❤️💫Deli dana gibi yatan Saru'nun yatağını topluyordu Hasan. Bu adamın asla düzgün yatıp yorganı ve yatağını birbirine karıştırmayacağını düşünmüyordu.
İçinden söylenip durdu Hasan, işleri bitince kendisini de temizleyecekti çünkü bugün adeti sonunda bitmişti. Eğer utancını yenerse bu gece söyleyecekti Saru'ya kararını.
Evleri güzelce temizlemiş halıyı da silkelemişti zar zor, sıra çamaşırlara gelince duraksadı. Bu gece birlikte olurlarsa yarın da her şeyi yıkamak zorunda kalacaktı. Ondan dolayı çamaşırları yıkamadan eş geçip kendisiyle ilgilendi.
Aslında içi kıpır kıpırdı, Saru'nun ona dokunacağı fikri minik kalbini tatlı tatlı sızlatıyordu. Gülümsemek istiyordu kocaman, koskocaman gülümseyip Saru'ya sığınmak istiyordu.
Minik bedeninin her tarafını yıkamadan önce dün Hatçe annesinden köyde yapılan ağdalardan almış var olan kıllarını temizlemişti. Saru'nun onu görüp iğrenmesini istemezdi Hasancık.
Duştan sonra aynada kendisine baktı uzunca. Bu eve geldiğinden beri kilo almıştı, yanakları tam ısırmalık olmuş kalçaları çıkıklaşmıştı. Göğsü de biraz büyümüştü. Kıkırdadı haline, eğer ki kız olsaydım herkesten daha güzel olurmuşum diye geçirdi içinden.
Sonra Saru'nun da bu gece onu böyle göreceği düştü aklına, yanakları kızardı ve istemsiz ağzını kapatarak utandı Hasan.
Bu gece çekeceği vardı.
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■
"Gülfem de hamile abi, inşallah hayırlısıyla alacağız ilk bebeğimizi kucağımıza. " Saru'ya duyurmak ister gibi yüksek sesle konuşuyordu Özdemir. Oldu olası sevmezdi Saru'yu malum sebepten ötürü.
Saru oralı bile olmadı.
"Lan Kartal senin karının adeti ne kadar sürüyor?" Kartal ışık hızında döndü Asaf'a.
"Abi tövbe estağfurullah o nasıl soru? Karım hakkında hele. ""Banane lan senin karından, adetini sordum ben." Kartal anlam veremese de "6 7 gün sürüyor abi."
Hemen saymaya başladı Saru "perşembe, cuma, cumartesi ,pazar, pazartesi ,salı, çarşamba.... e bugün çarşamba amına koyayım. "
"Evet abi bunda bi gariplik mi var?" İçten içe kuduruyordu Saru. 7 gündür adet miydi oğlan? Ulan bir adet bu kadar sürer mi amına koyayım diye düşündü. Bu oğlan onu mu kandırıyordu acaba? Ya da belki de istemiyordu onu. İstemezse de kimseyi bulmam kız kurusu gibi yaşar dedi içinden.
Kendisi alamıyorsa kimsenin almasına izin vermezdi.
Keşke uçkur düşmanı Timur burada olsa diye söylendi kendi kendine. Belki o bir iki kelime edip kendisini delirtse de bir miktar rahatlatırdı onu.
"Abi bu arada bu at ağızlı Özdemir Gülfem hamile dedi." Saru kartal'a döndü. "Napim amına koyayım? Banane şimdi bundan, evli barklı insanlar banane amına koyayım. "
"Ee abi yârim diyordun?" Güldü Saru.
"Dert gelir derdi unutturur. Yâr gelir yarenleri unutturur oğlum. " Kartal Saru'nun dediğine hak verdi, belli ki abisi aşık olmuştu başkasına.Daha fazla konuşmadılar. Saru akşama kadar oyalanıp durdu, akşam olunca da eve vardı hemen. Ona kalsa akşama kadar evde dururdu ama oğlanı rahatsız etmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazende sevdiğim
General FictionKupkuru dudaklarım, dudaklarına susadı... "Benim eşim dilsiz, ama onun dilini ancak ben bilirim. " Mpreg