-20-

1K 86 34
                                    

Arkadaşlar merhabaaa

Uzun süredir bölüm atamıyordum bu nedenle uzun bir bölümle geldim

4700 kelime!!

Kontrol edene kadar biraz canım çıktı ama değdi sanırım.

Bölümde SMUT var!

Uyamış olayım...

Yorumlarınızı bekliyorum❤️❤️

İyi okumalarr....

********

Yıl 2022

"Anne... Sana bir şey söylemem gerek."

Jimin oldukça gergindi. Salonda tek başına televizyon seyretmekte olan annesine yaklaştı. Televizyon izleyen kadın, oğlunun feromonlarından gergin olduğunu anlamıştı. Jimin'in yüzü de aksini söylemiyordu resmen. Gözleri sulanmış, kocaman açılmıştı.

"Bebeğim bir sorun mu var? Evlilik hakkında mı? Hâlâ geç değil istersen vazgeçebilirsin."

Jimin dudaklarını büzdü ve annesinin yanına oturdu. Annesi ona sarılırken o da annesine sarıldı. İlk başta konuşmak ona zor geldi. Annesi ona böyle sarılırken ağlamak istedi. Kendini toparlamak için yutkundu ve göz yaşlarını akmaması için kafasını yukarı kaldırdı.

"Evlenmek zorundayım. Ailemizin hisseleri benim yüzümden düşüyor."

Annesi onun saçlarını okşamaya devam ederken omuz silkti.

"Düşerse düşsün. Sen gençsin. İstediğini yaparsın. Bırak yaptıklarını haber yapanlar utansın."

Jimin'in kimlerle yatıp kalktığını haber yapmalarına annesi de sinirliydi. Sanki haber yapanların kendileri kurt değildi. Bazılarının daha yoğun kızgınlık geçirdiğini ve mutlaka birisine ihtiyaç duyduğunu biliyorlardı, buna rağmen insanların arasında kullandığı namus kelimesini kurtlarda kullanıyorlardı.

"Anne benim yüzümden şirket batmanın eşiğine geldi. Şimdi bir de düğünü iptal etmeye kalkarsak-"

"Senin mutluluğundan daha önemli değil oğlum. Bunu daha önce de söyledim."

Jimin göz yaşlarını tutamadığını hissetti. Ailesi üzerinde evlenmesi için baskı yapmıyor olsa da o kendini evlenmek zorunda hissediyordu. Farklı farklı alfalarla gününü gün ettiği için ismini çıkarmışlar ve şirketin bir sonraki varisi olmak için uygun olmadığını söylemişlerdi. Bu da şirketin hisselerini düşürmüştü. Bu evlilik ailesinin batmaktan kurtulmasını sağlayacak tek şeydi. Kendine acı çektirmesini kimse istemese de Jimin bir mazoşist gibi kendine bu ızdırabı çektirecek ve o kadınla evlenecekti.

Annesi ağlayan oğlunun saçlarıyla oynarken onu iyice kendine çekmişti. Oğlunun yavaş yavaş sarsılması kalbini acıyıyordu. Sessiz kaldı. Jimin ile zıtlaşırsa onu bu işten hiçbir şekilde vazgeçiremeyeceğinin farkındaydı.

Saçlarını severken gözüne takılan çiçeklerle duraksadı.

"Senin kulağının arkasında ne var?"

Annesi, parmaklarını çiceklerinin üstünde durdurdu. Bu hareketle Jimin titrediğini hissetti. Bu çok farklı bir duyguydu. Kadın şimdi saçlarını yukarı sıyırmış bu izi incelemişti.

"Jimin! Bu da ne!?"

Kadının ani bağırışıyla annesinin kollarında sıçradı küçük olan.

"Ne oldu anne?"

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin