26.Bölüm: Aile Kavgası

3.3K 304 156
                                    

Öncelikle hepinize merhabalarr

Okumadan önce Oy vermeyi unutmayın lütfennnn

Ayrıca bol bol yorumlarınızı da bekliyorum, düşüncelerinizi önemsiyorum rica ederim onları yazmaktan çekinmeyinn<3 <3


Öyleyse sizi bölümle baş başa bırakıyorum hepinize keyifli okumalar dilerim🌼











Kalbimin korku ile atan ritmi dışardan duyuluyordu, boşta kalan elimi sımsıkı yumruk yapmıştım, kendimi kastığım buradan belliydi, dişlerimi sıkmıştım ve bakışlarım yere kitlenmişti. O kısacık itiraf içeren cümlemden sonra bir girdap gibi büyüyen sessizliğin içinde tek ses alıp verdiğimiz nefes sesleriydi, tık yoktu.

Rüzgar baş parmağı ile avcumun içini okşayınca gözlerimiz kesişti, ellerim hâlâ titrediği için beni sakinleştirmeye çalışıyordu ve gözlerindeki o ifade bana cesaret aşılıyordu. Bu sessizliğin sebebi şaşkınlık mıydı yoksa fırtına öncesi bir sessizlik miydi?

Gözlerimi karşımızda oturan aile bireylerine çevirdim, hepsinde tek tek gözlerimi gezdirdim. Babam ve abi tayfasının gözleri birbirine kenetlenmiş ellerimizde iken yüz ifadelerinde çok belirgin bir şekilde şaşkınlık vardı. Annem ile göz göze geldiğimde ise bizi sıcak bir gülümseme ile izliyordu, onun dışında sadece yanında oturan Efe tam gözlerimin içine bakıyordu, ara ara bakışları Rüzgar'a da değiyordu ama odağı bendim. Hiçbir duygu barındırmayan kahve gözleri öyle bir bakıyordu ki kendimi içi açılmış bir kutu gibi hissettirmişti.

Tam şuan bir film sahnesi çekiyormuş gibiydim, her şey çok garipti
Bunları yaşayacağım aklımın ucundan geçmezdi.

Gözlerimi tavana dikip titrek bir nefes verdim ve tekrar boğazımı temizledim. "Bir şey söylemeyecek misiniz?" Tereddütlü sorum ortamdaki sessizliği bir bıçak kadar keskin bir şekilde böldü.

"Bunun bir şaka olduğunu açıklamanızı bekliyoruz." Diyerek ilk konuşan kişi Ekin abi oldu, gözleri bu sefer ikimizi de hedef almıştı ve ifadesindeki sertlik daha da streslenmeme sebep oldu, bana ilk defa böyle bakıyordu, son derece öfkeli.

"Şaka yapmıyoruz biz gayet ciddiyiz." Dedi Rüzgar karşılık olarak. Sesi de kendisi gibi kararlıydı,kendinden emindi. Buna karşılık ben de onu onaylamak ister gibi başımı salladım.

"Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz lan? Ne demek ilişkimiz var!" Furkan'ın bağırması ile irkildim, öyle bir bakıyordu ki sanki bizi bir kaşık suda boğmak istiyor gibiydi. Onun bu sert çıkışından sonra ortamın hareketleneceğini anladım ki öyle de oldu.

"O ellerinizi ayırın ve siktiğimin saçmalığına bir an önce son verin!" Giray abinin gür sesi ile kendimi daha da sıktım.

"Nasıl böyle bir şey yaparsınız? Aklım almıyor lan nasıl ya!" Dedi Kerem abi hem öfke hem de şaşkınlık içeren bir şekilde. Her verilen tepki sonrasında utancım ve korkum eş zamanlı olarak artıyordu.

"Biz kötü bir şey yapmadık, iki insanın birbirini sevmesi neden yanlış olsun ki?" Diye lafa atıldığımda tüm bakışların kıskacı altına alındım. Enes abinin attığı histerik kahkaha ile titreyen göz bebeklerim ona odaklandı, sinirden güldüğü her halinden belliydi.

"Kızım sen ne dediğinin farkında mısın?" Dedi kendine gel gibi. "Ulan siz aynı çatı altında yaşıyorsunuz, böyle bir şeye nasıl kalkışırsınız? Bize karşı hiç mi suçlu hissetmiyorsunuz?" Sertçe yutkundum.

SARI PAPATYA| AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin