-39-

797 74 39
                                    

Hikayenin sonunda bambaşka bir şey yapmaya karar verdim. Ama tam olarak kurgusunu bitiremedim. Bakalım neler olacak🙈

Yorum atmayı unutmayınn❤️❤️❤️

********

Yıl 1777

Jungkook'un omegası, Jungkook'tan habersiz bilinçsiz Taehyung'un kurdu ile iletişim kuruyordu. Onun Taehyung'a olan nefreti kendisini çaldırtacaktı.

Gururu kırılmış bir kurdun kendine bu kadar zarar verebileceğini düşünmemişti hiçbir zaman.

"Saçmalamayı kes. Bırak kendini artık. Taehyung Jungkook'tan özür dilesin ve olay kapansın." Omegayla iletişime geçmeyi reddeden alfa mühürlerinden dolayı aralarındaki bağlantıyı da kesemiyordu.

"Taehyung bir daha mutlu olmayacak. Umrumda değil hiçbir şey. O güzel bir hayat hak etmiyor." Omega inatçı kurdu hüzünle süzmüştü.

"Yeter artık Taehyung'un kendin olduğunu kabullen."

"Asla... Ben o kadar gurursuz birisi olamam." Alfa onunla olan iletişimini tamamen keserken omega ise ağlamaya devam etmişti. Kendini durduramıyordu. Her şey berabet olmuştu ve olacaktı.

"Sen bize bunu mühürlendiğimiz günden beri yapıyorsun..."

*********

Jungkook, ateşi oldukça yüksek olan eşinin yanından ayrılamamıştı. Kurdu oldukça endişeliydi. Zaten döndüğünden beri Taehyung'un kurduyla çeliştiğinin farkındaydı. Önce kurdu küsmüş, şimdi de Taehyung'un vücudunu kurt formu ele geçirmek için çaba vermeye başlamıştı. Bu çabayı da yükselen ateşi gayet belirgin bir şekilde gösteriyordu.

"Jin Hyung... Bir şey olur mu?"

"Merak etme kurdu da Taehyung'da ölmeyi göze almaz. Sorun çıkmayacak. Yakında uyanır." Jin, yatak başında oturan Jungkook'u sakinleştirmeye çalışırken Areum da oyuncakları ile yerde oynuyordu. Küçük kız bu sıralar biraz daha içine kapanmıştı. Savaşın izleri onu da etkilemişti babaları ne kadar onu korumaya çalışsa da.

"Kurduyla aynı kişi olduğunu kabul etmiyor. Hiçbir zaman etmedi. Şimdi de bunun cezasını çekiyor. Hibrit olmanın ne olduğunu bilmiyor." Jungkook iç çekerek Taehyung'un elini tutarken Jin sakince onları izliyor, arada kızının saçlarını okşuyordu.

"Kurdu asi. Kendi karakteri ise hızlı olgunlaştı. Kendisi de asi olsa onu daha rahat kabullenebilirdi."

"Özür dilerim..." Terler içinde kıvranan Taehyung şimdi de mırıldanmaya başlarken İkisi de ona dönmüştü.

Jungkook onun terden alnına yapışmış olan saçlarını geriye doğru eliyle tararken Jin'e bakmadan mırıldanmıştı. "Sürekli benden özür diliyor. Onu affetmeyeceğimi söyleyip duruyor."

"Affetmeyeceksin de zaten." Jin kararlılıkla kendi kendine mırıldandığında Jungkook hızlıca gözlerini ona çevirmişti. "Ne?"

"Affetmezsin. Jungkook aynı şey daha önce de oldu. Affedeceğini sanmıyorum."

Jungkook dudaklarını büzerek yerde kendi kendine oynayan Areum'u izlemeye başlamıştı. Zihni o kadar doluydu ki gözü dalmıştı doğrusu. Kabullenemediği gerçek onu bunaltıyordu. "Namjoon hyung Bogum hakkında olduğunu söyledi. Sen ise daha önce olduğunu söylüyorsun."

"Ne olduğunu anladın Jungkook." Jin onun üzüleceğini bilse de gerçeklerle yüzleşmesini istiyordu. Belki de hamileliğin verdiği duygusallıkla böyle hareket ediyordu ama Jungkook'un da hamile olduğunu göz önünde bulundurmalıydı.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin