Yeni bir bölümle karşınızdayım, umarım hepiniz çok iyisinizdirr
Herkese iyi sahurlarr
Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemezseniz çok sevinirim arkadaşlar bu garibanı sevindirin azıcık sşdlgögöfödlldflmffösöskd
Sizi seviyorum iyi ki varsınız şimdiden keyifli okumalar dilerimmmmm💜💜
Boynumda hissettiğim dokunuşla yüzümü buruşturdum, her ne ise yumuşak bir şeydi ve gıdıklanmama neden oluyordu. "Miyav." Gözlerimi araladım ve ellerimle ovaladım, annem ve babam hâlâ uyuyorlardı Sütlaç ise beni uyandırmaya çalışıyordu ve başarmıştı da. İki patisini yüzüme koyunca patilerini öpüp yavaşça oturur vaziyete geldim, Sütlaç'ı da kucağıma alarak sessiz olmaya çalışarak odadan çıktım.
Ellerimi ve yüzümü soğuk suyla yıkayınca uykum iyice açılmıştı, mutfağa girdiğim gibi Sütlaç'ın mamasını hazırlayıp vermiştim, şimdi de kahvaltı hazırlamaya koyuldum, saat daha erken olduğu için Emine teyzeler de gelmemişti.
Kahvaltılıkları masaya dizdikten sonra buzluktan çıkardığım milföy hamurunu uygun eşitlikte kesip içlerine nutella koydum işim bitince tepsiyi fırına atacakken Sütlaç paçalarıma tırmanmaya çalıştı, tam bir yaramazdı. "Sütlaç azıcık uslu durur musun?" Zar zor tepsiyi fırına koyup pişmeye bıraktım, çayı da demlenmeye bırakmıştım.
Kahvaltıya oturmaya yakın kuymak yapacaktım, umarım herkes seviyordur şahsen ben bayılıyordum. Hem kuymağı kim sevmezdi ki?
Ekmeği dilimleyip sepete koyarken belime sarılan ellerle küçük bir nida koyverdim, aniden olunca korkmuştum. Kokusundan kim olduğunu anlamıştım, "Günaydın." Diyerek boyun girintimi öptü, sesi yeni uyandığını belli edercesine boğuktu.
"Günaydın Rüzgar, ne zaman uyandın?" Dedim ellerimle son ekmek parçasını da sepete koyarak, "yeni uyandım sayılır." Sırtımda hissettiğim göğsünün sıcaklığı heyecanlanmama neden oluyordu, derin bir nefes aldığın sırada bir eliyle çıplak kolumu okşadı. "Üşümüyor musun?" Üzerimde siyah askılı ve üstünde kiraz desenleri olan pijamam vardı, yaka kısmı ise hafif dantel geçişliydi.
"Yok ev zaten çok sıcak,"dediğim sırada dudaklarını omzuma bastırdı daha sonra yüzünü boyun girintime getirip derin bir nefes çekti. "Pijamalarla bile nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?" Gülümseyip bedenimi ona çevirdim, saçları yeni uyandığını belli edercesine dağınıktı ama bu ona çok yakışıyordu.
Parmak ucumda yükselip zorlukla yüzüne uzandım, en fazla çene kısmına ulaşabildiğimden kısa bir öpücük kondurup geri çekildim. "Sen de fena sayılmazsın." Dedim sırıtırken, kaşları havalandı. "Hm demek öyle."
Aklıma fırın gelince onu hafifçe ittim, "Ay Rüzgar yanacaklar."tezgah ile arasından sıyrılıp fırına koştum, eldiveni takınca fırındaki tepsiyi çıkarıp tezgaha koydum, neyseki yanmamışlardı." Oh be tam zamanında yetiştim." Rahatlamıştım, göz ucuyla Rüzgar'a baktığımda sandalyeye oturmuş beni gülümseyerek izlediğini fark ettim. "Yemek yaparken çok tatlı oluyorsun."
Mutfak kapısını kapatıp ona doğru yürüdüm, "ne kadar tatlı?" Diye sordum şımarıkça gülümseyerek, kolumdan tutup beni kucağına çekti. "Yüzünü ısırmak isteyecek kadar, soluksuz öpecek kadar." Kollarımı boynuna dolayıp yanağındaki küçük çukura dudaklarımı birkaç kez bastırdım, belime sardığı kollarıyla beni iyice kucağına yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI PAPATYA| Aile
Ficção AdolescenteOldukça narin ve ürkek olan Papatya bir gün onca yıllık ailesinin öz olmadığını öğrenirse ne olur? Yeni ailesine alışabilecek mi? Peki yeni ailesi onu nasıl karşılayacak? Bir de üstüne uzun zamandır kalbinde sakladığı aşkı karşısına hiç tahmin edem...