-24-

1K 108 101
                                    


Merhabalar... Dünkü Taekook yayını anısına bu bölümü paylaşayım barii♥♥

Bölümde SMUT var!

Uyarayım dedim.

Bölüm içime sinmedi. Sanki cümleler havada kalıyormuş gibi hissediyorum. Umarım beğenirsiniz bölümü... Gelecek bölümler için önemli ayrıntılar içerdiğini düşünüyorum bu bölümün♥

İyi okumalar...

Bol bol yorum yapın olur mu? Yorumlarınızı okumak çok güzel...

***********

Yıl 2022

Jungkook elindeki şişe ile arka tarafta gözlerden uzak kalan masalardan bir tanesine oturmuş alkol şişesini kafasına dikiyor, küçük yudumlar alıyordu. Sarhoş olmak istiyordu. Taehyung'a yaptığı imayı unutmak istiyordu. Bu nedenle bardakla içmeyi bırakmış direkt şişeye sarılmıştı.

Ona her gece başka alfanın altına girdiğini ima bile etmemiş direkt yüzüne söylemişti hatta. Daha önce hiç böyle bir şey yapmamış olmasına rağmen bu sözler gururuna oldukça dokunmuş, en sevdiği kişiden bu sözleri duymak ise onu oldukça yaralamıştı.

Şişeyi bitirmek için kafasına son kez diktiğinde pek de sarhoş olamadığını fark etti. Alfa olan Jungkook'un bedeni oldukça sağlamdı. Ayrıca kurdu da sarhoş olmasına izin vermiyordu Jungkook'a. İçtiği alkol onu daha kötü yapmış gibiydi. Aklından uzaklaştırmak istediği kavgaları direkt gözünün önüne geliyordu.

"Jungkook... İyi misin?"

"Hayır."

"Ne oldu?"

Yoongi üzerindekiler onu bunaltmış bir hâlde yanında oturduğunda beyaz gömleğinin düğmelerinin ilk 3'ünü koparırcasına açtı. Kalabalık nefes almasına engel oluyordu. Ayrıca stres olmaya da başlamıştı.

"Kavga ettik Taehyung'la..."

Yoongi dudaklarını büzdü. İkilinin kavga etmesi gerçekten üzmüştü onu da. Jungkook'un burada güvendiği tek kişi Taehyung'du ve kavga etmeleri tam bir faciaydı.

"Her neyse... Boş ver bizim kavgamızı... Sen nasılsın? Artık evli bir adamsın!"

Jungkook çakırkeyif bir biçimde Yoongi'ye sarılırken Yoongi gülümsedi. Çocukluk arkadaşı olan Jungkook'un burada olamaması onu ne kadar üzse de Omega Jungkook'a kısa sürede alışmış ve Jungkook'un açığını az da olsa kapatabilmişti.

"Evet evliyim..."

Yoongi, Jungkook ona sarılmayı bıraktığında, gergin tavrını bırakmadan gözlerini kaçırdı ve elini ensesine attı. Gergindi. Düğünden sonra ne yapacağını bilmiyordu. Hemen bir uçağa binecekler ve kendileri için ayarlanmış tatillerine başlayacaklardı. İlk baş başa kaldıkları zamanı ise düşünmek dahi istemiyordu Yoongi.

"Neden böylesin?"

"Normalde Jungkook ile bunları çok konuşurduk ama şimdi bir omega ile bunları konuşmak ne kadar doğru olur bilmiyorum..."

"Utanmana gerek yok... Biz bizeyiz!"

Jungkook alkolün onu az da olsa ele geçirdiğini belli ederek kollarını iki yana açmış, bir tanesini Yoongi'nin sırtının arkasına koyarken diğerini de havaya kaldırıp garsonlardan bir tanesine içki getirmesi için işarette bulunmuştu. Bacak bacak üstüne atarak yayılmışken Yoongi onun Alfa Jungkook'tan bir farkı olmadığını düşünerek anlık olarak gülümsedi. Oydu işte... Her zamanki gibi rahat tavırlar takınıyor, çakırkeyif olmanın tadını çıkarıyordu.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin