-12-

1.4K 106 45
                                    

Umarım beğenirsiniz... İyi okumalar. Uyarmış olayım ilk başta !!SMUT!!! var

**************

Yıl 2022

"Tae... Günaydın."

Taehyung yalnızca kıpırdandı ve kolları arasında durduğu Jungkook'a biraz daha sokuldu. Jungkook ise bu duruma gülümsedi. Kolları arasında küçücük kalan omeganın onun feromonları için boynuna öpücükler bıraktığının farkındaydı.

Bir elini Taehyung'un saçına attı ve feromonlarını daha da yoğun bir şekilde salgılarken saçlarını okşadı. Taehyung ise yüzünü onun boynuna gizlemeye devam ediyordu.

"Kızgınlığın nasıl? Ağrın var mı?"

Onun alnına bir öpücük kondurduğu anda Taehyung kafasını hafifçe onun boynundan kaldırdı ve gözlerinin içine baktı.

"Biliyor musun? İlk defa bir kızgınlığımda ağrı hissetmiyorum. Ama hâlâ... Azgınım."

Jungkook onun bu lafına güldü. Taehyung ise kaşlarını çatmış ona bakıyordu. Uykudan uyanır uyanmaz kasıklarında hissettiği sertlik hiç de gülünecek bir şey değildi. Ayrıca dün Jungkook'un da kızgınlıkta olduğunu bildiği için bu sabah onun da ereksiyonla uyandığını tahmin etmek zor değildi.

"Güleceğine bir şeyler mi yapsan artık?"

Taehyung kaşlarını kaldırarak sorduğunda Jungkook onun bu sinirli halini çok şirin bulmuş ve onu ensesinden kavrayıp kendine çekmişti. Dudaklarını birleştirirken Taehyung anında kendini ona bırakmış, Jungkook'un bütün kontrolü eline almasına izin vermişti.

Birkaç gün önce Jungkook'tan kendisine dokunmasını isteyeceğini söyleseler güler, Jungkook'un asla böyle bir şey yapmayacağını bildiği için kendi hâline ağlayabilirdi bile. Ama Jungkook'taki değişime bir günde o kadar alışmıştı ki şu an kızgınlığını onun yatağında onun kolları arasında geçirirken hiç yabancılık çekmiyordu. Kurdu Jungkook'un kurdunu aşırı iyi tanıyordu. Taehyung da farkında olmasa bile Jungkook'a çok aşık olduğunu ve ufak bir özründe bile onu affedebildiğini anlamıştı.

Taehyung Jungkook'un iki yanına da bacaklarını koyup onun üstüne çıkarken Jungkook hiç beklemeden ellerini onun kalçalarına yerleştirmişti bile. İlişkide baskın olmak ne kadar farklı hissettirse de kurdu anında buna adapte olmuştu. Sanki omega kurduna alfa gücü veren bir şeyler vardı içinde.

Taehyung kasıklarını Jungkook'un kasıklarına sürtmeye başlarken Jungkook öpüşmeyi bıraktı ve hırıldadı. Kızgınlıkta olan kurdu vücudunu ele geçirmeye çalışıyordu ama izin vermedi. Bunun bu kadar kolay olacağını beklemiyordu. Kızgınlıkta kurdunu baskılamak oldukça zor olurdu ama buna sevinmişti. Taehyung'u, kurdundansa kendi iradesiyle izlemeyi ve ona sahip olmayı hissetmek istiyordu. Onu bu omega haliyle görmek oldukça hoşuna gidiyordu.

Elleriyle kalçalarını açıp parmaklarını onun deliğinin girişine değdirdiğinde Taehyung daha fazla dayanamadı ve inledi. Alfasıyla dün akşam beraber oldukları için kızgınlığında hissettiği ağrı veya istek azalsa da hâlâ oldukça hassastı.

"Sikeyim Jungkook... Yap artık şunu."

"Bir omega için ne kadar da kirli bir ağız. Bu ağzı cezalandırmalı mıyım?"

Jungkook pis pis sırıttıktan sonra parmaklarını Taehyung'un girişinden çekmiş ve onun huysuz inlemeleri eşliğinde ağzına yollamıştı.

"Em bebeğim... Güzelce..."

Taehyung onun dediğini yaparken Jungkook yatakta onu geriye itmiş ve üstüne çıkmıştı. Ardından Taehyung'un ağzından parmaklarını çekti ve girişine tekrar yaklaştırdı.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin