bölüm 6

14.9K 882 173
                                    

Bölümü sürekli yorum yapıp beni güldüren butyaya ya ithaf ediyorum

💜🌟

Çocuğun arkasındaki delik iyileşmek üzereydi, biliyordu Saru ama çocuk nasıl oturacaktı ki şimdi? Oturamazdı bu halde.

Çocuk uyandığından bu yana 4 saat geçmişti. Yatarken yemek yedirse de çocuk şimdi tuvalete gitmek istiyor olabilirdi. Ulan adını dâhi bilmiyordu Saru. Kimdi neyin nesiydi bilmiyordu.

Odaya girdi Saru, "tuvaletin var mı?" Oğlan başını evet anlamında salladı. Utansa da yalan söylemezdi, çok tuvaleti gelmişti.

Saru oğlana yaklaşıp kucağına aldı yavaşça, tuvalete götürüp pantolonunu indirdi ve Hasan tuvaletini yapana kadar ayrılmadı yanından.

Tüm bunlar olurken Hasancık utançtan öleceğim diye geçirdi içinden. Bu adamın hiç utanması yok muydu? Yoktu elbet, olsa böyle mi yapardı?

Yapmazdı.

İşi bitince Saru hemen arkasında bitmiş pantolonunu giydirmişti. "Utanma benden ufak adam, görmediğim yer kalmadı zaten. Pansumanını ben yaptım. "

Buna daha çok utandı oğlan."Ulan utan diye mi söyledim?" Kucağına almış çocukla yüzyüze gelmişti. Oğlan yakışıklıdan çok tatlıydı, güzel diyemezdi, güzel olamayacak kadar ufak tefek pürüzler vardı yüzünde.

Odaya geri taşırken baktı Hasancık adama, onu kolaylıkla taşıyan bu adam kendisine sahip çıkmıştı. Ne olursa olsun günlerce bakmış düzenlice pansuman bile yapmıştı.

Iyileşince onun için her şeyi yapacaktı, ne isterse yapardı. Belki adam evlenene kadar kalırdı burada Hasan, ev işi yapar yemeği hallederdi. Adam evlenince de giderdi evden.

Ailesinin yanına dönüp Cemil ağayı görmek istemiyordu.

Kucağından yatağa bıraktı oğlanı Saru "iyileşene kadar ben bakacağım sana böyle, iyileşince de sen bana bakarsın. Anlaştık mı?"

Başını aşağıya yukarıya salladı Hasancık ,bakardı elbet. İstediği her şeyi yapardı.

Sözü alınca odadan çıkıp arkadaşlarının yanına meydana gitti Saru. Bir haftadır uzaktı köyden, yarın akşam haraç toplamaya köylere ineceklerdi. "Oo ağam paşam nerelerdesin yav?" Timur kendisinden sonra en çok sözü geçen adamdı. Ağır biriydi Timur, öyle samimi olmadıkça ağzını açıp konuşmadı bile. Saru ile de beraber büyümüşlerdi.

Askere götürmüştü kardeşini geçen hafta, ondan yoktu ve hiçbir olayı belli ki duymamıştı.

"Küçük bir adamla ilgilendim oğlum, sen ne zaman geldin?" Uzunca sarılmışlar, kahvehanede en uca kimsenin onları duymayacağı bir yere oturmuşlardı.

"Ne adamı ne küçüğü?" Her şeyi en baştan anlattı Saru,"İşte böyle kardeşim. Konuşamıyor da ,derdini söyleyemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. "

"Oğlum getir bizim eve anam baksın mis gibi. Hem doğru olmaz oğlum, 3 5 ay sonra laf ederler sana. Senin menfaatin olmadan kimseye yardım etmeyeceğini herkes biliyor amina koyayım. Koynuna alıyor diyecekler. "

"Valla Timur ne isterlerse diyebilirler. Ben hiçbir yere göndermiyorum. Hem alıştım varlığına,evde benden başka biri daha var." Arkadaşına garipçe baktı Timur.

"Oğlum evleneceksin ileride. Çocuk ne olacak."

"Bizimle yaşayacak."

"He kuması olsun bir de, karınla olan çocuklarınıza bakar, ne dersin?" Saru ters ters baktı.

"Bakma bana öyle, bu işin sonunda ya bu çocuk başını alıp gidecek ya da sen onu seveceksin yanına almak yetmeyecek yatağına alacaksın. "

"Ne alakası var amına koyayım. "

"Oğlum erkek gibi görünmesi önemli mi? Doğurabiliyor piç, ateşle barut gibisiniz. Yanyana durmanız iyi değil. Valla kardeşim benim hoşuma gider sonuçta tüm kızlar bana kalıyor ama sen bilirsin. "

Arkadaşının omzuna vurdu Saru ,Timur kahkaha attı. Şeytanın işini bilirdi Timur,adem nasıl elmayı yedi Saru da dayanamaz oğlanı yerdi canım.

Uzunca konuşmuşlar ara ara kavga etmişlerdi. Geceye doğru Saru'nun aklına çocuğun korkabileceği gelmiş deyimi yerindeyse koşa koşa eve girmişti.

Hasancık ise korkmuş ağlıyordu, sesini çıkarmaya çalışıp Saru'yu çağırmak istemiş fakat Saru bir türlü gelmemişti.

Ağlayan oğlana baktı, "ağlama çocuk geldim işte."

Hasan'ın ise tüm sinirleri boşalmıştı,deli gibi ağlıyor. Arada nefessiz kalacak kadar kendisini kaybediyordu.

Saru yere çöküp çocuğu kaldırarak kucağına çekti. Başını okşayarak göğsüne yasladı çocuğu, tüm gece bu pozisyonda teselli etmiş, gece yarısı sarmaş dolaş uyuya kalmışlardı.

Ertesi sabah evin anahtarını verdiği Timur erkenden gelmiş "Oğlum çocuğun götünü niye avuçladın? Sorusunu sorup Saru'yu uyandırana kadar...

🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜

Bölüm nasıldı??

Bol bol yorum isterim💜

Sizi seviyorum ❤

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin