Sarolta ès Dominik álltak az ajtóban. Jó,semmi para...Dom lefogta és gondolom megnyugtatani kivitte Sacit. A csaj majdnem Ticinek rontott pedig szerencsètlen nem tehet róla hogy megcsókoltam. Amikor már vagy harmadszorra kezdtem el újra énekelni a dalt, kezdtem megunni, mert ha lemennél a torony kertjébe tuti hogy még Csipkerózsika is felkelt volna, annyira tökéletes a hangom!
-Tudod mit? Belefáradtam.-mérgesen lecsaptam magam mellè a gitárt majd kiindultam az ajtón.
-Danci..Ne hagyj el...Félek..Dancielo...-Csak ezt kezdte ismètelgetni álmában.
-Sajnálom...-suttogtam ès megint nekiiramodtam.
-Menj csak vissza szèpfiú!-Sarolta a mellkhasamhoz tette a kezèt és visszalökött a szobába.
-Ne fogdosd már a haverom jesszus...-Jött be idegesen Domesz is. Én sóhajtva foglaltam helyet újra egy fotelban Dominikkal szembe,míg Sarolta a kanapéra ült. Bekapcsoltam a TV-t hogy addigis ne unatkozzunk.
-Rendkívűli híreinket hallhatják. Martina Martinezt ès Sarolta Vargast pár napja elrabolták. A kètségbeesett szülők az önök segítsègèt kèri. Kèt napja egy fekete furgon benne kèt fiúval etűntette Sarolta. Martinát rá 24 órára ugyanígy elvitték. -mondta be a híradós. Hurrá.
-Kèrem segítsenek! Martina a lányom és nagyon hiányzik! Vékony, szőke, kicsit problémás de nagyon kedves lány! Bármikor a magáé elé helyezné bárki èrdekeit. Modell,énekes,színèsz,ès táncos! Sarolta bár nem a vèrszerinti gyermekem, mi neveltük a feleségemmel, ès érte is nagyon aggódunk! Szintén vèkony, barna hajú! -A nyomatékosság kedvéèrt fotót is tettek be róluk. Ki akartam kapcsolni de véletlen levertem a távirányítót amikor megláttam hogy egy nővèr mögöttünk áll.
-Jèzusom! Maguk azok! Szegény Martina is biztos azért van ilyen állapotban mert bántották! Hívom a rendőröket! -Gyorsan megnyomtam a piros gombot,majd kivettem a hölgy kezèből a telefont.
-Ne vicceljen. Ki az a hülye aki előre bejelenti hogy hívja a rendőrséget? Egyébként, Ő Martina Martinez. Ikertestvère. Mariana Martinez. Csak elírták a kórlapját,annyira oda van mindenki a testvèrèèrt hogy vele nem is törődnek. Sarolta pedig...Nos Ő tènyleg Sarolta, és amikor megtudta mi van Marianaval azonnal idejött. Őt nem elrabolták, Ő elszökött. És kèrem ne szóljon bele, mert semmi köze hozzá.-hanyagul megvontam a vállam.
-Nem hiszek magának. -suttogta a nő.
-Hát pedig jó hazugság volt. Dominik szerinted ha kidobom az ablakon, el tudod kapni? -néztem a barátomra.
-Hát, elèg súlyos a csaj. Nem hiszem...-mondta nevetve, én pedig a legijesztőbb tekintetemmel közelebb léptem a nővérhez.
-Ajaj...Az nagy kár...Akkor most mi legyen veled? -kèrdeztem suttogva, aztán elnevettem magam,és bezártam a mosdóba. Elfordítottam a kulcsot, és sietősen kiszedtem a szekrèknyből Tici táskáját, kiburítottam a holmiját, majd felvettem az ágyon lèvő kórlapot.-Saci, kincsem, igaz hogy szeretnèl velünk maradni? -kèrdeztem gyorsan, tekintetemmel a papírt pásztázva.
-Aha nem rossz a hely.
-Csodás akkor ebbe a táskába szerezz nekem, infúziós tűt, meg azt a löttyöt a zacskóba, kötszert, antibiotikumot, fertőtlenítőt, fájdalomcsillapítót meg ,minden szart ami ezen van. -átadtam neki a táskát meg a kórlapot.
-Azt akarod hogy raboljak ki egy kórházat?! -kèrdezte teljesen elhűlve.
-Nem! Csak kölcsönvesszük. Szerinted? Különben is ha ennyire a szíveden viseled a kórház sorsát, akkor majd ha ennek vége, vissza hozhatod, vagy támogathatod őket, akkor is milliárdos leszel...-mondtam a fejemet fogva.
-Mièrt nem vesszük meg őket?
-SAROLTA CSAK EGY PILLANATRA GONDOLKOZZ MÁR KÖNYÖRGÖM! Szerinted a patikába adnak orvosi papír nèlkül infúziót?! Adnak ott egyáltalán bármèrt is? -Domi teljesen kiakadt. Mondjuk én is.
-De hát itt a papír...-mutatott a kezében lévő kis kórlapra. Èdes istenem, nem szőkének született véletlen?
-Igen Sarolta, de az a nővèrnek van hogy egy nap miből mennyit kell beadni neki, milyen a betegség fajtája. Ez a kórházé, ès ha ezzel besètálsz oda, megkèrdezik honnan van, mert ilyeneket nem ad ki ez a nyomorult hely! Akinek már infúzió kell, azt kórházban tartják! Most pedig húzzál azokèrt a nyomorult gyógyszerekèrt! -mondtam haragosan mire az agyilag full hülye elindult. Kihúzta, Tici kezèből az infúziót, és mivel a saját ruhájában volt, menyasszony pózba, óvatosan felkaptam.
-Na húzzunk...-Domesz már indult is volna amikor figyelmeztettem hogy Sarolta még nincs sehol. Öt perc múlva a csaj is feltűnt, mi pedig dalolva hagytuk el a kórházat...Azaz Dominik így terelte el a figyelmet amíg a hátsó ajtón kicsempésztem Ticit.
ESTÁS LEYENDO
A Maffia Család
RomanceKét ember egymásra talál, de mindenki ellenük van. A fiú mindent megtesz hogy megvédje a lányt ahogyan csak tudja, magától is távol akarja tartani. A gengsztervilágtól akarja a legjobban megóvni de a tervei nem úgy sülnek el ahogyan kellene. Vajon t...