bölüm 1

34.6K 890 385
                                    


🌾💜

Merdivenleri siliyordu Hasancık, minik elleriyle her tarafı temizlemeye çalışıyordu. Keyif ve içki düşkünü abileri para kazanıyor olsaydı asla bu işi bu evde yapmazdı fakat annesi ve kendisi bu işi yapmaya mecbur kalmıştı.

Yazık ,minik Hasancık aynı zamanda konuşma engelliydi, sesi asla çıkmamıştı, doktor yüzü görmemişti daha.

"Hasan, yavrum canın çıktı sabahtan beri. Bırak otur azıcık. " Evin hanımı Rüveyda hanım söylenmişti Hasan'a. Çok severdi kendisini, minicik bir şeydi Hasan. Sevilmeyecek gibi değildi.

Kimilerine göre çirkin kimilerine göre güzeldi Hasancık. Kulaklarında azıcık kepçelik vardı, burnu biraz yamuktu ama küçüktü de. Sümük hiç eksik olmaz, sürekli hasta gezerdi.

Gözleri kahverengiydi, saçları siyah. Dudakları soluk pembe ve dolgundu ama soluktu işte. Kimileri hiç beğenmezdi onu, böyle oğlan mı olur derdi. Kimileri de çok tatlı bulurdu Hasancık'ı.

Elleriyle anlamsız bir kaç hareket yaptı Hasan, yorulmadım demek istiyordu fakat yorulmuştu. Ter deyimi yerindeyse götünden akıyordu.

"Gel bakalım sen şöyle. " Diyerek sedire oturttu oğlanı Rüveyda hanım. "Nasıl gidiyor? İyi misin?"

Iyiyim anlamında başını salladı Hasan. İyiydi canım, bu aralar para getiriyor diye abileri dövmeyi bırakmıştı. Bir de bu evdeki ağadan kurtulabilseydi çok daha huzurlu ve mutlu olacaktı.

"İyi bakalım, ben bu akşam babamlara gideceğim, sende bu akşamlık Cemil ile kalacaksın. Yatana kadar kalacaksın burada, sonra ister git ister yat burada. Tamam mı?"

"I-ıı. " İstemiyorum demek istiyordu Hasan. O adam ne zaman yalnız kalsalar kalçasını okşuyor, göğsüne dokunuyordu.

Hamile kalma ihtimali olabilen Hasancık ise korkuyordu adamdan ,ya ona dokunursa? Ya ona tecavüz ederde hamile kalırsa diye.

"Aa canım benim kalmak ister misin demiyorum sana, kalacaksın. Senden başka erkek mi var evde? Kadın mı kalsın? Ben kıskanç biriyim canım. "

Bir sürü azar yedikten sonra kabul etmek zorunda kaldı Hasan. Bu geceyi sağ sağlim atlatmayı umdu, akşama kadar işlerle meşgul oldu.

"Oo Hasancık nerelerdesin ya? Özledik seni, köşe kapmaca oynuyoruz sanki. " aldırmadan mutfakta yeri silmeye devam etti Hasan, cemil gelip saçlarından tutarak yüzünü yüzüne yaklaştırana dek.

"Bu gece başbaşayız, bence hiç hırçın olma. Mazallah bir anda sikebilirim." Diyip yere savurdu çocuğu. Bu gece niyeti iyice bozmuştu, dilsiz birine kimse de inanmazdı, o nedenle ne yapıp edecek istediğini alacaktı.

Korkuyla baktı ardından Hasan, annesine söylese inanır mıydı kendisine? Inanmazdı. Üstelik bir ağaya iftira attığını söyler döverdi.

Sessizce ağladı Hasan, bahtına gece yaşayacaklarına. Kaçsa bile bin beterini yaşayacağına ve en çok da cahilliğine ağladı Hasan. Belki okuma yazma bilse derdini başkalarına anlatabilirdi ama bilmiyordu işte.

Elleri ayakları titreye titreye evden herkesin gidişini izlemişti Hasan, annesi giderken kolundan tutmuş kalması için gözlerinin içine bakmıştı fakat annesi anlamamış başını okşayıp gitmişti evden.

Ne pahasına olursa olsun yemeği servis ettikten hemen sonra kaçacaktı. Bu evde duramazdı, ölürdü daha iyi.

Zaten halihazırda kurulmuş masaya ilerledi Hasan, elinde yemek tenceresi vardı. Derin bir nefes alarak Cemil ağanın sandalyesine doğru ilerledi. "Yanmasın elin güzelim, getir koy buraya."

Iğrense de bir şey demedi Hasan. Tencereyi koyup yemeği tabağa yerleştirdi. Bu sırada Cemil ağa rahat durmayıp aliyle kalçasını sıkmıştı çocuğun.

Hasan'ın kanı kaynıyordu.

Tepki vermeden mutfağa gitti tekrar, tüm yemek boyunca bu durum devam etti. Ardından Cemil ağa Hasan'a dönüp "git bir banyo yap, temizle her tarafını. Bu gece benimsin."

Kolundan tutup banyoya soktu zorla oğlanı, Hasan çok korkuyordu. Duşunu aldı ve üstünü giyinip çıktı banyoluktan, kapıdan gitmişti Cemil.

Bunu fırsat bilip kaçtı evden Hasan, cemil ağanın evi bomboş bir arazide köyden 1.5 saatlik uzaklıkta bir yerdeydi. Son hızda koşmaya devam etti Hasan. Oğlanın kaçtığını fark eden Cemil ile ata binmiş oğlanın peşine düşmüştü.

Acımayacaktı, önce sikecek sonra öldürecekti.

Ne kadar bu kovalamaca devam etmişti bilinmez, Cemil oğlanı yakalamış çocuk bayılana ve deliği yırtılana kadar tecavüz etmişti çocuğa.

Hasan ise dayanamamış bayılmıştı, akan kanı gören Cemil ise oğlanın öldüğünü düşünüp gerisingeri gitti evine.

Ardında bıraktığı oğlan ise umrunda bile değildi.

💜🌾💜🌾💜🌾💜🌾💜🌾💜🌾

Başı hüzün dolu olacak ama sonu güzel bitecek bir kitap yazıyorummm

Tecavüzü asla güzellemem keza iğrenç bir şey. Bazen her şeyin tamamen bittiğini düşünürken aslında en güzel hayata doğru adım attığınızın farkına varmazsınız.

Bölüm nasıldı

Fikirleriniz çok önemli benim için.

Sizi seviyorum ❤💜

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin