🍂
Aparta gelir gelmez direkt duşa girdim. Siyah penye bir elbise giyinip saçlarımı kuruttum. Daha sonra sıkı bi at kuyruğu yaptım.
Deri ceketimi üzerime geçirip en sevdiğim parfümü önce boynumun sağına daha sonra soluna sıktım.
-Saraç-
Aşağıdayım!
İniyorum.
Siyah botlarımı ayaklarıma geçirip hızla indim. İmza atmak için güvenlik yerine gittim.
-"Önemli eşyalarınızı yanınıza alıp kapınızı güzelce kitleyin kızım." Dedi Gül abla. Bana değil aparttan 2 kıza söylüyordu.
-"Bir şey mi oldu?" Diye atıldım.
Gül abla bu kez bana döndü. "2 gündür hırsızlık oluyor, içeriden biri mi yapıyor yoksa başka biri mi bilmiyoruz. Kamera kayıtlarını da silmişler."
-"Ne olacak peki?" Diye sordum.
-"Araştırıyoruz kızım, kendinize de eşyalarınıza da dikkat edin. Güvenliği arttırdık ama ne olur ne olmaz." Dediğinde anladığımı belirtircesine başımı salladım ardından oradan ayrılıp dışarı çıktım.
Apartın önünde siyah parlak bir araba vardı. Camı indiğinde eğilip baktım. Sürücü koltuğundan bana seslendi Saraç.
-"Atla."
Şaşırıp yolcu koltuğuna oturdum ve kapıyı kapattım.
-"Yavaş!!" Dedi kapıya bakarak.
-"Pardon." Dedim, bu kadar sert kapanacağını düşünmemiştim. Yerleşip emniyet kemerime uzandım.
-"Altına bir şey giyinmeyi unutmuşsun?" Dedi imalı bir tonda.
Kafamı ona çevirdiğimde elbisemi süzüyordu. Yalancı bir gülüş attım. "Çok komiksin."
-"Altı üstü bize gidiyoruz, niye böyle giyindin?" Çoktan arabayı çalıştırmış, yola çıkmıştık.
-"Benim tarzım bu." Dedim kıyafetimi göstererek.
-"Ben sadece pijama giyebildiğini sanıyordum." Diyordu alttan alttan gülerek.
-"Çok gıcıksın biliyorsun, değil mi?" Dediğimde gülüşüne karşılık verdim.
-"Biliyorum." Dedi, hala gülüyordu.
-"Üşümüyor mu bacakların?" Dedi bu kez. Mesela kısa olması değil üşüyüp üşümememmiş meğer.
Erkekler neden böyleydi, neden duygularını açık açık ifade etmek yerine laf sokmayı, kızdırmayı tercih ediyorlardı?
-"Azıcık üşüyorum ama sorun olmuyor." Dedim.
Tek eliyle direksiyonu tutup diğer eliyle üstündeki deri ceketi çıkardı ve bacağıma örttü.
Tatlı bir gülümsemeyle "Bir çılgınlık yapıp klimayı açabilirdin." Dedim.
Sesli gülüp "Camlar buhar oluyor, sen anlamazsın." Dedi. "Ne oldu orada?" Diye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rönesans
Teen Fiction"Bitti." dediğiniz an her şeyin başlangıcı olabilir mi? Olabilir, mucizelere inanın ^^ Gözlerimi açtığımda karanlık bir gökyüzü ve ağaçlar ilk görüş alanıma giren şeylerdi, birde bir kafa. -"Uyandın mı?" Dedi tanıdık bir ses. -"Ben ölmedim mi?" Di...