bölüm 4

14.8K 892 188
                                    


❤🌾

Akşam olmuş, komşular yemek getirmişti Saru'ya. Saru ise hepsini kovmuştu, oğlanı merak ettikleri için geliyorlardı, anlamıştı Saru. Aptal bir adam değildi.

Kartal kapısını çaldı geceye doğru, Saru pansuman için tam oğlanın odasına ilerlerken hem de. Bu sefer elindekileri bırakıp kapıya yöneldi, bu defa kim geldiyse sikecekti. Yol geçen hanına dönmüştü ev.

"Siz niye geldiniz la- ha kartal, gir içeri oğlum. Bu saatte hayırdır?"

"Abi yalnız kalma diye geldim." Güldü Saru.

"Niye ölü gibi yatan çocuk koynuma girer falan diye mi? Ulan hadi köydekiler deli, sen necisin?"

Kartal başını eğdi. "Abi adın sanın var, herkes bu oğlanı eve getirmeni konuşuyor. "

"Ee nolmuş?"

"Abi işte eve kadın niyetine almış diyorlar senin için. Çocuk yabancı, adı çıksa da olur ama sen öyle misin abi? Memlekette tanımayan mı var seni?" Kartal kendince haklı olduğunu düşünüyordu.

Neticede oğlanı tanımıyordu, kartal'a göre kim bilir ne yapmıştı da hem dövülüp hem tecavüze uğramıştı.

Uzunca baktı Kartal'a Saru ,ardından elini kaldırıp okkalı bir tokat attı arkadaşına.

"Ya kendine çekidüzen ver ve bu sapkın düşüncenden kurtul, ya da siktir ol git yanımdan. Evime, yanıma, koynuma alacağım her bir kişi beni alakadar eder Kartal, buna karun gelse karışamaz. Sanki haklıymış gibi gelmiş karşıma ar namus diyorsun, ulan sen karını alabilmek için evlenmeden hamile bırakan adam değil misin?"

"Abi ağır konuşuyorsun. Ben seni düşünüyorum, bu çocuk iyileşince kendini evin hanımı gibi belleyecek, yerleşecek eve. Sen ise eninde sonunda koynuna alacaksın." Kartal ne dediğini bilmeyen vaziyete gelmişti. Saru'nun sabrını sınıyordu.

"Ee sonra?"

Cesaret aldı bu sorudan kartal "Abi sonra köyde deli Saru'nun yavuklusuyum ben diyecek herkese lafını geçirecek. "

"Kartal, sen televizyoncu olsana itin dölü. Buralarda harcanmayasın?" Anlamazca baktı Kartal Saru'ya.

"Ha?"
"Ha ya.. ulan daha oğlanı gözünü açmamış kendisine gelmemiş, iki laf çıkmamış ağzından. Sen kimsin de sanki oğlan bunları yapmış gibi laf konuşuyorsun. Bak ben laf söz sevmem Kartal, söyle o köylülere bu oğlan benimdir, ne yapacağım da bana kalmıştır. "

"Anladım." Demişti sakince. Ardından kendi evi gibi çay suyu koymaya mutfağa gitti.

Saru da tepesi atmış bir şekilde pansuman için oğlanın odasına girdi, şimdi bu oğlan buna namahrem miydi yoksa mahrem miydi? Tamam erkekti ama kadınlık da vardı, ee biraz kadınlık da varsa bu pansumanı nasıl yapacaktı Saru?

Günah ulan dedi içinden. 10 dakika boyunca iç hesaplaşmasının sonucunda günah olduğu kanaatine varmıştı. E başkasına da yaptıramazdı, oğlan uyanınca pek çok insanın ona dokunmasını hoş karşılamazdı elbette.

Bir gözünü kapatıp kalçasındaki dikiş atılmış deliğe krem sürdü bolca Saru, yemin olsun ki 2 parmağını bile alamazdı, o kadar küçüktü delik. Hangi piçin teki tecavüze kalkışmışsa öldürecekti onu. Ulan çocuk bir avuçtu.

Tövbe estağfurullah çekerek pansumanı yapmaya devam etti. Kartal ise çayı demleyip kapı dışından seslendi Saru'ya, içeriye girerse kafasını kopartırdı, hem Saru hem de karısı.

İşini bitiren Saru elini temizleyip salona kartal'ın yanına geçti, önüne çay koyuldu. Başladılar kendi aralarında sohbete. Pek çok şeyden konuşmuşlardı, Kartal'ın karısı yine hamileydi.

Ulan dedi Saru, 6 tane oldu daha ne kadar hamile kalacak bu kadın. Yeter ulan diyip azarlamıştı kartal'ı.

Arkadaşının doyumsuz bir köpek olduğunu biliyordu Saru. Her kavgalarını sonunda bir bebe ortaya çıkıyordu, Allah'ın hikmetinden kartalın bebesinden sual olunmuyordu.

Sohbet koyulaşırken Kartal yine çenesini tutamamıştı. "Abi harbiden ya seversen?"

"Kimi?"

"Oğlanı?" Ofladı sıkıntıyla Saru.

"Ya ne şuursuz adamsın sen. Ulan benim zaten gönlümü dağlayan bir yarim var, neden başkasını alayım gönlüme?"

"Aa doğru abi, Gülfem var. Rahatladı içim vallahi. Dalyan gibi adama da güzel bir kadın yakışır zaten. Bir lokmacık çocuk değil. Neyse abim, gulfem de evli olduguna göre, sana güzel bir kız yapalım. Konuş görüş. "

Yan yan baktı Saru "bu gece kurana el mi bastın Saru'yu sinirlendirip dayak yiyeceğim diye. Siktir git lan evden, karın uğraşsın senle."

Alenen evden kovdu arkadaşını. Bundan sonra herkese kapattı kalbini. Yeminler etti.

Oysa o yemini bozması çocuğun ağzından çıkan adı yetecekti, bilmiyordu.

🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤

Sarunun aşık halleri🤤🤤🤤🤤

Hasan🤤🤤🤤🤤

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ❤

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin