bölüm 2

16.9K 894 168
                                    

Bu hikaye eski zamanlarda geçmektedir...

❤🌾

Eşkiyaların eşkiyasıydı deli Saru, Saruhandı adı ama kim bilir ne zaman adını böyle kullanmıştı o bile bilmiyordu. Pek çok kişinin korktuğu bir zalimdi kendisi. Merhamet duygusu pek gelişmemiş can yakmaktan geri durmayan bir adamdı.

Herkeslerden uzakta bir köyde yaşıyordu o ve çetesi, eli silahlı deli bu adamlardan jandarma bile olabildiğince uzak dururdu.

Bu adamlar olay çıkarmazdı, bu adamlar olayın ta kendisiydi.

Şimdi ise deli Saru ve adamları meydandaki düğünü seyrediyordu. Sevdiği kadının düğünüydü, düğün. Kız korkmuştu bir kere Saru'dan, istememiş evlenmem demişti. Saru ise zorla alacak değildi ya ,evlenmesine izin vermişti başkasıyla.

İmam nikahı sabah kıyılmış şimdi ise şaşâlı bir düğün yapılıyordu. "Abi gel gidek burdan, vuralım kendimizi dağlara."

"He Abi doğru diyor sidikli Burhan, ne işimiz var düğünde abim be."

"Ne sidiklisi lan vururum seni sikinden. " Burhan iyi adamdı amma hem yatağına işer hem de işemedim der milletin boynuna sarılırdı.

"Hadi lan ordan."

"Kesin sesinizi, ben birazdan atla çıkacağım yola. Sabaha kadar dolaşırım ilçede, toprak bol. Aramayın beni hiç."

"Ama ab-"

"Ne dediysem onu yapın." Sinirle baktı hepsine. Nereden baksanız 20 kişiden fazlaydılar. Hepsi başını eğdi, abileri ne derse o olurdu.

Uzun uzun baktı geline Saru, 4 yılını vermişti bu sevdaya, şimdi ise başkasının karısı oluşunu izliyordu böyle uzaktan. Nerede hata etmişti de hem sever hem sevilirken böyle olmuştu bilmiyordu.

Başını sallamış neyse diyerek atına binerek ayrılmıştı meydandan, vurdu kendisini ormanlara dağlara. Kendisini içkiye vuracaktı yarın, öyle olurdu hep.

Çok içerdi Saru, içtiğinde korkunç bir adam olur kırar dökerdi. Bundandır ki korkmuştu Gülfem, evlendikten sonra içer de beni döver diye. İçme demiş ama lafını dinletememişti sevdiği adama. Şimdi ise başkasına yar olmuştu böyle.

Ne kadardır yolda ne kadardır dolaşıyor bilmiyordu Saru, başına buyruk hareket ediyordu.

Uzaktan gelen ışığa baktı, bu Cemil Korazan'ın eviydi, hiç sevmezdi kendisini. Öyle ki haraca bağlamış eğer ödeme yapmazsa ağzından kan gelene kadar döverdi Cemil ağayı. Karı kız düşmanıydı adam. O nedenle sevmezdi Saru, görünce öldüresi gelirdi.

Attan inip yürümeye başladı, hiç sevmese de güvenli topraklardı Cemil ağanın toprakları, kimse giremezdi bu topraklara. Kendisi hariç tabii, o deli Saru idi,her deliğe girerdi.

Biraz daha yürümüşken yerde bir şey gördü, biraz uzaktı ama ya hayvan ya insan ölüsü gibiydi. Hızla ilerledi yanına Saru. Çocuğun yanına vardığında paramparça kıyafetler gördü. Cebindeki feneri çıkartıp oğlana tuttu.

Arkasından kan geliyordu ve epeyce kan vardı, çocuk baygındı. Hemen boynunu kontrol etti Saru, yaşıyorsa alır götürürdü onu buradan. Ne olduğunu anlamamıştı fakat bir lokmacık çocuktu, kim buna kin güdüp ölsün isterdi ki? Anlamıyordu Saru.

Nabzının olduğunu fark edince yavaşça kucağına aldı oğlanı, tek gidip iki kişi dönecekti köye. Çok zor da olsa köye varmıştı saru, köyün şifacı kadınına götürmüştü.

Sabah olmak üzereydi, kadının kapısına alacaklı gibi vurup uyandırmış, oğlanı eve sokmuştu. Kadın şokla baktı oğlana, her tarafı kan içinde kalmıştı.

Temizleyip muayene etmişti fakat iş iç açıcı değildi.

Dışarıya çıkıp Saru ile konuşmaya karar vermişti. "Saru oğlum, bu oğlana dokunmuşlar. "
"Nasıl yani ?"
"Şey etmişler işte oğlum anlasana, arka tarafı yırtılmış. Dikiş lazım doktor lazım, hem bir de şey diyeceğim. Daha önce sadece  1 kez görmüştüm, bu oğlan iki cinsiyetli. Bu yüzden saldırmış olabilirler oğlum. Belli ki zavallının biri. "

"Lan nasıl iki cinsiyet, kadınlar gibi şey mi var bunda?"

"Buna mı takıldı a salak oğlan, git doktor bul. Ölecek yoksa, çok hırpalamışlar.  Doktor sana anlatır."

Bir de küçük bir çocuğun yaşaması için taa ile gidecekti. İki günde anca gider gelirdi. "Hatice ana iki günde anca gelirim, o zamana kadar yaşatabilir misin?"

"Yaşatırım oğlum."

"Tamam o zaman, haydi ben yola çıkayım. Kartal'a söyle çocuğa bir şeyler bulsun, benim evi de hazırlasın. Artık  benimle yaşayacak. "

"Tamam oğlum, hadi git. "

Hiçbir şey yemeden yol aldı Saru, aklında sevdiği kadının dün gece evlendiği bile yoktu, sadece oğlanın yaşamasını istiyordu.

.....

🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤🌾❤

Bu kurguyu çok seveceksiniz

Hele de saru delirip Cemili gebertirkene

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ❤

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin