bölüm 14

14.8K 885 107
                                    


💫💜

Dün gecenin utancı hala tazeydi Hasancık için. Saru hiç utanmadan benimle ol demişti, Hasan ise nasıl kaçtığını anlamamıştı bile.

Herkesin yanından geçerken korktuğu adam ona benimle ol demişti, yine düşünürken yanakları allandı Hasan'ın. Neden şimdi böyle olmuştu ki? Kendisine anlam veremiyordu bir türlü.

Düşünmemek için evdeki tüm işi yapmış her yeri pırıl pırıl etmişti.

Nasıl da bakmıştı gözlerinin içine Hasan'ın, kalbi duracak gibi oldu bir ara oğlanın. Kendisine zor gelmişti ve hala kafasını toplayamamıştı.

Fakat onu reddederse kimle beraber olacaktı ki? Bu eve alışmıştı, hem her şeyi evde o yapıyordu dışarıda Saru. Belki de aynı evli çiftler gibi bir hayat süreriz diye geçiriyordu Hasan.

Adeti bitince kararını söyleyecekti. Onu her daim koruyup kollayan adamdan başka kime güvenecekti ki?

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

"Aga şimdi hiç mi bir şey söylemedi bu oğlan ?" Bayık bayık baktı arkadaşına Saru. "Yok söyledi ama keyfimden haber etmiyorum sana."

"Ya ne bileyim Saru, oğlan ister sandım bende." Timur hinlik düşünmeye başlamıştı bile. O bu işin olmasını istiyorsa, bu iş olacaktı.

"Sanmış, tipini siktiğim bir kere de içimi ferahlatacak bir cümle kur artık. "

"Ya abicim şuan adet olmuyor mu bu? Belki o zaman diyecek, hem adetken birlikte mi olacaksınız sanki?" Hak verdi Saru. O adetken birlikte olamazlardı. En iyisi beklemekti.

"Bu aralar baya akıllıca şeyler söylüyorsun hayırdır?" Timur güldü. "Ee aşk adamı ne hale getiriyor. "

"Kızla konuşmadın mı daha?"

"Oğlum ağa kızı lan, dışarıya çıkma izni var mı ki konuşayım. " Düşündü Saru. "Ee kardeşim bunun yanında hizmet eden biri yok mu?"

"Dur bakim!!.... Selma, Selma var. Haftanın 4 günü gidiyor o eve. Laf taşır mı ki?"

"Niye yapmasın, bu köyde Selma kadar iyi huylu kız mı var?" Doğru diye geçirdi içinden Timur. Selma kendi halinde fakat doğru dürüst bir kızdı. Herkes severdi onu.

"Tamam lan, adamsın sen. Ben Selma'yı bulmaya gidiyorum. Hadi eyvallah. "

"Bana bak laf taşıyor ayağına aşık olma Selma'ya, aklın karışmasın. "

"Asla!" Güldü Saru. Kendi dertleri içinde boğulmaya başladı şimdiden. Aynı evin içinde yaşıyorlardı, aynı evde aynı yatakta yatmaya başladılar, şimdi ise karı koca gibi cinsel hayatları olacaktı belki de.

Allah ona öyle birini göndermişti ki sorgulama vakti bile bulamıyordu Saru, sadece  akışına bırakmış öylece ilerliyordu.

Güzel yüzüyle Hasancık geldi aklına. "Sana benzeyen bir bebek nasıl olurdu acaba?"

○●○●○●○●○●○●•●○●

"Piştt Selma! Gel azıcık buraya." Serada domateslerine bakan Selma sesi duyunca panikledi. "Kimsin?"

"Benim Timur. "

"Ne oldu Timur abi?" Kız meraklanmıştı.

"Senden bir ricam var. " yüzyüze gelmişlerdi. Selma kocaman gözlerini açmış pürdikkat dinliyordu Timur'u.

"Şu Zürhan ağanın kızı Vera varya, onu seviyorum ben. Benden o kıza haber götürebilir misin?"

Selma gülümsemişti. "Getiririm abi, sen bana yaz mektubunu. Ben yardım ederim."

"Helal kız sana." Demiş sıkıca sarılmıştı Selma'ya.

💜💫❤️💜💫❤️💜💫❤️💜💫❤️

Selma çeşmede Hasan'a yardım eden ve koruyan kız

Bölüm nasıldı

Bir sonraki bölüm smuttt

Sizi seviyorum 💜

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin