1.rész

355 6 0
                                    


Épp jártam a Plázát apám kérésére. Minek másért? Valami S betűs csajt kellett volna elrabolnom, úgyhogy igyekezve lépkedtem az egyik ékszerbolt mellett.
-Hallod, várj már meg Garcia ! -Ordított utánam Dominik.
-Dom, siess már! Add ide azt a nyomorult képet! -Kivettem a kezéből a lányról készült fotót, és körbenéztem. Olyan rohadt nagy ez a hely!
-Van kocsija? -Kérdeztem felhúzott szemöldökökkel. Van egy ötletem.
-Oh, kérlek! Ő Sarolta Vargas! Persze hogy van! A város milliárdosának a lánya!
-Király, pont Őt kell elrabolnunk. Egy befolyásos, hercegnő kurvát. -Ráztam meg a fejem, és a Pláza biztonsági szobája felé vettem az irányt.
-Na takarodó van, fakabát! -Löktem félre az éppen mikrofonba beszélő biztonsági őrt, aki felhúzott szemöldökkel méregetett.
-Ebbe a szar terembe van kamera? -Néztem az említettre aki flegmán megrázta a fejét.
-Mi a francot keresnek itt? Menjenek ki most azonnal vagy...-Kezdett bele, de Dominik röhögve nyomta a nyakába a kedvenc löttyömet. Altató. Imádom ahogy működik.
-Mi a rendszám, és a kocsi márka?
-Honnan tudjam? Tessék, nézd meg! -Dobta a kezembe a papírt a barátom, én pedig megráztam a fejem. Kikkel vagyok körülvéve?
-Kérem kedves Sarolta Vargas fáradjon ki a Porsche-jához, mert rossz helyen parkol. Köszönöm. -Örüljenek hogy nem voltam köcsög, mondhattam volna másképp is.
-A rendszámot nem mondod? -Kérdezte Domi, mire megráztam a fejem.
-Tudni fogja hogy róla van szó. -Vontam meg a vállam, és kiindultunk az autóhoz.
-Hello cica. -Álltam meg mellette bevetve a legcsábosabb mosolyomat, amikor kiértem a parkolóba.
-Hello. Bocsi, most nem éppen érek rá. -Nevetve ült be az autóba, és arrébb állt. Addig Dominik rákeresett Facebookon, mert nem lenne ronda a csaj, ha a 72 kg vakolatot leszedné magáról, és helyette felrakna 4grammot. A profilján még nem is volt olyan ijesztő.
Amikor kiszállt az autóból, jobban megfigyelve nem is volt csúnya. A szemei konkrétan megígéztek, a mosolya pedig elbűvölő volt. Lehet hogy nincs is rajta annyi smink mint amennyit képzeltem, és nem egy dölyfös hercegnő.
-Itt vagyok! Mit szerettetek volna? -Nézett rám érdeklődve aranyosan rebegtetve a szempilláit. Oké, szép, és aranyos a csaj, már majdnem megenyhültem, de eszembe jutott hogy apám mivel fenyeget mindig. Nem volt teljesen igaz az hogy nem voltam soha szerelmes. Most is az vagyok.Egy olyan csajba aki konkrétan nem is ismer. De ez a lány...Ő kifejezetten felkeltette az érdeklődésemet. Elővettem a pisztolyom, és a fejéhez tartottam.
-Daniel Garcia vagyok, és azt ajánlom hogy addig szállj be abba a fekete kocsiba ameddig szét nem lövöm a fejed! -Mosolyodtam el a lehető legédesebben, Ő pedig már majdnem sírva tette amit kértem.

A Maffia CsaládDonde viven las historias. Descúbrelo ahora