-Szeretsz? - kérdezte reménnyel teli hangon.
**********************
-Persze...Ahhoz képest hogy elraboltál, egész jó barát vagy! Minden barátomért feláldoznám magam! Ez természetes... - motyogtam.
- Miért vagy ideges? - közeledni kezdett, én pedig lassan hátráltam, amíg a falnak nem ütköztem.
- Nem...Nem vagyok ideges...- túrtam a hajamba. Lassan a derekamra helyezte a kezeit majd végignézett rajtam.
- Pedig annak látszol. - mondta teljes nyugodttsággal . A szívem ezerrel kalapált, ki akart szakadni a helyéről, szaporábban kezdtem venni a levegőt, és úgy éreztem hogy egy kicsivel melegebb lett a hőmérséklet. Kicsivel...Majdnem megfulladtam.
- Hej, jól vagy? - hajolt egyre közelebb. Istenem, azok a szemek!
- Ticii... - suttogta lenézve az ajkaimra.
- Oh csak fogd be és csókolj meg! - mondtam szinte lihegve.
- Hogy mondtad? Nem hallottam jól. - egy rakoncátlan vigyor terült el az arcán. Ah nem hiszem el! Fel fogok robbanni ha most nem csókol meg! De ha ilyet játszunk... én is közelebb hajoltam egy kicsivel.
- Szóval...Ezt szeretnéd? - beletúrtam a hajába, és az egyik lábamat a derekára raktam. Éreztem hogy az Ő szívverése is megsokszorozódott.
- Ez kissé erotikusnak tűnhet külső szemlélőknek... - suttogta az ajkaimba.
- Oh hidd el nem csak annak tűnik...Az is! - motyogtam. Fél centiméter sem volt köztünk. Utoljára felnézett és olyat láttam megcsillanni azokban a gyönyörű csokoládé barna szemekben amit még soha. Hirtelen mozdult, és már az ajkai az enyéimen is voltak. Mozgolódni kezdtem, jelezve hogy nem tetszik az hogy nem hagy érvényesülni. Egyik kezét az arcomra tette a másikat pedig a derekamon hagyta.
- Daniel... - suttogtam egy-egy csók között mire egy egy hümmögést kaptam. A derekamról levezette kezeit a combomra majd felrántott magára, és elindult felfele a lépcsőn. Nem szakítottuk meg a csókunkat. Pillangók repkedtek a hasamban, ahogyan nekinyomott a szoba falának, miután bementünk az ajtón.
**************************
Carla szemszöge
Dominik fújtatva sietett le a lépcsőn miután közöltem vele hogy miért nem szeretnék együtt lenni vele.
- Ez kissé erotikusnak tűnhet külső szemlélőknek... - suttogta valaki mire mindketten megálltunk. Elkaptam a fiú kezét és berántottam az egyik fal mögé hogy onnan figyeljük az eseményeket.
- Oh hidd el nem csak annak tűnik...Az is! - motyogta vissza Tici. Várj, mi?! TICI?? Daniel...Úr Isten,ezt fel kell fognom.
- Carla szerintem ezek le fognak feküdni. - mondta mögöttem Dominik teljes nyugodtsággal.
- Miből gondolod? Tici nem hülye, nem hiszem hogy Danielel akarja elveszíteni. Amúgy meg halkabban dumálj! - suttogtam vissza. A pár egymás ajkaira tapadt mire kicsit felsóhajtottam.
- Miből gondolom?! Carla ránéztél te Daniel gatyájára? Áh,tudod mit? Inkább ne tedd. - egy pillanatra akaratlanul is odavetettem a tekintetemet de azonnal megbántam.
- Ah, ezek le fognak feküdni. -jelentettem ki,kiegyenesedve.
- Én is ezt mondtam! - csapott a térdére, majd mindketten elindultunk a dolgunkra.
Egy óra múlva már Mr. Garcia kanapéján ültünk mind a ketten.
- Daniel és Tici? - kérdezte mosolyogva Gre.
- Éppen szexelne... - kezdett bele Dominik, de rácsaptam a lábára, ezzel elhalgattatva.
- Úgy érti hogy...
- Igen, elsőre is felfogtam, tudom mit jelent Carla - nevetett fel kínosan az ember. Éppen készültem megszólalni amikor a telefonom csörgése félbeszakított.
- Igen? Egy pillanat. - szóltam bele, majd Mr.Garcia felé fordultam, aki bólintott.
- Carla szükségem van rád! - hallottam meg Tici sírós hangját. Kifutottam a konyhába és ráparancsoltam hogy azonnal beszéljen.-
-Majdnem lefeküdtem Dancival... Ő pedig egyszer csak kapott egy SMS-t, felpattant és elment...Hogy lehetek ilyen hülye Carla?! Tuti van barátnője, meg minden, én pedig belementem! Ráadásul miért akartam ezt az egészet?! Ah, nem értem, hülye vagyok, hülye vagyok! - ismételgette dühösen még mindig zokogva.
- Az a bajod hogy nem feküdt le veled? - húztam fel a szemöldököm.
- Uram Isten. nem, dehogy! Annak kifejezetten örülök, biztosan megbántam volna...
- Akkor?
- Mondtam! Biztos hogy van barátnője, velem pedig csak játszik! És ELRABOLT! Most pedig... Ah, Carla azt hiszem hogy...Nagyon is kedvelem...
VOUS LISEZ
A Maffia Család
Roman d'amourKét ember egymásra talál, de mindenki ellenük van. A fiú mindent megtesz hogy megvédje a lányt ahogyan csak tudja, magától is távol akarja tartani. A gengsztervilágtól akarja a legjobban megóvni de a tervei nem úgy sülnek el ahogyan kellene. Vajon t...