***********
Yıl 2022
"İşte sonra doktoru çağırdım..."
Taehyung, Jimin ve Hoseok'u odasına çağırmıştı. O gece olan her şeyi ayrıntısına kadar anlatmış ve Hoseok'un kusmasına Jimin'in ise pis pis sırıtmasına neden olmuştu.
"Isırmadığına emin misin? Belki seni öyle çok kendinden geçirmiştir ki..."
"Hayır Jimin! Kesinlikle hayır! Anlattığım gibi gayet normal bir şekilde... İşte şey yaptık ama normaldi."
Jimin, Taehyung'un bu utangaç haline güldü. Hoseok ise iki omeganın sohbetini sadece dinliyordu.
"Kızgınlıktaki alfanın kucağına atlarken utanmıyorsun da seviştiğinizi söylerken mi utanıyorsun?"
Hoseok, kahkaha atan Jimin'in bacağını cimcikledi. Jimin'in yüzündeki sırıtış yok olurken Hoseok'a sert bir bakış atmıştı.
"Sence şu anki sorun utanması mı? Jungkook'un birden neden mühür izi çıktığını anlamamız lazım. Yoksa eminim ki uyanır uyanmaz Taehyung'u suçlayacak ve bütün okul önünde rezil edecek."
Taehyung'un eskiden mühür olan yerinde parmak uçlarını gezdirdi.
"Hem artık Jungkook'un mührünü de taşımıyorsun... Mühürlü bir omega olmadığın için bütün alfaların dikkatini çekeceksin. Ama eğer Jungkook bütün herkese alfasını mühürleyen bir omega olduğun hakkında dedikodu yayarsa hiçbir alfa sana yaklaşmaz."
Taehyung derin bir nefes aldı ve önünde duran kahve fincanıyla oynadı. Gerçekten ne yapacağını bilmiyordu. Jungkook'u baygın halde doktorla tek başına bıraktığı için omega tarafı onu suçlu hissettiriyordu. Mührü yok olduğu için artık alfası Jungkook olmasa bile içindeki omega bir şeylerin yanlış olduğunu ve alfasından kopamayacağını adeta bağırıyordu.
"Ben Jungkook'tan başka bir alfaya gidemem."
Hoseok hızla kaşlarını çatarken Jimin kafasını telefonundan kaldırmış ve şaşkınlıkla ona bakmıştı. Jungkook onu mühürlediği için küfürler savurarak saatlerce ağlayan Taehyung'a da ne olmuştu böyle?
"Ne demek gidemezsin? Jungkook'u sevmiyordun ki zaten. Tek gecelik bir şey olması gerekirken yanlışlıkla mühürlendiniz ve ikiniz de pişmansınız."
Taehyung Hoseok'un söylediklerinin doğru olduğunu biliyordu. Mühürlendiği için pişman olmuştu. Hatta o günden beri ailesinin telefonlarına cevap bile vermemişti. Eğer ailesi üniversitede sevmediği bir alfayla mühürlendiğini öğrenseydi evlatlıktan bile reddedebilirdi.
"Evet ama... Bilmiyorum. Omegam alfasına çok bağlandı sanırım. Hâlâ Jungkook'a gitmek için çırpınıyor."
Jimin yüzüne çarpık bir gülümseme yerleştirdi.
"Eğer o yakışıklı Ceo'ya benzeyen arkadaşı da oradaysa beraber Jungkook'un yanına gidebiliriz."
"Saçmalamayın! Oraya gidemezsin Taehyung. Hayat yüzüne güldü ve mührün silindi. Artık bir alfaya aşık olup onunla mühürlenebilirsin."
Hoseok'un çattığı kaşlarıyla ciddi bir şekilde onunla konuşmasıyla bir şey diyemedi Taehyung. Evet, gayet büyük bir fırsattı. Nedenini bilmiyordu ama mühründen kurtulmuştu. Artık özgürdü ve istediği gibi alfalarla takılabilirdi.
Ama içindeki omegası sanki hâlâ alfasına mühürlüymüş gibi davranıyor, onun doktor ofisinde yalnız başına baygın olduğu aklına geldikçe çığlıklar atıyordu.
"Haklısın Hoseok... Ama bilmiyorum. Jungkook'tan nefret etsem de omegam hâlâ mühürlü gibi davranıyor."
Hoseok gözlerini devirdi ve ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universe //Taekook
Fanfiction1777 yılının omega Jungkook'u ve 2022 yılının alfa Jungkook'u yer değiştirir. ¡Yetişkin içerik!