**********
Yıl 2022
"Ne işin var burada!"
Kendisine bağıran alfa ile açmış olduğu kapıya biraz daha sindi. Gözleri kan çanağına dönmüş alfanın odasından ne çıkabiliyor ne de içeri girebiliyordu.
"Ben... Kızgınlıkta olduğunu hissettim ve-"
"Çık git odamdan salak omega!"
Taehyung eğer odadan ayrılırsa kendi omegasının acı çekeceğini bildiği için mecburen içeri girdi. Alfasına mühürlenmiş olan omegası kızgınlıktaki Jungkook'a gitmek için adeta içinde debeleniyordu. Odadaki alfa feromonlarıyla bayılacak gibi hisseden omega ürkek adımlarla yatakta yatan alfanın yanına doğru adımladı.
"Sana git demedim mi?"
"Bunu beni mühürlemeden önce düşünecektin Jeon..."
"Tek gecelik bir ilişki yüzünden yanıma gelmeyi bırak Kim. Birazdan başka bir omega gelecek ve benimle ilgilenecek."
Bu kelimeler Taehyung'un kalbini kırarken gururu onu bu odadan çıkması için zorlamaya başlamıştı. İçindeki omegası ise gururunu dinlemiyor kendisini zorla alfasının altına atmak istiyordu.
"B-ben gelmek i-istemedim. Sadece... Omegam beni zorluyor. Seni bu halde bırakmak canını yaktı sanırım."
"Seni de o beceriksiz omeganı da... Çık git odamdan!"
Taehyung onu dinleyemedi. Bugün üniversiteden hocalar onu çok zorlamıştı ve yorgun düşen bedenini omegası rahatlıkla ele geçirmişti. Hızla alfanın üzerine atılırken salgılamaya başladığı feromonları kızgınlıktaki alfaya cennet gibi gelmişti.
"Seni yaramaz omega... Ne zaman bu kadar yaramaz şeyler yapmaya başladın sen?"
Jungkook hırıltılı genzinden konuşurken Vücudunda hissettiği Taehyung'un elleri kendisinden geçmesine neden olmuştu bile. İkisi de birbirlerine karşı gardını indirmiş kurtlarının kontrole geçmesine izin vermişti.
İçeri giren ve onları görünce anında çıkan omega kızı bile fark etmemişlerdi. Alfa ve omegaları birbirlerini ne kadar seviyorlarsa Jungkook ve Taehyung da birbirlerinden o kadar nefret ediyorlardı. Bu toksik ilişki Taehyung'un üniversite kütüphanesinde aniden kızgınlığa girmesiyle başlamıştı. Jungkook, onun olmak için yalvaran omegaya dayanamamış ve onu odasına götürmüştü. Daha önce birçok kez kızgınlıktaki omegalar ile ilgilenmişti ama Taehyung'un bakışları ve vücudu onu öyle etkilemişti ki kendine engel olamamıştı. Dişlerini omeganın boynuna bastırmaktan kendini alamayan alfa o gün omegayı kendisine mühürlemişti. Ertesi sabah bir başına mühür iziyle alfasının yatağında uyanmış olan Taehyung ise göğsündeki mühür iziyle sinirden çılgına dönmüş ve alfayı kafetaryanın ortasında rezil etmişti.
Alfadan uzak durmaya çalıştığı her an mühürlü omegası acı çekiyordu Taehyung'un. İlk kızgınlığa girdiğinde de alfasıyla buluşmak için türlü türlü şeyler yapmıştı omegası. Bunları engellemek için son çare olarak arkadaşları Jimin ve Hoseok Taehyung'u odasına kilitlemişti ama yine de omeganın alfasına mesaj atmasını engelleyememişti. O akşam alfasına mesaj atan omega, ondan feromonlarını hissedebileceği giysiler getirmesini istemişti. En azından alfasının feromonlarını giysilerinden koklayarak kızgınlığını daha hafif geçirebilirdi ama alfa gidip kendisini becermesini söylemiş, omegayı umursamamıştı.
Şimdi ise alfasının kızgınlıkta olduğunu hisseden omegası Taehyung'un vücudunun kontrolünü ele geçirmiş ve alfasına koşmuştu. Kendi yaşadığı lanet kızgınlığından sonra Taehyung, Jungkook'un daha beterini yaşamasını umsa da omegası zorla ona yardım etmesini sağlamıştı. Ertesi gün Taehyung bu yaptığı şeyden aşırı pişman olacağını bilse de düzeltebileceği hiçbir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universe //Taekook
Fanfiction1777 yılının omega Jungkook'u ve 2022 yılının alfa Jungkook'u yer değiştirir. ¡Yetişkin içerik!