"Ve bazen hayattır sevmek.
Birini çok uzaktayken bile,
yüreğinde taşıyabilmek"🍂
Alarm sesiyle uyandığım güne çapaklı ve uykulu gözlerle 'Merhaba!' Diyorum.
Günlerden cuma ve bugün dersim yok. Dün gece okuldan gelir gelmez kendimi şişme koltuğuma atıp orada uyuyakaldığıma inanabiliyor musunuz? Uyku her şeyden önce gelirdi ve benim için yer, zaman, mekan farketmeksizin her yerde uyuyabilirdim.
(Benim için de farketmez akfkqpmxşqlf)
Telefonum yatağımın üzerinde olduğundan birde tutulmuş boynumla kalkıp alarmı kapatınca uykum kaçtı. Dışarıda giydiğim kıyafetlerle yatağıma uzanamama hastalığına sahip olduğumdan pijamalarımı giydikten sonra lavaboya doğru ilerledim. Bir tur elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağıma uzandım.
Telefonuma girip dün akşamdan beri yanıtsız kalmış mesajlarıma ve çağrılarıma baktım.
"Coğrafya Kaderdir" grubundan 1819 mesaj*
Muhtelen şuan hepsi uyuyordu. Zira okul yokken kimse sabahın 6'sında uyanmaz, ben hariç.
Gruba girip mesajları okudum, çokta önemli bir mesele olmadığını farkettiğimde içim rahatlamıştı. Önemli bir dedikoduyu kaçırsaydım çok üzülürdüm.
-Coğrafya Kaderdir-
Kızlar Günaydın ^^
Çılgın keko: Günaydın Bebekim💖
Hayırdır bu saatte
diyeceğim, çok saçma olacak.Babama çektiğim tek noktaydı bu, her daim erken uyanmak.
Evet bir tık sömfşwmdşw
Bu, geldiğim şehirde 2.yılımdı. Her ne kadar annemi çok özlüyor olsamda oradan bir süreliğine uzak kalmak bana iyi gelecekti.
Belki de bencillikti, kaçıp gitmek. Her ne kadar tatsız konular üzerine tartışılsa da konuşup halletmeliydim belki de. Yapamadım.. kaçıp gitmek daha cazip gelmişti.
En küçük çocuklar hep şımartılırdı. Bende son beşik olduğumdan bir hayli yaramaz ve şımarık büyütüldüm. Mahallemizde tartışmadığım tek kız çocuğu bile yoktu. Çocukluk aklı işte, Çağrı'yla konuşan, her türlü iletişim ve temasa geçen kızlar elimden çok çektiler.
Çağrı benim ilk aşkımdı. Çocukluğumuzdan bu yana aynı mahallede büyüdük, çoğu kez aynı sofraya oturduk, aynı ilk okulda, aynı ortaokulda ve hatta aynı lisede okuduk.
Şimdi ise onu İstanbul'da bırakıp Eskişehir'e gelmiştim. Bu bir ayrılık değildi, yalnızca düşünmeye ihtiyacımız vardı.
Aramızda yaş farkı olsa da ondan önce Üniversiteye geçmiştim. İlk mezuna kaldığım dönemde babasını kaybetti. Bu sebepten mütevellit olsa gerek, yıllardır sınava hazırlanıyor.
Velhasılıkelam ben 22 yaşımda üniversite 2. Sınıfı okuyorken o bu sene sınava girecek.
Aramızda nasıl bir ilişki olduğunu merak edenler için söylüyorum. Benim ona olan aşkımı ailemde dahil bütün mahalle sakinleri biliyor. O da biliyor tabi, bilmez olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rönesans
Teen Fiction"Bitti." dediğiniz an her şeyin başlangıcı olabilir mi? Olabilir, mucizelere inanın ^^ Gözlerimi açtığımda karanlık bir gökyüzü ve ağaçlar ilk görüş alanıma giren şeylerdi, birde bir kafa. -"Uyandın mı?" Dedi tanıdık bir ses. -"Ben ölmedim mi?" Di...