70 yorum sınır
💦🌿
"Bak Saruhan bu öldürdüğün 17. adam, biz şimdi seni nasıl kollayalım?" Komutan Saru'yu köy çıkışı yakalamıştı.
"Kollama da gör nasıl 10 günde ekmeksiz kalacağını komutan. Öldürdüğüm son piç tecavüz etti bir erkeğe, haketti ölmeyi. Hem siz Cemil'i nasıl buldunuz lan."
Burnundan nefes verdi komutan "Lan sen ne rahat adamsın, karısı gitmiş karakola şikayet etmiş, en son da bu köye gelmiş adam. Sonra da en son seninle görmüşler. Sen ve şu Timur denilen elemanla. "
Saru kuzeninin omzunu patpatladı "kafaya takma, benim aklanamayacağım durum yok. Sen beni kolla yeter komutanım. "
Komutan başındaki mavi bereyi çıkarttığı anda saru tarafından dayak yemeye başladı. "Ahh abi ya sormak zorundaydım, ahhh dur abi vurma."
"Ulan piç ben olmasam yiyecek ekmek bulamazdın ölülerimi mi sayıyorsun Sen? Ben ne zaman masum birini öldürdüm lan?"
Allah affetsin epey dövmüştü kuzenini Saru. Timur araya girmeseydi daha da döverdi.
"Abicim bi durun ya, bi sakin olun. Sizin sülalede mi var delilik anlamıyorum ki ben."
İkisini ayırıp oturttu yol kenarına. "Oo kepçük komutan sen gelir miydin ya?"
"Timur! Düzgün konuş benimle tutuklarım." Güldü Timur elinde büyümüş süt oğlanının artistliğine. Bir vuruşta bayıltırdı da dua etsindi Saru'ya.
"Siktir lan."
"Neyse ya abi valla bir haftalığına Anamın yanına geldim, akşam uğracağım sana da ama yolda karşılaşmak iyi oldu he." Güldü Oğuz komutan.
"İyi oldu olmasına da ben gel demeden gelme eve." Şaşkınca baktı abisine komutan "Neden?"
"Artık eniştemiz var la. Öyle zırt pırt gidemeyiz evine, adam ol izin al." Oldugu yerde dikleşti komutan "Şaka mı yapıyon abi?"
"Yapmıyor, var biri işte. Aynı evde yaşıyoruz, beraberiz yani, öyle çok dillendirip nazar etme sakın, Cemil'in yanına gömerim seni de."
"Abi yoksa cemilin tecavüz ettiği kişi o mu?" Derin bir nefes aldı Saru, başını olumlu anlamda salladı. "Piç sikini kesip hayvanlara verseydin keşke." Timur atladı hemen.
"Lan nereden bildin. Aynen öyle yaptık." Kahkaha attı komutan oğuz "rahatladım bak şimdi. Neyse abicim, siz işinize bakın ben evde dinleneceğim biraz."
Saru kuzeninin sırtını pat patladı "Tamam kardeşim, sen dinlen. Ben gelirim yanına."
Tamam manasında başını sallayıp ayağa kalktı komutan, kuzeni ve Timur'la sarılıp evine gitti.
Saru da Timur'la konuşa konuşa kalan işlerini bitirip hemen köye geri döndüler. Daha doğrusu saru o köyü boşver bu köyü boşver diyerek sadece 2 köy gezip gelmişlerdi.
Eh Hasancıktan niye ayrı kalsındı ki? Ne gerek vardı?
Hızlıca eve girdi Saru, gerçekten çok özlemişti Hasan'ı. O olmadan önce nasıl nefes almıştı bilmiyordu Saru. "Hasan? Güzelim? Geldim eve erkenden bak?"
Hasan minik adımlarla çıktı odasından, gergin ve heyecanlıydı. Saru'nun bebeğini taşıyordu o artık.
"Güzelim." Saru çabucak aldı kollarının arasına minik sevgilisini. Evvela boynunu ardından minik ama dolgun dudaklarını öptü.
"Hani mantılarım?" Hasan kıkırdadı ve cebindeki kağıdı çıkardı hemen. "Mutfakta, kucağımda mı taşıyacaktım?"
"Benimle mantıklı mantıklı konuşma ısırırım seni. Hadi yemek yiyelim sonra da radyoyu açayım güzel bir türkü bulalım."
Heyecanla başını salladı Hasan, türkü dinlerlerken söyleyecekti. Hem türkü de onların türküsü olmuş olurdu artık.
Saru'nun kucağında Hasan ve saru cilveleşerek girdiler mutfağa. Hasan üzerindeki utangaçlığı arttıkça daha da yanaşıyordu Saru'ya, eh bu en çok Saru'nun hoşuna gidiyordu.
Hasan'a hiçbir iş yaptırmadan kurmuştu sofrayı Saru, birlikte gülerek yediler yemeklerini. Saru türkü dinleyerek uyuyacakları için mutluyken Hasancık Saru'yu baba olacaksın diyeceği için mutluydu.
Yemekler bitmiş etrafi toparlamışlardı.
Sedire ilerleyip oturdu Hasan, saru ise odadan radyoyu alıp geldi hemen sevgilisinin yanına. Dibine oturdu ve camın kenarına koydu radyoyu Saru.
Epey karıştırdıktan sonra hoş ahenkli bir türkü sesi geldi kulaklarına, ritmini çok sevmişti Hasan. Hemen durdurdu Saru'yu.
"Beğendin mi güzelim? Nazende sevgilim türküsü bu. Azeri bir türkü."
"Beğendim. Bu kalsın. " gülümseyip alnından öptü sevgilisinin Saru. Türküyü dinlemeye başladılar. Hasan bir şeyler yazıp duruyordu.
"Her erin bahtına bir güzel düşer
Sen de tek menim yadıma düştün""Sende benim kalbime aklıma ruhuma düştün güzelim. " utanarak gülümsedi ve uzanarak yanağından öptü Saru'nun.
"Saru artık bu evle ve benimle daha çok ilgilenmek zorundasın. "
"Yavrum ilgileneyim ama özel bir şey mi var?" Hasan bugün garip davranıyordu.
"Artık baba olacaksın. Senin bebeğini taşıyorum ben."
Elindeki kağıda ağzı açık ne kadar bakabilirse o kadar baktı Saru. Belki 3 belki 4 kez yutkundu.
Hasan ise her geçen saniye biraz daha üzüldü. Saru hiç de sevinmiş gibi durmuyordu.
"Ben.. baba.. Ben.. baba mı ben ... Ben baba mı oluyorum?"
"Hı hım."
Sarunun gözleri doldu bir anda. Elleri titreyerek sarıldı Hasan'a. "Allahim şükürler olsun rabbim, güzelim, bir tanem çok seviyorum seni. Lan çok seviyorum yemin ederim."
Hasan'ın da gözleri doldu, sıkıca sarıldı sevdiğine. Saru bolca öpüp kokladıktan sonra hızını alamayıp evden çıkarak bağıra bağıra tüm köye duyurdu.
Gerçekten deli diye geçirdi içinden Hasan. Hem de zır deli.
🌿💦❤️🌿💦❤️🌿💦❤️
Bölüm nasıldı??
Saru bile baba oldu bi bizden bi bok olmadı.
Sizi seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazende sevdiğim
General FictionKupkuru dudaklarım, dudaklarına susadı... "Benim eşim dilsiz, ama onun dilini ancak ben bilirim. " Mpreg