-44-

562 70 26
                                    


Yorumlarınızı bekliyorum...

İyi okumalar....

"************

Yıl 2023

"Alo. Babaanne." Taehyung sabah sabah çalan telefonu ile zar zor uyanmıştı. Gece pek uyuyamamış olsa da az önce uykuya dalmıştı ve telefon sesiyle uyanmak hoşuna gitmemişti.

"Senin müstakbel gelinini buldum! Sizin sürüdenmiş hem!" Kadının sabahın 5.30'undaki bu heyecanına anlam verememişti Taehyung. Yatakta oturur pozisyona geldi ve beline bir yastık yerleştirdi. "Ne? Babaanne ne dedin?"

"Müstakbel gelin dedim! Ayol sen beni dinlemiyor musun?"

"Babaanne yeni uyandım. Gelin ne alâka?" Taehyung elini gözlerine sürüp ovuştururken yanında kim bilir kaçıncı uykusunu görmeye başlamış olan Jungkook'a baktı ve sinirlendi.

"Vita'ya doğum yapmışlar! Siz gittikten sonra Seoul'deki tanıdığım başhekimi aradım. Dedim ki Kore'de kurt formunda doğan birisi varsa hemen bana söyle. Az önce söyledi." Taehyung kafasını yatak başlığına yaslamış ve bir elini Jungkook'un omzuna koyup sallamıştı.

"Babaanne nereden biliyorsun? Belki Vita değil. Belki benim oğlum delta olmayacak."

"Kesin delta olacak. Bütün semptomların özel bir hamilelik yaşadığını gösteriyor. Ayrıca Jungkook bebeğin baskın olduğunu hissettiğini söyledi."

Jungkook sarsılan bedeniyle uyanmış, kısık gözleriyle telefonla konuşan Taehyung'un ne yaptığını algılamaya çalışmıştı.

"Öyleyse öyle. Ne yapayım hem? Ben oğlumu evlendirmek istemiyorum. Onu başkasına vermeyeceğim."

"Ayh... Ben bir heyecanlandım! Bağlanmışsın deltana. Yakında Jungkook sana sarılamaz hatta. Deltan izin vermez."

Jungkook, Taehyung'un telefonda kiminle konuştuğunu anlayınca hızla telefonu Taehyung'un elinden almıştı.

"Babaanne... Taehyung bütün gece boyunca uyuyamadı. Bebek durmadı. Şimdi tam uyumuşken onu uyandırmışsın. Biraz kapatsan ve biz seni sabah uyanınca arasak bebeğim?"

Jungkook, Taehyung'un uykusunun kaçmaması için acele ederken telefonu boynuyla omzu arasında sıkıştırmış, Taehyung'un bileklerini tutup onun yatağa tekrar yatmasına yardımcı olmuştu.

"İnsan az heyecanlı olur. Vitamız deltamızdan büyük olacak."

"Olsun babaanne. Onu da delta düşünsün. Kapat hadi hayatım."

"Of! Hadi kapattım seni tavşan kılıklı şey! Taehyung'a görüşürüz dediğimi söyle ve uyuyamıyorsa elini onun karnında gezdir."

"Tamam yaparım."

Jungkook telefonu kapatmış ve hızla Taehyung'u belinden tutup kendine çekmişti.

"Uykum kaçtı." Taehyung'un birden ağlamaya başlamasıyla Jungkook onu kendine iyice çekmiş ve saçlarıyla oynamaya başlamıştı.

"Uyuturum ben seni... Canını sıkacak bir şey değil ki bu."

"Canım istediği şeye sıkılır sana ne!" Taehyung ona kızarken bir yandan da kendini yatakta sürükleyerek Jungkook'a yaklaşmıştı. Bir bacağını onun üzerine atarken aynı zamanda da sarılmıştı.

Jungkook bir elini Taehyung'un karnına koymak için aralarına koymuş, sürekli hareket eden bebeğin hareketini kısıtlamaya çalışmıştı. "İyi mi şimdi?"

"Hareketi durdu. Uyuyabilirim."

Taehyung Jungkook'u itmiş, onu sırtüstü yatırdıktan sonra üstüne çıkmıştı yavaşça. Kafasını onun göğsüne koyarken karnı aralarında birazcık sıkışmıştı. Jungkook ise bunu fark edip Taehyung'u üzerinde yan tarafa bakacak şekilde çevirmişti.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin