Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer
Oslava je nádherná, skvělá. Louis i Harry jenom září. Nedokážu se na to koukat, místo toho sedím dál od ostatních a popíjím. To jsem to dopracoval. Přijel jsem s hodinovým zpoždění, do poslední chvíle jsem doufal, že opravdu přijede a půjde semnou. Marně. Točím whiskey ve skleničce. Zítra seženu krabice a vyklidím všechny Dorianovy věci. Nechci je mít na očích, musím to vyřešit. V pondělí zajdu za Alexou a poprosím ji o rozvodové papíry, alespoň je vyplním. Nemusím je hned podávat, třeba mi to ještě vysvětlí.
„Nialle?" osloví mě Liam. Ani nevím kdy si přisedl.
„Liame, ahoj," usměji se na něj.
„Dlouho jsem se neviděli, změnil ses," prohodí, nakloní lehce hlavu a prohlíží si mě.
„Já to ty. Podívej se na sebe. Úspěšný fotbalista, jsem rád, že tvé sny vyšly," usmívám se. Po dlouhé době je mi v jeho přítomnosti dobře.
„Jo, ale ty vypadáš ztrápeně. Nikdy jsem tě neviděl tolik pít." Letmo se dotkne mé ruky. „To nestojí za řeč," mávnu rukou a vypiju panáka. Liam si stoupne a lehce mě obejme.
„Jdu za Harrym, ale ještě přijdu," mrkne na mě a odchází.Liama vystřídá Louis a tomu nejsem schopný už lhát a přetvařovat se, takže mu všechno řeknu. Překvapí mě jeho pochopení. On a Harry mají takové štěstí, jsou zamilovaní jako na začátku. Louis po chvíli odchází za Harrym a Timim. Přede mnou se objeví další panák. Zvednu pohled k Liamovi.
„Kde ty máš Chrise?" zadívám se na něj zvědavě.
„Netuším, asi někde s tou jeho a těší se z jejich dítěte," řekne to tak chladně. Zaskočí mi a rozkašlu se.
„Co prosím?" nechápavě na něj kulím oči.
„Jo, slyšíš dobře. Požádal jsem ho o ruku a pak zjistil, že mě podvádí s jednou modelkou a ještě ji zbouchnul. Nečteš noviny? Bylo to snad všude." Tenhle chladný tón se mi u něj vůbec nelíbí.
„A kde ty máš manžela?" dopiju skleničku, lehce se semnou už houpe svět.
„Nejspíš někde v ulicích dealuje a nebo fetuje s kámošema," uchechtnu se, jo jsem už opilý.
„Tak teď nechápu já," zamračí se.
„Je to jednoduché. Je rok v utajení, nesmím o tom mluvit, tak pššš. Asi se rozvedu," povzdechnu si, „jsem ztracený případ. Je mi jedna třicet, manžel mě opustil kvůli práci. Víš, chci děti, takové ty maličké lidičky, co ti prosluní den nebo je chceš přizabít, ale on je nechce. Radši se zahrabe v londýnském podsvětí, najde si nové kámoše a z manžela si udělá děvku co mu dá jednou za dva měsíce." Doliju si novu skleničku.
„No takový je můj život. Bezva ne?"Koukám na Nialla jak z jara, to myslí opravdu vážně?
,,Počkej ty to myslíš vážně? No do prdele. Ni, to mě moc mrzí, opravdu." pohladím ho po ruce. Měl bych krotit své ochranářské pudy. Zamračím se na skleničku a odložím ji, pro jistotu.
,,To máš fuk, jemu to je fuk. Tak by to mělo být fuk i mě ne." zasměje se, no zasměje je silný výraz. Je to spíš takové opilecké chechtání, ale dost smutné.
,,Nialle teď mě poslouchej." vezmu mu skleničku z ruky a postavím o kousek dál, to se zamračí on.
,,Tobě to není fuk a ani by nemělo být. Musíš svůj život žít, tak aby jsi s ním byl spokojený ty. Nenech se stáhnout a jdi si zatím co chceš. Teď nemyslím udělat si dítě s první děvkou, která tě přitahuje." zase mi na mysl vyplave Chris, bože já tu holku nenávidím. Jeho nenávidět prostě nedokážu.
,,Prostě, pokud chceš děti, pokud nechceš takový život, jaký máš, tak se podle toho zařiď. Bez ohledu na svého manžela, přeci za deset let nechceš litovat." Niall se na mě culí jak měsíček. Je na sračky, je na sračky na dětské párty. No bezvadný.
,,Ok, tebe odvedeme." zakroutím pobaveně hlavou.
,,Chci zpátky svoje pití." natáhne se pro skleničku. ,,Nikdy mi neber moje pití." výhružně zvedne prst.
,,Jasně. Tak tady máš ještě jednoho a počkej na mě." přistrčím mu mého panáka a jdu najít Louise s Harrym.
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...