bölüm 8

14.4K 902 69
                                    


❤🌟

Timur parayı sayarken Saru cemil'e odaklanmıştı. "Ormanda bir çocuk parçalanmış hayvanlar tarafından?"

"Talihsizlik işte." Panik olmuştu Cemil. Deli Saru böyle şeyleri merak etmezdi.

"Korunaklı değilmiş sınırların yeterince demek ki? Çocuğun geri kalan parçaları nerede?"

"Hepsi yenmiş."

"O zaman nasıl eminsin parçalandığına? " köşeye sıkışıyordu. "Kan, kan vardı yerlerde."

"O çocuk olduğu ne belli?"

"Şey, köyden bir tek o kayboldu. "
Cemil'in yüzüne doğru yaklaştı Saru. "Yakında yine geleceğim, ama bu sefer ya paranı ya canını almak için. Tamam mı canım?"

Başını korkuyla salladı Cemil. "Sakın kaçmaya kalkışma, bulurum. Öldürürüm. "

Uyarısına da yaptıktan sonra uzaklaştı Cemil'den. Timur'a döndü. " Hadi gidelim."
Evden çıkmışlardı. "Oğlanı bu köyde buldum dedim ya. Cemil öldü demiş herkese, bu işin içinde iş var Timur. Eğer ki çocuğa bu pislik dokunmuş ise kendi ellerimle öldüreceğim o kansızı."

"Vay adi piç,tek olmaz. Beraber öldüreceğiz, önce çocuktan öğrenmek lazım. Bu arada adı neymiş oğlanın. "

"Hasan, Hasancıkmış. "

"Hasancık mı? Tam bu oğlana göre bir isim olmuş he."

Başıyla onayladı Saru. Yola koyuldular eve dönmek için. Sabahtan beri görmemişti oğlanı. Hava da kararmak üzereydi, korksun istemiyordu oğlan.

Hızlı hızlı gittiler köylerine. Yıla Timur onun  bu haliyle çok dalga geçmiş başına bir benzeri gelecekte hiç gelmeyecekmiş gibi alay etmişti arkadaşıyla. Aşık olsa bu kadar olmazdı diye geçiriyordu içinden Timur.

Arkadaşının 1 haftalık değişimi onu şoka uğratmıştı. Saru ciddi ciddi oğlan için endişe ediyor onu merak ediyordu. Acaba şimdi ne yapıyor diye de soruyordu Timur'a.

Ciddi ciddi köydeki tüm kızlar ona kalmıştı,keyfi yerinde bir şekilde köye girdiler. Saru "Hadi bana eyvallah, Hasan bekler. "

"Lan iki dakika kahveye gelsene, herkes soracak şimdi nerede olduğunu. "

"Evde dersin oğlum, pavyona mi gidiyoruz?"

Güldü Timur. Şimdiden evden çıkmıyorsa geleceği düşünemiyordu. Arkadaşı şimdiden hanımcı olmuştu, Allah sonlarını hayır etsindi.

Saru Timur'un pis gülüşüne takılmadan evin yolunu tuttu. Yolda giderken her gördüğüne selam verip yoluna devam etti. Siktiğimin evi bu kadar uzak mı ya diye de geçirdi içinden. Yol uzuyordu sanki.

Hasan ise siniye sıcacık yemekleri koymuştu bile, epeydir bekliyordu Saru'yu, eğer biraz daha gelmezse yemeğini yiyecek sonra uyuyacaktı. Her şeyi siniye yerleştirmişken kapıyı açtı Saru. Odaya geçince yerdeki siniyi gördü. Bir süre olduğu yerde kalmıştı, ev mis gibi yemek kokmuştu. Etraf tertemizdi. Cama baktı, kıyafetleri yıkanmıştı.

"Lan Allahın bana gönderdiği bir lütuf musun? Bu halde hepsini nasıl yaptın sen?"

Gülümsedi kocaman Hasan, biraz yamuk olan dişleri göründü. Bir kusur ne kadar hoş durabilirse o kadar hoş durmuştu bu yamuk dişler oğlanda. Eliyle oturmasını söyledi Hasan Saru'ya "elimi yıkayıp geliyorum. "

Banyoya gitti Saru, banyonun bile rengi değişmişti, tertemizdi. Evlense eşi böyle temizlik yapamazdı, emindi Saru.

Odaya geçti yeniden. Oturdu sininin kenarına, "Hepsini sen mi yaptın?"

Başını evet anlamında salladı oğlan. Beğenmesini umarak baktı Saru'nun gözlerinin içine. Saru ise kaşığını yemeğe daldırıp yedi oğlanın bakışları altında.

Oğlan, minik bir yavru gibi bakıyordu gözlerinin içine ve herkes bilirdi ki Saru yavrulara kıyamazdı, en çok onları severdi.

"Ömrümde böyle güzel yemek yememiştim vallahi. Ellerine sağlık. " Gerçekten de çok çok beğenmişti yemeği. Oğlan içine ne kattı bilmese de bal gibi olmuştu yemek. Bunu soluksuz yese doymazdı.

Hasan'ın yanakları kızardı aldığı iltifatla, beğenmesine  çok sevindi. Ne de olsa minnetini ifade etmek için yapmıştı yemek.

Sakince yemeklerini yedikten sonra mutfaktan kovdu Saru Hasan'ı, yemek senden ise yıkaması benden demişti.

İşi bitince Hasan'ın odasına gidip pansumanını yaptı son kez. Bundan sonrasını ben yapabilirim demişti oğlan, Saru ise başta itiraz etse de sonradan belki benden rahatsız oluyordu diyip kabul etmişti.

"Sana biraz yazma öğreteyim mı?" Hevesle başını salladı oğlan. "Kalem kağıt getirdi Saru, tüm gece nefes bile almadan çalıştılar.

Ne zaman ki Hasan olduğu yerde uyuya kaldı, o zaman çalışmayı bitirdi Saru. Odama kadar gidemem şimdi diyip oracıkta oğlanla beraber uyuyakaldı.

Bu beraber uyumalara şimdiden alışmıştı anlaşılan.

Farkında değildi.

🌟❤🌟❤🌟🌟❤🌟❤🌟❤

Bol bol yorum isterim...

Bölüm nasıldı??

Bundan sonra ufak tefek flörtleşmeler başlayacak. Yarın iki bölüm daha atacağım.

Sizi seviyorum 💜

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin