bölüm 10

14.9K 890 99
                                    


❤🌟

Gece çok kanamış olsa da yarası derin değildi Hasan'ın. Hem derin olsa bile, bu neyi değiştirirdi ki? Hiçbir seyi.

Kızgın değil kırgındı, sabaha kadar ağlamış evden kendisini dışarıya atıp hala gelmeyen adamın ardından bakmıştı öylece. Akşam olmak üzereydi, Saru hala yoktu ,kendisini suçlu hissediyorsa Hasan evden gidebilirdi.

Sonuçta bu evde sığıntı gibi yaşayan oydu. Pişen akşam yemeğini alıp tezgaha koydu. Mis gibi olmuştu ve Saru bunu da yemeğe doyamayacaktı.

Başkası olsa kızar tepki gösterir bağırır mutlaka bir şey yapardı fakat Hasan doğuştan suskundu. Yediği dayakların haddi hesabı olmamıştı hiç. Üstelik insan yerine bile konmamıştı. Şimdi Saru ona azıcık zarar verse bile yanında olmuş her zaman ona iyi davranmıştı. Sarhoş olunca böyle olması Hasan'a göre çok normaldi.

O içki içen abilerinin dayaklarıyla büyümüştü.

Düşünceler içinde Saru'yu beklerken evde suyun kesildiğini fark etmiş su kaplarını alıp çeşmeye gitmek için evden çıkmıştı.

Saru ise kendisine çok kızgındı, bir şey söylemek için dokunurken bile canını acıtır mıyım diye düşünen kendisi değilmiş gibi zarar vermişti oğlana. Ellerini kırsa yeriydi.

Timur ise Saru'ya öfkeliydi, içki denen zillet şey yüzünden oğlana zarar vermişti piç arkadaşı. "Git özür dile, oğlum ya evi bırakıp giderse? Ya terk ederse evi? Hakkıdır lan."

Kısa bir aydınlanma yaşadı Saru, "gider mi lan?"

"Niye gitmesin oğlum?"

Saru hiçbir şey demeden evin yolunu tuttu, Hasan'ın ayaklarına kapanırdı gerekirse. Çok alışmıştı, onun yokluğunu istemezdi Saru.

Bir sürü kadının arasına daldı yine Hasancık, kolunun az bir kısmının sarılı olması hepsinin dikkatini çekmişti. Sardığı bezin azıcık kan olması da hepsini şüphelendirdi. Hasan da sessizce sularını dolduruyor kimseyle göz göze bile gelmiyordu.

Buralarda kimse onu istemiyordu.

"Şşt çocuk ne yaptın da böyle oldun?."

"Belki Saru dövmüştür kızz. Ne de olsa o da erkek. Ayy düşünsene bu Saru'nun koynuna girmeye çalışıyormuş saru da bunu bu nedenle dövmüş falan." Ağzı gevşek kız kahkaha attı kendi ettiği lafa.

Hasan üzülse de tepki vermemişti. Zaten ne yapabilirdi ki?

"Yok ya gözü gibi bakıyor ona Saru, hem niye zarar versin ki? Çocuk çok uysal, iyi huylu."

"Aman sen de! İki dedikodu yapmaya gelmiyorsun. "

"Yalan şeyler konuşmayın sizde kızlar yani. Ayıp, baksana oğlan belli ki yaralanmış, valla ben yardım edeceğim. "

Hasan'ın yanına gitti kız, oğlan ise içten içe çok mutlu olmuştu. Sonunda kendisini de seven biri çıkmıştı.

Onlar sularını dolduradursun Saru çıldırmıştı. Evde kimse yoktu, her yere bakmıştı ama Hasan yoktu. Komşular da görmedik biz demişler Saru'yu daha da çileden çıkarmışlardı.

"Ulan koskoca çocuk çıkarken kimsede mi fark etmemiş amına koyayım ?" Hızlı hızlı meydana yürüdü, yolda ilerlerken herkese Hasan'ı soruyordu. Kimse bilmediğini söylüyordu.

Sarunun kalbi korkuyla atarken köşeyi dönüp kendilerine ilerleyen Selma ve Hasan çarptı gözüne. Derin bir nefes verip hızla Hasan'a ilerlerledi Saru. Oğlanın elindeki su kabını alıp yere koydu, ardından oğlana sıkıca sarıldı.

"Gittin sandım. " Hasan'ın ayaklarını mecaz değil gerçek anlamda yerden kesilmişti. Tutunma ihtiyacı hissederek omuzlarına sardı kollarını.

"Allah şahidim olsun ki ağzıma sürmeyeceğim bir daha, yeter ki sen gitme." Gerçekten pişmandı Saru, köyün imamına gidip kitaba basarak yemin edecekti. Bir daha ne sigara ne içki içecekti.

Hasan ise ne yapacağını şaşırmıştı, köy meydanındaki herkes onlara bakıyordu. Çok utandı Hasancık, öyle ki yüzünü adamın omzuna gömdü. Kendisine sarıldığını zanneden Saru ise oğlanı daha da sarmaladı.

"Selvi boylum al yazmalım 2." Timur yine diyeceğini demişti.

🌟❤🌟❤🌟❤🌟❤🌟❤🌟❤

Hasan daha affetti mi? Ahahhahah no

Saru sevinsin şimdilik

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum 💜

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin