-43-

485 67 18
                                    

Bölümü sonunda bitirebildim.

Sizleri seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum❤️

İyi okumalar...

*********

Yıl 1778

"Joonie! İtemiyorum!"

Jin çığlık çığlığa bağırırken Namjoon ellerindeki kanla nefesi kesilmiş bir şekilde Jin'e bakıyordu.

"Lütfen Jin! Bebeğim hadi!"

Kan çok fazlaydı. Jin ittikçe bebek yerine kan geliyordu ve Namjoon kan kaybından dolayı Jin'i ve aynı şekilde bebeği kaybetmekten korkuyordu. Bu kadar kan normal değildi. Bebek ölü olabilirdi ve bu Namjoon'u çok korkutuyordu.

"Hyung bir daha hadi... Lütfen."

Taehyung bir yandan etraftaki kanı ve aynı şekilde Namjoon'un elindeki kanı temizliyor diğer yandan da Jin'e yardımcı olmaya çalışıyordu. Hoseok ise Jin'in karnında elini dolaştırıp bebeğin aşağı inip inmediğine emin oluyordu.

"Olmuyor! Sanki içimde bir şeyleri tırmalıyor! Çok canım yanıyor! Ahhh!!"

Jin çığlık atıp Hoseok'un karnındaki elini tırmalarken Namjoon kanlı ellerini saçlarına geçirmiş ve ağlamaya başlamıştı. Daha önce böyle bir doğuma hiç denk gelmemişti.

"Başım dönmeye başladı!" Jin bunu söylediğinde Hoseok zorlukla yutkundu ve Namjoon'a döndü. Kan kaybının fazla olduğunu kanıtlar nitelikteydi bu.

"Jin Hyung... Kurt formuna geç."

"Ne diyosun Hoseok!" Namjoon sinirle Hoseok'a baktığında Hoseok ne yaptığından emin gibiydi.

"Hadi Hyung... Zorla kendini ve dönüş."

"Canım çok yanıyor nasıl yapacağım?"

Taehyung hızlıca kurt dişlerini çıkarmış ve elini ısırmıştı. Artık sürü lideri olduğu için insan formunda bazı kurt özelliklerini kullanabiliyordu.

"Al... Sürü liderinin kanı... Seni güçlendirir."

Jin çaresizce ağzını açmış ve Taehyung'un kanının ağzına akmasına izin vermişti.

Namjoon ise onları çaresizlikle izliyordu. Belki Jin kurt formunda Hoseok'un dediği gibi daha kolay doğum yapardı. Sonuçta o formda daha güçlüydü.

"Hadi bebeğim... Dönüş."

Namjoon Jin'e sırtından destek vermeye karar vermiş ve Hoseok'la yer değiştirmişti. Onun dönüşmesine yardımcı olurken Jin ulumaya başlamış, acıdan bağırmayı ihmal etmemişti.

"Hadi aşkım... Bitti. Bak dönüştün. İt şimdi."

Namjoon önündeki gri kurdun yumuşak tüylerini okşamış, hemen eski yerine geçmişti.

Jin itmeye başladıkça bu sefer kan gelmiyordu en azından. Hoseok bu görüntüyle derin bir nefes alırken Namjoon ise şaşkınlıkla eşini izliyordu.

Gerçekten de kurt formundayken doğum yapmaya başlamıştı.

Kar beyazı tüyler gördüğünde Namjoon nefesini tutmuştu. Bebeği kurt formunda mıydı?

Namjoon o kadar şok olmuştu ki kurdu oradan çıkarmaya Hoseok devam etmişti. Jin zaten çok acı çekiyordu ve o iterken karşı taraftan bebeğin çekilmesine ihtiyacı olduğu belliydi.

"Kurdumu inciteceksin! Kenara çekil Hoseok!" Namjoon üzerindeki şoktan kurtulup Hoseok'u kenara ittiğinde Hoseok afallamış olsa da Taehyung gülümsemişti. Namjoon'un koruma içgüdüsüyle hareket ettiğinin farkındaydı. Doğmaya başlayan kurda 'kurdum' diye hitap etmesi ayrıca Hoseok'u itmesi bunun kanıtıydı.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin