2.3

1.9K 312 213
                                    

sizden çaldığım şeyle birkaç satır yazdım ok. medyayı da ficin şarkısı ilan ettim ok.

🔹🔹

Uzun dakikalar geçmişti film açılalı. Sarışın bir yandan abisine söverken bir yandan da omzundaki çocuğun uyuyup uyumadığını kontrol ediyordu.

"Cidden bunu izlediğimize inanamıyorum abi."

"İlk bu çıktı önüme, ne yapayım? Şimdi mi laf ediyorsun, bitmek üzere."

"Kavga etmeyin de sessiz olun."

Abi kardeş Minho'dan gelen uyarıyla susmuşlardı. Tithis ise ekrana dalmıştı adeta, başka bir şey ilgisini çekmiyordu şu anda. Mısır cipsleri bile yemeyi unutuyordu. 'Kayıp Balık Nemo' yu oldukça sevmiş gibi görünüyordu. Yine de Hyunjin onun bu filmi izlemesini istemiyordu, bir şekilde huzursuz olmuştu.

"Bebeğim, biraz ses verir misin?" demişti Chan, ardından Minho adeta üstüne uzandığı sevgilisinin üzerinden doğrulup yayıldıkları koltuğun ucunda duran kumandayı almış ve sesi yükseltmişti.

Tithis ise uzun zamandır koruduğu pozisyonunu bozup sarışına bakmıştı gülerek. "Bebeğim." demiş ve tekrardan koymuştu kafasını rahat omuza. Hyunjin, yanak içlerini ısırarak olası bir kahkahayı önlemeye çalışıyordu kendince. Balık adamın kulağının her yerde olması şaşırtıyordu onu. Ellerini mavi saçlara atıp yaramazca karıştırdı, kendisinin tutmaya çalıştığı kıkırtıları yerine balık adamınkileri işitti. Bu daha hoş geliyordu kulağına.

Sonunda balık adam hariç kimsenin o kadar da ilgisini çekmeyen film son bulduğunda Chan ve Minho ayağa kalkarak esnemişti.

"Üzerinden attın beni resmen." demişti Minho göz devirerek.

"Bebeğim," deyip yaklaşmış ve sevgilisinin alnını öpmüştü Chan. "Bahane bulamadım, odamda başka bir film mi izlesek?" flörtöz bakışları daha da derinleşiyordu, aynı karşılığı da alıyordu Minho'dan.

"Pekâla Chanhub."

"Hey, pisleşmeyin." diye sessiz olmaya çalışarak bağırmıştı Hyunjin, omzundaki oğlan uyuyakalmıştı.

İkili ona aldırmadan el ele çıkmıştı salondan, başka bir kapı sesi geldiğinde ise odaya girdiklerini anlamıştı sarışın. Kafa sallayarak kendince abisi ve sevgilisinin saçmalıklarını onaylamazken bakışlarını omzuna dağılmış mavi saçlara çevirdi. Son dakikalarda dayanamayarak uyumuştu Tithis, tüm gün bunu söyleyip duruyordu zaten. O nedenle rahatsız etmek istemediğinden yumuşak hareketlerle kafasını tutup omzundan kaldırmış ve kucağına almaya çalışmıştı, fakat kafasındaki elini beline indirdiği anda adeta tıslayarak uyanmıştı oğlan. Sarışının elleri hızla kendine doğru çekilmişti, balık adam gözlerini ovalayarak oturur pozisyona geldi yeniden.

"İyi misin?" diye sordu Hyunjin.

"Uyuyalım mı?" demesine karşın kafa salladı sarışın, cevap belli gibiydi fakat yine de daha fazla sorgulamak istemiyordu. Bu yüzden tuttu balık adamın elini ve odasına doğru adımladı. Tithis, paytak adımlarla ardından ilerliyordu. Odaya girdikleri zaman yalnızca gece lambasının düğmesini açtı ve öylece girdiler yatağa. Oğlan iyice eğdi kafasını ve yeniden uykuya daldı, sarışın için ise oldukça uzak bir hâldi bu.

🔹🔹

Gecenin kaçıydı, bilinmezdi. Kaç saattir öylece elleri kafasının altına sıkıştırılmış bir biçimde karşısındaki oğlanı izliyordu, emin değildi. Buna rağmen en ufak uyku kırıntısı bile düşmemişti kirpiklerine.

adore you | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin