6.rész Már majdnem

135 2 0
                                    

Part 1

Gyengéden ajkaihoz érintettem az enyéimet, és bejutásért esedeztem a nyelvemmel...Amit megadott. Làgyan csókolóztunk, majd már vadabban lelöktem az ágyra és felé másztam...
******************
Vadan csókolt aminek az lett az eredménye hogy hangosan nyögtem egyet. Szerintem nem nagyon voltunk csendben. Ami elég nagy hiba volt. Már nagyon benne voltunk a dologban, és éppen vettem le Martiról a maradék ruhát is amikor valaki kopogott. A lány le akart tolni magáról de ennyire nem hagytam magam. A nyakát kezdtem el csókolni, amibe belenyögött.
-Egy...Egy pillanat! -Sóhajtotta, és megint megpróbált ellökni.
-Daniel van itt valaki, és nagy bajban leszünk ha rájönnek mit csinálunk! -És mekkora igaza volt!
-DANIEL  ITT VAN?! -Apám...Bassza meg az a jó ég! Megráztam a fejem jelezve hogy nemleges választ adjon.
-Nincsen, de egy pillanat és megyek uram!-Ijedt pillnatással nézett rám,mivel még mindig a csipőjén ültem. Gyorsan leszàlltam, és megbizonyosodtam róla hogy a hajam rendben van. Apám mindig észreveszi ha nem, az pedig nem jó, mert rájön hogy kapkodtam valahonnan. Felkapkodtuk a ruháinkat, és egy pillanat alatt Martina mellett termettem.
-Ezt még befejezzük! -Suttogtam a fülébe mire bólintott egyet, és egy gyors csókot nyomtam ajkaira.
-Megyek már! -Kiáltotta amikor apám sürgetőebben kezdett kopogni. Elindultam a wc felé, de mielőtt kinyitottam volna az ajtót hallgatóztam kicsit.
-Jó es...Kezdte Marti de elakadt.-Alejandro?! -Kérdezte remegő hanggal.
Wtf?
-Hogy érzed magad nálunk Marti ? Nem baj ha benézek a fürdőbe? Meg a szekrénybe ugye. Nehogy itt füleljen valaki. -Apám keserűen felnevetett, majd körbejárta a helyiséget. Én gyorsan kinyitottam az ablakot és kimásztam..

CONTINUAR....😈😈🙈

A Maffia CsaládTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang