bölüm 17

14.6K 885 139
                                    

60 yorum sınır

🌟💦💫

Akşama kadar ilgilenmişti Hasan'la Saru. Elleriyle yemek bile yedirdi, utanmasa kucağına alıp öyle besleyecekti.

Akşam olunca artık utançtan moraran Hasan, kağıda git yazmıştı. Yani saruya göre git demekti.

"Kahveye gitmeyecek misin? Arkadaşların bekliyordur. Git bence."

O Saru'ya kurban olsundu. Mis gibi bakıyordu ona, ne diye kovuyorsa artık. Kahveye vardığında arkadaşlarını görerek onların yanına oturdu.

Şimdiden özlemişti işte Hasan'ı, o güzel ve sürekli büzdüğü dolgun dudaklarını. Ona bakarken parlayan gözlerini. Minicik elleriyle utanıp t shirtünü çekiştirmesini.

"Ahh be." Yanmıştı Saru. Sesini bile duymadığı bir güzel oğlan için epey yanmıştı hem de.

"Noluyo aga?" Timur garip garip baktı arkadaşına. Ulan saru ahlayacak bir adam değildi.

"Oğlum, yemin ediyorum tüm dünyayı dolaşsam bir tane daha bulamam ondan." Anladı hemen Timur. Güldü.

"Sonunda birlikte oldunuz mu?" Kaşlarını çattı Saru "sanane lan."

"Kızma piç, soruyoruz. Yani minik eniştem mi artık merak ediyorum. " Sanki ondan alacaktı oğlanı. Bu saru iyiden iyiye kafayı yemişti oğlanla.

"Evet öyle, birlikteyiz. Yani konuşulmuş bir şey yok. Ben zaten bitmişim, ona kendimi sevdirmem lazım. Evden hiç gitmemesi gerekiyor."

"Niye gitsin kardeşim sonuçta istemese birlikte olmazdı. Hem belki o da kendisini seninle eşmiş gibi görüyordur. " umutla baktı Saru "Görüyor mudur?"

Timur gülümsedi, gerçekten aşık olmuştu saru. "Görüyordur tabii, yarın akşam çaya gelip bir bakayım. Anlarım ben seveni. "

"Tamam ama çok bakma tamam mı? Kan çıkmasın." Saru anlamsızca aşırı kıskanç biri oluvermişti, Hasan onundu ve kimsenin aklından bile geçsin istemiyordu.

"Tamam lan tamam. Yedik sanki, bizimde var yarimiz. " saru dikkatle baktı arkadaşına. "He lan noldu o iş?"

"Selma mektup taşıyor abi. Böyle inci gibi bir mektup geldi dün, onun da gönlü varmış bende. Çok mutluyum be, Selma'ya hediye alacağım. "

"Selma ne alaka amına koduğum?"

"Abi kız herkesten gizli benimle buluşup mektubumu taşıyor. Biri görse adı çıkar buna rağmen yardım ediyor. Bu iyiliğine karşılık hediye alacağım." Güldü Saru, avanak abdiye dönüyordu aşık olunca arkadaşı.

"Gerizekalı ya kız sana aşık olursa? Hadi olmadı diyelim, ya köyden biri görür de adı çıkarsa, mesuliyet alacak mısın sen? Kızın namusu için evlenir misin?" Timur düşündü bir süre.

Bilmiyordu, bazen Selma ile ayakta sohbet ediyordu. Kızı yanında tutuyordu, pişmanlıkla başını eğdi. "Mecbur alacağım öyle durumda abi, öyle şey mi olur? Ama inşallah çıkmaz adımız, hem ben sevdiğimden olurum hem de Selma kendisini sevmeyen bir adamla evlenmiş olur."

Hak verdi saru ama tebrik de etti, en azından sahip çıkıyordu. "Aferin lan. Sahip çıkacaksın tabii ki ama inşallah yaşanmaz bu."

"İnşallah abi."

"Neyse ben eve gidiyorum. " Timur beklemediği cümleyle kahkaha attı. "Ulan vallahi 20 dakikadır buradasın, sakin ol abicim ya. Oğlanı alıp götürmüyorlar. "

"Kes amına koyayım, burada sik kokan adamların arasında napim, mis gibi Hasan'ın boynu varken."

Kalkıp eve gitti.

Bir an önce burnu boynu bulmalıydı.

💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫

Bölüm nasıldı??

Timur için spoi verdim bile ama başta üzüleceğiz.

Bir de bundan sonra biraz kaos var

İdare ediverin artık.

Sizi seviyorum 🤗

Nazende sevdiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin