Bölümü kontrol edemedim... İçime de pek sinmedi yazım stili olarak. Umarım beğenirsiniz...Yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar...❤️❤️❤️
Bölüm ufak tefek öpücükler içerir ama smut yok önceden belirteyim❤️❤️❤️
********
Yıl 2023"Günaydın Tae..."
Taehyung mırıldanarak gerinmişti yatakta... Jungkook'un kolları arasında oldukça iyi bir uyku çekmişti.
"Günaydın Jeon..."
Jungkook yerinde huzursuzca kıpırdanırken Taehyung kirpikleri arasından ona bakmıştı.
"Sorun ne?"
"Soyadımla hitap edince..."
Taehyung kıkırdadı ve onun burnuna dokundu işaret parmağı ile oyuncu bir vaziyette.
"Hadi ama Jeon... Eskiden birbirimize sürekli böyle seslenirdik."
Taehyung cilveli cilveli gülerken Jungkook dayanamadı ve onun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
"Omegam benim... Bunu aylardır söylemek istiyordum..."
"Alfam..."
Taehyung kollarını onun boynuna doladı ve küçük bir öpücük kondurdu dudaklarına...
"Babamlar akşam gelince bizi birbirimize sarmaş dolaş ve mühürlü görünce nasıl tepki verdiler acaba? Senin burada olduğunu bilmiyorlardı. Eğer odama girdilerse şaşırmışlardır."
Jungkook kafasını sallayıp omegasını süzerken parmakları onun bel girintisinde dolaşıyordu. O sırada komodinin üzerindeki telefon çalmaya başlamıştı. Jungkook oflayarak elini oraya uzatıp telefonu aldı.
"Bugünkü toplantıları erteleyin... Evet. Ve ayrıca... Eşimle tanıştırmak istiyorum sürüdeki büyüklerimi. Dün akşam mühürlendik. Evet... Bir yemek ayarlayalım."
Taehyung gitmek istemediğini belirtircesine kaşlarını kaldırırken Jungkook ise bunun zorunlu olduğunu bildiği için onu dinlemiyordu.
En sonunda biraz daha iş konuşup telefonu kapattığında Taehyung dudaklarını büzerek onun kolunu tutmuştu.
"Gitmek istemiyorum."
"Bebeğim sakin ol... Hiçbir şey olmayacak. Hem artık sürü lideri olduğunu bilmeleri gerek."
"Yemeğe gitmek istemiyorum... Lider olmak da istemiyorum ki..."
Taehyung kaşlarını çatıp itiraz ederken Jungkook onu kendine çekip alnını öpmüştü.
"Ben yanında olacağım. Sadece yemek yiyeceğiz."
"En son yemeğe gittiğimizde baban beni aşağıladı, seni öldürmekle tehdit etti ve elini kırdı. Jungkook daha kötü ne olabilirdi ki? Üstüne üstlük Yoona denilen kız da senin üzerinde hak iddia etti."
Jungkook sırıttı ve Taehyung'un ciddi haline aldırmadan dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
"Kıskandın mı sen beni?"
"Ya Jungkook! Saçmalamayı kes! O kadar şey arasından buna mı takıldın? Ayrıca hayır kıskanmadım! Sadece senden iğrendim onunla seviştiğin için!"
Jungkook'un sırıtışı yüzünde donarken Taehyung o lanet akşam yemeğini hatırlamıştı. O aptal kız kendisine pis ve çirkin demişti. Önce kendisine bakmalıydı sürtük... Kendisini Jeonların parası için Jungkook'a sattırmıştı resmen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universe //Taekook
Hayran Kurgu1777 yılının omega Jungkook'u ve 2022 yılının alfa Jungkook'u yer değiştirir. ¡Yetişkin içerik!