İyi okumalar....
********
Yıl 2023
Jungkook, Taehyung'un arkasına geçmiş biraz uzamış olan saçlarını güzelce toplamıştı.
"Günaydın sevgilim... Niye beni yatakta yalnız bıraktın?"
Jungkook, Taehyung'un masada oturup bir şeyler yazdığını görünce üzerine eğilmiş ve kafasını onun omzuma koymuştu.
"Ne yapıyorsun?"
"Bebek için alınacaklar listesi..."
Jungkook gülümsemiş ve Taehyung'un yanağını öpmüştü. "Sabahın bu saatinde yapmak zorunda mıydın?"
"Rüyamda gördüm ve hemen yapmak istedim." Taehyung işine oldukça odaklanmış olduğu için Jungkook'a kısa cevaplar verse de kızgınlıktaki eşinin feromonları onu etkilemiyor da değildi.
"Dün gece yordum seni... Geç uyuyabildik zaten... Biraz dinlen."
Taehyung kafasını iki yana sallamış ve inatçı bir şekilde kağıda not almaya devam etmişti.
"Kızgın mısın bana? Dün gece kendime pek hakim olamadığım için..."
Taehyung kafasını birden kağıttan kaldırıp ona dönmüştü.
"Saçmalama. Kızgınlıktasın ve dün gece ne yaptıysak ben de istemiştim. Kızgın değilim sadece listeyle uğraşıyorum."
"Ağlıyorsun..."
Jungkook Taehyung'un yanağından akan yaşları gördüğünde şaşırmıştı. "Söyle bana sıkıntının bebeğim."
"Jungkook... Bu babamın kalemi... "
Taehyung zorlukla yutkunmuş ve titreyen ellerinde üzerinde babasının ismi yazılı olan kalemi tutmuş, Jungkook'a göstermişti. Jungkook ise hiç beklemeden Taehyung'a sarılıp göğsüne gömmüştü.
"Babam karnımın bu kadar büyüdüğünü görse çok mutlu olurdu. Torununu çok severdi. Onu çok özledim."
Taehyung hâlâ babası konusunda çok hassastı. Ne zaman onun hakkında bir şey görse ağlamaya başlıyordu.
"Baban çok cesur ve iyi bir adamdı."
Jungkoon onun sandalyesini kendine çevirmiş ve daha rahat bir şekilde sarılmıştı.
"Ah! Bebek tekmeliyor!"
Taehyung'un ağlamasına bebek dayanamamış ve resmen babasına ağlamaması için karnından sesleniyordu. Bunu tekmeler aracılığıyla yapsa da ikisi de bebeğin neden tekme attığının farkındaydı.
Jungkook onun karnının hizasına gelmiş, küçük öpücükler kondurup okşamıştı. Taehyung ise burnunu çekerek sakinleşmeye çalışıyor, onu izliyordu.
"Dün gece ve bugün çok huzurluydu. Hiç tekme atmadı."
"Feromonlarım ona iyi geliyor olmalı." Jungkook mırıldanmış ve onun karnına büyük bir öpücük kondurmuştu.
"Demek benim feromonlarımı sevdin hm?"
Delta, Taehyung'un karnına yumuşak bir tekme atmış ve onun tekmesini Jungkook avuç içinde hissetmişti.
"Evet demek mi bu?" Jungkook gülmüş ve Taehyung'un elini tutup küçük bir öpücük bırakmıştı. "Duydun mu? Feromonlarım tek seni güvende hissettirmiyor..."
Jungkook Taehyung'a döndüğünde onun dudaklarını büzüp tekrar ağlamak üzere olduğunu görmüştü. Hızlıca doğruldu ve onun yanaklarını tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universe //Taekook
Fanfiction1777 yılının omega Jungkook'u ve 2022 yılının alfa Jungkook'u yer değiştirir. ¡Yetişkin içerik!