin bir iç çekmiş. Kuşundan ayrıldıktan sonra gözleri minik kelebeğe ve onun annesi karahindiba çiçeğine kaymış. Fedakarlığın çiçeğinin hali perişanmış. Kelebek ile kuş onun bu haline çok üzülmüş.

Fedakarlık çiçeğinin yüzünde ise onca acıya rağmen küçük bir tebessüm belirmiş. Minnettarlıkla bakmış ormanın kralına.

"Sizin sayenizde bitti esaretim. Artık bende küçük kelebeği ile mutlu olacak bir karahindiba çiçeğiyim."

Kelebek karahindibanın bu sözleriyle gülümsemiş. Artık vedalaşmanın vaktiymiş. Kuşu ile birlikte yuvaya dönmenin vakti gelmiş.

Küçük kelebek o an kahramanına bakmış. İstememiş gitmesini. Onu kaybetmek istememiş. "Gitmeyin," demiş yaşlı gözlerle kelebeğe bakarken.

Beyaz kelebek küçük kelebeğe bakmış. "Gitmem gerek," demiş. "Zira bu dünyada kafese kapatılması gereken daha çok aslan var."

Küçük kelebek bu sözlerin üzerine düşünmüş. İçi el vermiyormuş kahramanından ayrılmaya. "Ya özlersem?" diye sormuş bu sefer. Beyaz kelebek bu soruyla birlikte gülümsemiş.

"Eğer beni özlersen kanatlarım her zaman seninle olacak. Fakat beyaz kuşu özlersen o zaman bil ki ondan bir tane daha yok bu dünyada. Bu yüzden onu her özlediğinde gördüğün ilk serçenin kanadıyla bir haber yolla. Onlar sana beyaz kuşun sevgisini getirir."

Kelebeğin bu sözleri küçük kelebeği ikna etmekle kalmamış kuşun kalbinin de heyecanla çarpmasına neden olmuş. Birlikte küçük kelebeğin yuvasından uçup bir dala tünemişler.

"Göğe bak," demiş kuş kelebeğe. Kelebek gökyüzüne bakmış. Yıldızlı gece kuşunun eşsiz güzelliği karşısında sönük kalıyormuş. Hiçbir yıldız onun kadar güzel parlayamazmış kelebeğin gözünde.

Kelebek gözlerini gökyüzünden alıp kuşuna çevirmiş. İşte demiş içinden. İşte şimdi herkes kendi gökyüzüne bakıyor.

Kuşun gözleri de kelebeği bulmuş. İçinden ona olan aşkını haykırmak geliyormuş. Öyle de yapmış beyaz kuş. Sevdanın kuşu kelebeğine olan aşkını rüzgara anlatmış. Rüzgar onları birbirine yaklaştırmış.

Kelebek kuşuna daha önce hiç bu kadar yakın olmamış. Kalbi o kadar hızlı atıyormuş ki her an bedenini terk edebilirmiş. Nefesini tutmuş ve beklemiş. Kuş ise kelebeğin gözlerine bakmış.

Kelebek Mezarlığı (Seri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin