❤️🌟Dün geceki olaydan sonra sakince kahvaltılarını yapıyorlardı. Tabii ne kafar sakin olabilirse.
Bir kere Hasan Saru'nun kucağında ne kadar sakin olabilirdi canım!
"Yav sen sanki biraz etlendin he." Oğlanın baldırlarını eliyle yokladı. "Biraz daha etlensen varya ne ele gelirsin." Hayal etmişti de...
Şimdi olmazdı.
Oğlan utangaçça Saru'ya vurdu. Bu adam hep böyle yapıp onun iştahını kaçırıyor fakat yine de dünyaları yediriyordu ona.
"Isırırım şimdi seni görürsün, büyümüş de beni dövüyor. Çıkarım şimdi dışarıya Hasan kocasını dövüyor derim." Güldü Hasan, bu adam gerçek bir deliydi.
Eline kalem kağıdı aldı.
"Bende bana koca diye deliyi vermişsiniz yazarım."
Ulan..
"Sana bu akılları kim veriyor? Şu yazdığına bak. Seni şuracıkta yer bitiririm. " Oğlanın parmaklarını ısırdı gerçekten.
Hasan demişti işte, deliydi bu adam.
"Yavrum, sen hiç korkma tamam mı? Ben hep seninleyim, asla da bırakmam ya da uzaklaşmam senden. Bunu hiç unutma, içini de ferah tut tamam mı güzelim?"
Başını salladı Hasan, biliyordu. Herkes gitse bile Saru gitmezdi.
Kahvaltıları bitmiş, Saru'ya evden göndermişti zar zor. Bugün de bir sürü işi vardı ve yine ağda yapıp temizlenmeliydi. Daha yeni yeni çıkıyordu kılları ama olsun, tertemiz olmak istiyordu.
İlk birlikte olduklarından bu yana üç hafta geçmişti. Bu üç hafta Hasan için rüya gibiydi, hiç uyanmak istemediği bir rüyaydı.
Fakat dün gece Cemil yüzünden o rüyadan uyandı. Saru'nun o adama ne yaptığını bilmiyordu fakat bir daha gelmemesini umuyordu.
O adam yüzünden canı çok yanmıştı.
Hiç beklemediği anda kapı çalıverdi, Hasan yerinde zıpladı. Kimdi gelen bilmiyordu, temkinlice ilerledi ve açtı kapıyı.
Selma'yı görünce rahatça nefes verdi.
"Sana sac ekmeği getirdim." İçeriye buyur etti hemen Hasan, bu köyde sevdiği tek kızdı Selma.
"Şey anam kızıyor ama ben yine de geldim. Belki sana arkadaşlık ederim diye. " Hasan kızın elindeki sac ekmeğini mutfağa götürüp hemen çay suyu koydu.
Elinde de Saru'nun onun için özel olarak aldığı güzel süslü defteri ve kalemini aldı ve selma'nın yanına oturdu.
"İyi ki geldin, bende hep yalnızım evde. Saru gündüzleri yok."
Kıkırdadı genç kız. "Saru abim bu memleketin eşkiyası, sende Saru abimin eşkiyası ol. Ağzının içine bakıyor zaten."
Çokça utandı oğlan "öyle mi görünüyor?"
"Ah sen saru abimin buraya sen gelmeden önceki halini görseydin, koşarak kaçardın buralardan. Çok sertti, hep kaşları çatıktı, eğer yanında Kartal abim ya da Timur abim yoksa gülmezdi bile. Çok içerdi, hep çakırkeyifti. "
Duydukları başka bir adamdı sanki. Saru böyle değildi ki.
"Ama sen geldin, gerçekten Hasan sen bir geldin saru abim bambaşka bir adam oluverdi. Bilirsin belki Gülfem var, onlar bir zamanlar sevdalıydı ama nasıl desem hiç hissetmezdim. Birbirini seven insan dışarıdan bakıldığı anda belli olur mutlaka ama onlar öyle değildi. Gülfem en güzel kızdı, saru abime de herkes yakıştırırdı. Onların sözde aşkları böyleydi.
Üzüldü biraz Hasan, kızı görmüştü. Çok güzeldi.
"Ama şimdi saru abinin sana bir bakışı var, memleket böyle aşk görmemiştir vallahi. Çok güzel bakıyor sana, içkiye de imama gidip kurana basarak tövbe etti. Bu evde sen varsın diye ne silah koydu ve tüfek. Sen korkma ürkme diye, tim köy konuşuyor sizi, çevre köylerden bile soran var saruyu kim bu hale getirdi diye. " Selma bile mest olmuştu saru abisinin aşkına.
Onu böyle seven çıksa hiç beklemez evlenirdi.
"Bende onu seviyorum."
Muzipçe güldü Selma. "O belli zaten canım, gülfem adı geçince suratını gördüm. Ama endişen olmasın, saru abim sana kör kütük aşık olmuş."
"Hep benimle ilgili konuşma, senin var mı bir sevdiğin?"
Selma ne sussa olurdu ne konuşsa. "Var, var ama ne sen sor ne ben diyeyim. Sadece diyeceğim tek şey var, onu o kadar çok seviyorum ki sevdiğine mektup taşıyorum."
Çok üzüldü Hasan, Selma ile birlikte. Elbet bir gün söyler diye hiç zorlamadı.
Çokça dertleşip konuştular.
🌟❤️💫🌟❤️💫🌟❤️💫🌟❤️💫
Ah be selmam
Seni ben yaktım ben mutlu edeceğimBölüm nasıldı??
Sizi seviyorum 💫❤️
Bu bölümü böyle yazmamın nedeni, hasanin saruya sormadığı şeyleri bir şekilde öğrenmesi içindi. İçi rahat olsun diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazende sevdiğim
General FictionKupkuru dudaklarım, dudaklarına susadı... "Benim eşim dilsiz, ama onun dilini ancak ben bilirim. " Mpreg