Master Rose
Słuchałem rozmowy Niven z Siergiejem i nie mogłem nadziwić się temu, czego się dowiedziałem. Kolejne informacje spadały na mnie jak grom z jasnego nieba. Chciałem być przy mojej ukochanej, aby wesprzeć ją w tej trudnej chwili, ale dałem Niven słowo, że przyjdę do nich dopiero, gdy rozmowa ojca z córką się zakończy. Póki co jednak wyglądało na to, że dopiero się rozkręcali.
- Rodzice Masona zajmowali się sprzedażą kobiet?
Potrafiłem zrozumieć to, że Siergiej miał taką pasję. Nic by mnie nie zdziwiło, jeśli chodziło o tego człowieka. Nie pojmowałem jednak, dlaczego rodzice ukochanego Niven również w to weszli. Wsłuchałem się więc w odpowiedź Nabokova.
- Tak, córeczko. Zajmowali się tym, a także innymi nielegalnymi procederami, jak sprzedaż narkotyków i handel bronią. Musiałem ich zabić. Zrobili coś, czego nie powinni zrobić, więc ponieśli za to surową karę. Zrozumiem, jeśli mnie za to znienawidzisz, ale...
- Mason chciał mnie zabić.
Wychyliłem się zza drzwi i zobaczyłem, że Siergiej stał się napięty jak struna. Patrzył z niedowierzaniem na swoje dziecko. Zobaczyłem, jak zaciska szczękę. Gdyby nie był tu z Niven, na pewno rozwaliłby człowieka, z którym rozmawiał. Wiedziałem jednak, że jemu zbyt mocno zależało na córce, aby chociażby lekko ją zranić.
- Co? Ale dlaczego?
- Archie! Możesz tutaj przyjść?
Wziąłem się w garść. Moja dziewczynka mnie potrzebowała, a ja, jako jej pan, miałem obowiązek jej pomóc.
Wszedłem do salonu. Podszedłem do kanapy i gdy zająłem na niej miejsce, położyłem dłoń na udzie Niven. Myślałem, że będzie się bała, ale ona była spokojna. Byłem z niej bardzo dumny. To była odpowiednia kobieta na właściwym miejscu. Potrzebowałem silnej partnerki, a Niven, choć na początku była słaba i bezbronna, z czasem stawała się coraz śmielsza. Miałem jednak nadzieję, że ta urokliwa bezradność z niej nie zniknie, gdyż wówczas byłbym bardzo smutny.
- Możesz powiedzieć Siergiejowi o nagraniach?
- Jakich nagraniach? - spytał Rosjanin. - O czym mówi moje dziecko?
- Kilka dni temu, przed twoim przyjazdem, otrzymałem nagrania dotyczące Masona. Widać na nich, jak chłopak bierze narkotyki, uprawia seks z innymi dziewczynami i pieprzy swojego kochanka w tyłek. Jackson Whitehall, tajemniczy chłopak Masona, poruszył ze swoim ukochanym temat Niven podczas seksu. Ciężko mi się na to patrzyło, ale mniejsza z tym. Liczy się treść rozmowy.
Streściłem Siergiejowi to, co wydarzyło się w sypialni chłopaków. Mężczyzna był zszokowany. Nie dziwiłem mu się. Gdybym dowiedział się, że ktoś planował zabić moje dziecko, unieszkodliwiłbym niedoszłego zabójcę w bardzo bolesny sposób. Martwiłem się tylko tym, że Nabokov lada moment wybuchnie, jednak on był nadzwyczaj spokojny. Wbijał paznokcie w kolana i oddychał ciężko, a gdy skończyłem mówić, schował twarz w dłoniach.
- To niewyobrażalne. Gdyby ten dzieciak żył, pogrzebałbym go żywcem.
- Chciałem zrobić to samo - wyznałem, przyznając mu rację. - Nie musimy się już jednak tym przejmować. Teraz wszystko jest jasne. Niven, już rozumiesz, gwiazdeczko?
- Tak, ale to pokręcone.
Przytuliłem ją do piersi. Niven wtuliła we mnie twarz i objęła mnie rękoma. Spojrzałem na twarz Siergieja, zastanawiając się, co on powie na ten widok, ale był zaskakująco spokojny. Ten mężczyzna rzadko się uśmiechał, a gdy to robił, człowiek aż się bał. Mimo wszystko wiedziałem, że akceptował mój związek ze swoją córką i jeśli wierzyć mu na słowo, cieszył się z tego, że to właśnie ja byłem partnerem Niven Nabokov.
CZYTASZ
Master Rose
ActionArchibald Rose. Nazwisko owiane legendą. Mężczyzna, który nie dopuszcza do siebie niegodnych jego majestatowi ludzi. Zanim Rose objął stanowisko jednego z głównych dominujących w klubie BDSM znajdującym się w Rosji, mężczyzna popełnił wiele błędów...