Artık biliyordum bana yaklaştığını kokusu bile gelmeden hissediyordum . İri çok iri elleri belimi sardı kafasını yine saçlarıma gömdü,yine yaptığım işi unuttum sahi ben ne yapıyorum şu an ...Elleri yavaş ve usta hareketlerle karnıma doğru gelirken benden çok ama çok uzun boyundan dolayı eğmek zorunda olduğu kafası da saçlarımı köşeye verdi ve bu sefer boynumu koklamaya başladı .Dur demem gerekirdi ama ben diyemiyordum yanlıştı çok yanlıştı...
Uyuşmuş gibi hissediyordum sanki ayak parmağımdan saçlarımın her bir teline kadar vücudum karıncalanıyordu . Tam ağzımı açmışken sert sesiyle benden önce davrandı " Yalvarıyorum kaçma artık benden dokunmama izin ver" sesi acılı ve inler gibi çıkmıştı .Elleri yavaşça pantolonumun üstüne bıraktığım tişörtten kadınlığıma doğru çok yavaş bir şekilde ilerliyordu .Dur diyemiyordum, yanlıştı ama lanet olsunki istiyordum. Kendimden iğreniyordum ama karşıda koyamıyordum ,gücüm çekilmişti.
Eli hafifçe baskı yapınca nefesimi tuttum "Asaf abi" devamını getiremedim "şşştt küçüğüm abi yok abi yok" dedi "ama ..." demeden kadınlığıma iri eliyle öyle baskı yaptiki gözlerim yandı . Dilini hafifçe kulağıma değdirdi ve beni yakan o soruyu sordu "minik tüylerini alıyor musun Küçüğüm?" lal oldum buna nasıl cevap verilirdi ama eli rahat durmuyordu, bilerek yapıyordu beni köşeye sıkıştırmak için başarıyordu da.
Elleri çok ustaydı kaç saniye veya dakika geçti bilmiyorum ,tekrardan sert sesi kulağıma geldi "Hmm ?" dedi sadece. Birden ağzımdan "evet yani" diye bir cevap çıktı. O an eli yine baskı yaptı tekrar nefesimi tuttum ve son darbesini vurdu. "Alma Küçüğüm o tüyleri hissetmek istiyorum tatmak istiyorum ve sana Yemin olsun ki yapacağım o gün ikimizden geriye hiçbir şey kalmayacak" birden sertliğini sert bir şekilde küçük kalçalarıma vurdu ve boynuma şiddetli bir öpücük bırakıp gitti.
Olmazdı olamazdı benden çok büyüktü ve nişanlıydı abi diyordum olmamalıydı....
Herkese merhaba ilk hikayem bir yerden başlamak istedim ve başlıyorum çokça hatam olabilir zamanla kendimi geliştiririm umarım şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim.Bu arada küçük bir ricada bulunucam ilk okuyan kişi okuduğu tarihi ve saati yazarsa çok ama çok mutlu olurum ilk hikayem lütfen bunu çok görmeyin hatıra olarak aklımda kalsın istiyorum sizleri seviyorum yolumuz açık olsun İnşallah...
İlk bölümü en kısa sürede yayımlamayı düşünüyorum sağlıkla ve sevgiyle kalın❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANILGI (+18)
Literatura Feminina(+18 İçerik,yaş farkı vb.unsurlar bulunmaktadır) Artık biliyordum bana yaklaştığını kokusu bile hissediyordum . İri çok iri elleri belimi sardı kafasını yine saçlarıma gömdü,yine yaptığım işi unuttum sahi ben ne yapıyorum şu an ...Elleri yavaş...