RY X, Deliverance
11. 427 KİLOMETRE
(I)
Direksiyon koltuğuna geçtiğimde dudaklarımın arasına yerleştirmek istediğim sigaraya özlem duyuyordu parmaklarım ama olmaz, olamaz. Eğer, bağımlı olursa bağlı olur. Ulaş benim gibi olamaz. Hiç kimse ikinci bir hayatı tadamaz bu dünyada ama ben tattım, belki çok şanslı olduğum için belki de yaşadıklarımın kefareti olduğu için.
Alkole susamış dudaklarımın boğazımdaki acı tadı hissetmemi istediğini kavradım, bugün ne kadar içmiştim sahi? Mina doğum günümü kutlarken bir biranın yarısını, hatta belki daha da azını.
Bağımlı olursan bağlı olursun.
Gözlerimi yavaşça kapattım boğazımdaki o acı tadı unutmak istiyordum, bir daha alkole özlem duymamak ne olursa olsun bir şeylere bağımlı kalmamak.
Yanağımda kırılgan bir el hissettim, varlığı o kadar muallaktaydı ki gözlerimi açsam ortadan kaybolup gidecek gibiydi. Başımı çevirdiğimde Mina, iri iri açtığı gözleriyle yüzümü inceliyordu. Oturduğu yerden yavaşça doğruldu ve dudaklarını dudaklarıma yavaşça bastırdı, sakin ve sıcaklık dolu öpüşmemiz sadece birkaç saniye sürmüştü ama boğazımdaki tüm acıyı söküp aldı.
Derin bir iç çekip kontağı çalıştırdığımda araba motorundan uğultu yükseldi. "Arabanı servise göster." Dedim geri geri giderken. "Motordaki bu ses pek hayra alamet değil."
"Sen halledemez misin?"
"Sanmıyorum, usta Cüneyt'ten maaşımla beraber haber yollamış artık çalışmasına gerek yok diye."
"Benim yüzümden değil mi? İlk başta bardaki dövüş sonrasında çiftlik evindeki... sorun derken uzak kaldın." Mina bir anda susup başını bana doğru yavaşça çevirdi. "Sahi, yaran nasıl?"
Patika yol çatallaşmaya başladığında direksiyonu yavaşça sağa doğru kırdım, Mina'nın meraklı bakışları üzerimde dolaşıyordu. "Beni o kadarda zorlamadığının farkındasın bence." Gülümsememi bastırmaya çalışırken göz ucuyla Mina'ya baktım. "Her yara elbet iyileşir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIÇAK SIRTI
Teen Fiction"Haramsın, yasaksın ama yaratılmışsın." "Konuşma diyorsam konuşmayacaksın, dur diyorsam duracaksın. Tek bir kelimemi bile emir sayacaksın." Diye bağırdı öfkeyle elindeki viski dolu bardak taşıp parmaklarının arasında süzülürken. "Yarattığım yalanda...