Öncelikle hepinize merhaba arkadaşlar, yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım bölümden memnun kalırsınız.Şimdiden söyleyeyim uzun bir bölüm oldu, keyifle okumanız dileğiyle:)
Bu arada oy ve yorum atmayı unutmayın lütfenn
İyi okumalar🤍
Nihayet nefesim düzene girmişti aynı şekilde onun da. Hâlâ aynı pozisyondaydık, elleri bacaklarımdaydı, alnı alnıma yaslıydı ve bana tezat olarak o gözlerini yummuştu. Bir sürenin ardından alınlarımızı ayırdı ve yüzünü boynuma getirip bir nefes çekti. "Seni ne zaman ve nasıl öpeceğime karar vermiştim ama sen küçük bir hareketle planımı bozdun." Beni öpmek için plan yapmıştı.
"Ama olsun ben bundan gayet memnunum." Konuştuğunda nefesi boynumu gıdıklıyordu. Başını bana doğru çevirdi ve göz göze geldik, bakışları olabildiğince derindi ama aynı zamanda yüz ifadesinde muzip bir hava da vardı. "Minik Papatya'm beni öptü." Saniyelik dudaklarıma baktı, "ve ben çok mutluyum."
Söylediklerine gülümsedim, buna karşılık o da gülümsedi. "Bir şey söylemeyecek misin?" Açıkçası yanlış bir şey söyleyip rezil olmaktan korkuyordum. "Papatya, dakikalardır konuşmanı bekliyorum, o minik sesini özledim. Hadi konuş benimle, bir şey söyle."
"Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum, utanıyorum." Gerçekten de diyecek söz bulamıyordum, onun karşısında dilim tutuluyordu ve söyleceklerimi de unutuyordum. Gülüşünün arasından burnumu öptü, "öpüştüğümüz için mi bu kadar utanıyorsun?" Başımı salladım.
"Bu utancını yenmen için bir çözüm yolu buldum." Merakla ona baktım. "Neymiş?" Diye sordum. Ufaktan güldü. "Seni sürekli öpmeliyim." Dedi muzipçe, işi kendi lehine çeviriyordu. Şu serseri gülüşünü saatlerce izleyebilirdim.
"Bu benim ilk öpücüğümdü." Dedi birden, ona şaşkınca baktım. Gerçekten de bu yaşına kadar hiç öpüşmemiş miydi? Şimdi gülmeyi kesmiş, az önceki gibi derin bakışları yerli yerine gelmişti. Bu durumda ben onun ilk öptüğü kızdım ve bu çok güzel hissettirmişti.
"Niye öyle bakıyorsun güzelim? Bu çok mu anormal?" Diye sordu. Ben ise söylediği hitaba takılmıştım, anlaşılan bu gece beni kalpten götürmeye niyetliydi. "Ben şaşırdım sadece, o yüzden."
"Kendimi sana sakladım Papatya'm." Dedi ve alnımı öptü. "Öpmeyi arzuladığım tek kız sensin, seni ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkmadın. Hep bir köşede benimleydin, beni meşgul ediyordun." Söylediklerinin getirdiği mutlulukla kocaman gülümsedim, şuan hiç olmadığım kadar mutlu hissediyordum.
Yani ben onu düşünüyorken o da beni düşünüyordu. Acaba kaç kez birbirimizi uykumuzdan etmiştik?
"Ben de seni aklımdan çıkarmadım, ilk karşılaştığımız andan beri seni düşündüm." Dedim kendimden beklemediğim bir itirafta bulunarak, bana bakarken gözlerinin içi gülüyordu, alnıma uzun bir öpücük kondurdu.Biz burda birbirimize itiraflarda bulunurken odanın camı açık olduğu için dışardan bağırış sesleri de bize eşlik ediyordu. Bu soğukta havuza atlayanlar bile vardı.
Bulunduğumuz oda ise bir yatak odasıydı ama ebeveyn odası olduğu her hâlinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI PAPATYA| Aile
Teen FictionOldukça narin ve ürkek olan Papatya bir gün onca yıllık ailesinin öz olmadığını öğrenirse ne olur? Yeni ailesine alışabilecek mi? Peki yeni ailesi onu nasıl karşılayacak? Bir de üstüne uzun zamandır kalbinde sakladığı aşkı karşısına hiç tahmin edem...