bölüm 34

10.9K 701 66
                                    


🕊

Akşam Saru'nun ayarladığı pansiyona gitti ikili. Hasan yol boyu bıcır bıcır konuşmaya devam etmiş, Saru'yu da kendisine benzetmiş, adamı yükseltmişti.

Sonra da hiçbir şey yokmuş gibi uyuyakaldı arabada. "Ulan Hasan, ulan Hasan. Hem yakıyorsun hem de hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsun." Oğlanı kucağına alarak odaya ilerledi. Yatağı bulur bulmaz oğlanı yatırdı ve kendisi de lavaboya gidip işini bitirince oğlanın yanına yattı.

Saat erken olmasına rağmen ikili mışıl mışıl uyudu.

***

Selma ve Timur birbirlerine baktılar uzun uzun. İkili karşı karşıya oturdular eve geldiklerinde. Ne yapacaklarını bilmiyorlardı fakat Timur konuşacaktı.

Önce cebinde taşıdığı mektubu uzattı genç kıza. "O göndermiş, gizlim saklım yok senden Selma. Al, oku." Selma mektubu elleri titreyerek aldı. "Biliyorum, senden önce ben okudum."

Derin bir nefes aldı Timur. "Selma biz Allah katında da evliyiz, ben Allah'a söz verdim. Seni asla bırakmam, üzmemek için elimden geleni de yaparım ama hep konuş benimle. Eğer konuşmazsan çözemeyiz. "

Başını salladı Selma, Timur'u haklı buluyordu. Konuşmazlarsa aralarındaki ilişkinin akibeti ne olurdu kim bilir, bu korkuyla hep konuşurdu Selma.

Artık tek ailesi, karşısında bulunan bu adamdı.

"Tamam ama sen de konuş Timur. " Timur gülümsedi. "Konuşurum tabii. Hadi yemek yiyelim de uyuyalım." İlk geceden Selma'yı korkutmak ya da istem dışı dokunmak istemiyordu. Daha aralarında aşk yoktu nasılsa.

"Uyuyacak mıyız?" Selma utansa da sormadan edemedi. Onu bu kadar mı istemiyordu yani.

"Uyuyalım, birbirimizi iyice tanıyıp sevince birlikte oluruz Selma. Şimdi hemen olmak zorunda değil. " İçi ferahladı genç kızın. Bir an istenmediğini düşündü. "Tamam."

Ayağa kalkarak yemek yemek için mutfağa ilerlediler. Sohbet etmeleri için uzun bir geceleri vardı.

****

"Saru! Saru... uyan." Hasan gece 2'ye doğru uyanmıştı. Yarım saat kadar oyalansa da yapacağı bir şey olmadığı için dayanamayıp kocasını uyandırmaya çalışıyordu.

Hem uzun zamandır Saru ona hiç dokunmuyordu, biraz, çok azıcık özlemişti. Eşinin önce dudaklarıyla ardından saçıyla oynadı. Öpmek istiyordu, içinde tuhaf bir heyecan vardı.

Şimdi onu öpse, kucağına otursa ve onu hissetse ne olurdu ki?!

"Saru.." Dudaklarını büzdü. Saru gözlerini hafif araladı kendisine seslenen oğlanla. Pürüzlü sesiyle konuştu. "Efendim güzelim."

"Uyan.. sıkıldım.. sev beni.." dili çözüldüğünden beri daha bir arsız daha bir talepkardı. Saru'yu öyle bir eve bağlamıştı ki dünya üzerindeki hiçbir canlıya böyle güzel bakıp ilgilenmiyordu Saru.

Mayışmış halde güldü saru. "Severim, seni öyle bir severim ki sen bile kendini bu kadar sevemezsin. "

Utangaçca gülümsedi Hasan. "Sev... o zaman.." kıkırdadı ardından, yanakları kıpkırmızı oldu. Saru ise bu görüntüye dayanamayarak yataktan kalktı ve Hasanı da kucağına alarak kanepeye ilerledi.

"Önce nerenden başlasam acaba?" Minik bir tepecik olan karnını okşadı Hasan, yanaklarını gösterdi ardından. Saru ciddiyetle iki yanağını da öptü her bir noktasından.

Uzun uzun öpüyor ve kokluyordu. "Sırada nereyi sevsem?" Hasan bu sefer de burnunun üstünü ve gözlerini gösterdi. Sarı da hay hay diyerek önce burnunu sonra da gözlerini öptü. Hasan iç çekti.

"Ya şimdi?" Heyecanla dudaklarını göstermesini bekliyordu. Hasan t shirtünü çıkarması için işaret etti. Saru şaşırsa da üstünü çıkarttı. "Öpeceğim... şimdi.."

Saru'nun eşinin üzerindeki eli sıklaşmış, heyecan basmıştı. Hasan hiç onu bu şekilde öpmemişti, bırakın öpmeyi öpmek istememişti bile.

Oğlan heyecanla dudaklarını büzerek Saru'nun kalbinin üstünden öptü göğsünü. Ellerini adamın kaslı kollarına sardı. Göğsünden boynuna doğru öpe öpe ilerledi.

İçindeki azgın oğlan fena şeyler yapması için onu zorluyordu. "Benim.. canım... istiyor." Saru anlamamıştı.

"Neyi?"

Hasan gülümsedi ve Saru'nun dudağından öptü derince.

"Seni."

🕊❤️🌿❤️🕊

Size smut okutmam bu ara, havamda değilim maalesef.

Sizi seviyorum bebeklerim.

Bu kitabı uzatıp uzatmama konusunda kararsızım. Bi tarafım kaos olmadan 10 15 bölüm daha yazabilirsin, cilveleşmeleri bile yeter diyor.

Diğer yanım sen uzun kitap yazamazsın diyor.

Sizi seviyorum ❤️

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin