Alışılmadık bir sabahtı.
Böyle düşünerek uyandı Hyunjin. Yaklaşık altı yıldır yanında biri olmadan uyuyordu ve oldukça memnundu bundan.
Fakat bu sabah, onca yıldan sonra bulunduğu bu durumdan rahatsızlanmamıştı. Dudakları mavi saçlara karışmışken gözlerinin hafifçe yanışının geçmesini bekleyip kafasını geriye çekti.
Onunla beraber Tithis de kendini uzaklaştırıp uzun süredir uyandığını haber etmişti.
"Günaydın." demişti Hyunjin kendini yatakta iyice gererken. Alıştığından dolayı cevap beklentisine de girmeden kalkmıştı yataktan.
Vücudunu bir de ayakta açtıktan sonra masanın üzerindeki telefonunu aldı, saat altı sıfır üçtü. Annesi onu uyandırmadan önce kalkmak için alarm kurmuştu fakat alarm çalmadan uyanmıştı. Her zaman böyle olurdu zaten.
Babası ile annesi yediye doğru uyandığından onlardan önce davranıp bazı şeyleri halletmesi gerekiyordu.
Tithis'in sabah rutini ve odaya sokacağı yiyecekler gibi.
Bunun için ayılma merasimini çok da uzun tutmayıp balık adamı da alarak odadan çıkmıştı. Oldukça gerilimliydi, olur da biri kalkarsa ne yapacağını düşünmemişti hiç.
Şafak operasyonu tadındaki üç dört adımın ardından banyoya giriş yapmışlardı. Hyunjin kapıyı ne olur ne olmaz diye kilitledikten sonra kendisine merakla bakan gözlere dönmüştü.
"Tithis, çok aksiyonlu bir çift olmadık mı ama?" deyip gülmüştü. Söyleneni tamamiyle anlamasa da mavi saçlı oğlan da gülümsemiş, hatta kıkırdamıştı. Çıkardığı bu minicik ses bile Hyunjin'i son derecede sevindirmişti. Boşa kürek çekmediğini görmek hoşuna gidiyordu.
"Yüzünü yıkayalım mı?" demişti ve bununla başlayıp normal insanların sabah yaptığı tüm şeyleri yapmasına yardımcı olmuştu.
(arkadaşlae çisini yaptı sonunda sevinçten altıma yaptım)
Son olarak abisinin geçen hafta aldığı ikili diş fırçasının tekini almış ve oğlanın dişlerini fırçalamıştı.
Yumuşak hareketlerle daireler çizerken Tithis'in diş yapısının kendisininkinden farklı olduğunu fark etmişti. Ön kısımların tamamen aynı görünmesine karşın arka kısımdakiler normal dişlere kıyasla köpek dişleri gibi sivri biçimdeydi.
Daha fazla rahatsızlık vermemek adına uzun tutmamıştı bu incelemeyi. Zaten macunun tadını beğenmişe benzemiyordu buruşturduğu yüzüne bakılırsa.
Kendi işleri de dahil kalan her şeyi tamamladıklarında yine yakalanmamayı başararak odaya dönmüşlerdi.
Hyunjin yatağı düzeltip oğlanı da oturttuktan sonra diğer günlerden farklı bir şey yapmak istemişti. Bu yüzden telefonu Tithis'in eline tutuşturarak açtığı videoyu izletmeye başlamıştı. Oğlan, başta dikkatini veremese de sonrasında ilgiyle izlemeye başlamıştı ekranı.
Hyunjin, birkaç dakikalık giyinme-soyunma videosunu dördüncü tekrarına aldığında kendi üzerini giyinmiş ve dolabından Tithis için kıyafet çıkarmıştı.
"Ben dönene kadar üzerini değiştirmeni istiyorum. Videodakileri yap olur mu?" dediğinde bir de kendisinden görmesi için kenara koyduğu okul süveterini ona göstererek giyinmişti beyaz gömleğinin üzerine.
Hâlâ tam anlamıyla yapabileceğini düşünmüyordu, bu yüzden farklı bir video açarak onu da izlettirdi defalarca. Bu sırada ise mutfağa koşup çabucak Tithis için kahvaltılık ve o evde yokken yiyebileceği bir şeyler hazırlamış ve odasına dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adore you | hyunin
Fanfic[tamamlandı] Hyunjin okul dönüşü yolda bulduğu minik balığı evine getirmişti fakat bulduğu şeyin sıradan bir balık olmadığından haberi yoktu. -banginho, seungbin. -düzyazı.