"Söyleyecek o kadar çok şeyim var ki.. sana olan aşkımı anlatmaya kalksam günler yetmez. Seni seviyorum diyorum, sen anla."
🍂
Ellerim hala saçlarındayken içeriye Buğra girdi. Direkt kollarımı tuttuğunda Saraç'ın sesini duydum. "Bırak dövsün."
-"Saçmalama Saraç, okuldan atılacak!" Dedi Buğra. Saraç, Buğra'yı tutup benden uzağa çekti.
-"Karışma, gerekirse ben dövdüm derim." Dedi Saraç.Dakikalarca bir boks torbasına vuruyormuşçasına acımadan dövdüm Betül'ü.
Daha sonra beni de Betül'ü de fakülteden çıkardılar. Betül hangi cehennemdeydi, bilmiyorum ama biz fakültenin bahçesinde oturuyorduk.
Kanıtlamıştım, başarmıştım.
-"Rahatladın mı?" Diye sordu Bulut. Bakışlarım Saraç'a kaydı. "Rahatlamadım." Dediğimde gülümseyerek bana baktı.
-"Niye öyle bakıyorsun, beni de mi döveceksin?" Diye sordu.
-"Yani sende kaliteli bir dayağı hakediyorsun." Dedim göz devirerek.
-"Bence de hakediyor. Döv.. döv.. döv!" Diyerek alkış eşliğinde tezahürat yapıyordu Adar.
Saraç kızgın bakışlarını Adar'a çevirip konuşmaya başladı. "Kalkarsam, ben döveceğim seni."
-"Yok ben yedimde geldim." Diyerek Giray'ın arkasına geçti.
Saraç bana döndü tekrar ellerimi avuçlarına aldı ve birkaç dakika boyunca öyle kaldık.
-"Ellerin titriyor, sana dokunmam seni bu kadar mı heyecanlandırıyor?" Dediğinde ellerimi çektim.
-"Heyecanlanmadım!"
Aklına bir şey gelmişçesine kaşlarını çattı. "Sen o itle mi gittin bara?"
-"Seni ilgilendirmez." Dediğimde sinirlendiğini anlayabiliyordum. Çenesi kasıldı ve elleriyle şakaklarını ovdu.
-"Bak Sevgilim, sana o çocuk tehlikeli diyorum. Neden anlamak istemiyorsun beni?"
-"Biz sevgili değiliz." Dediğimde biraz daha yükseltti sesini.
-"Tamam sevgili değiliz, o çocukla takılma."
-"Seni ilgilendirmez."
-"Ne demek ilgilendirmez. Sevgilimin takıldığı herkes beni ilgilendirir."
-"Biz sevgili değiliz." Dedim düz bir sesle.
Hızla ayağı kalktı. "Tamam lan tamam! Sevgili değiliz anladım. Bozuk plak gibi tekrar edip durma o yavşakla da takılma. Deli ediyorsun beni."
Bu kez bende sinirlenmiştim, ayağı kalkıp bağırdım. "Bana bağırma! Sen benim hiçbir şeyim değilsin. İstersem gider Güneyle çıkarım ve bu seni hiç ilgilendirmez."
-"Yapma." Dedi yalvarırcasına. Yapmazdım ona aşıkken yapamazdım.
-"Sevişeceğiniz kısım ne zaman gelir tam olarak, buralar sarmıyor." Dedi Adar.
-"2x'e al kanka, ben öyle yapıyorum." Dedi Giray.
Göz devirip fakültenin çıkışana doğru ilerledim. Giray ve Adar peşimden geldiler. Birkaç dakika boyunca sustuk. İlk konuşan Adar oldu.
-"Başkasıyla çıkmazsın değil mi? Tamam biz de Saraç sürünsün istiyoruz ama yine de başkasıyla çıkma."
-"Çıkmam." Dedim yalnızca. Beni aparta bırakıp gittiler. Aparta gelir gelmez kıyafetlerimi değiştirip kendime bir şeyler hazırladım. Hiç iştahım yoktu. Zar zor bir şeyler yiyip çalışma masama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rönesans
Teen Fiction"Bitti." dediğiniz an her şeyin başlangıcı olabilir mi? Olabilir, mucizelere inanın ^^ Gözlerimi açtığımda karanlık bir gökyüzü ve ağaçlar ilk görüş alanıma giren şeylerdi, birde bir kafa. -"Uyandın mı?" Dedi tanıdık bir ses. -"Ben ölmedim mi?" Di...