34. Fucking morning

433 39 6
                                    

Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01

Cítím ukrutnou bolest hlavy. Otočím se na záda, otevřu oči. Strašně doufám, že se ten strop zastaví. Začne se mi z toho navalovatJeště chvíli to vydržím, musím. Pokud se teďka zvednu, nedojdu ani na záchod a pobleju hotelový koberec. 
Nádech, výdech, nádech, výdech. Zavřu oči, které ihned otevřu, je to ještě horší. Nádech, výdech...

Probleskne mi vzpomínka, kdy do sebe kopeme další panáky. Z pódia schází nádherný kluk převlečený za holku. Nebýt jeho boule v upnutých kraťáskách neřekl bych, že je to muž.
Přijde až k nám. Změří se na mě a začne tancovat. Svlékat se.
Polknu, žaludek se mi zhoupne, což mě donutí se konečně zvednout.
Odpotácím se do koupelny, kde vyhledám záchodovou mísu. Dvakrát se mi obrátí žaludek, než jsem opět schopný se postavit. Teď už úlevněji se opřu o umyvadlo. Pohled do zrcadla není vůbec lichotivý. Nehledě na rtěnku na mém krku.

„Tak ty se ženíš?" zapřede mi u ucha, měkký mužský hlas. Ukazováček má zaháknutý za kroužkem mého obojku, který objevil pod límečkem mé košile. „Sladký subík." Jeho rudé rty mě políbí na líčko, na druhé, na krk.
Ruce si držím podél těla, zatím co ten mladý muž mi sedí na klíně. Polknu. Před očima se mi objeví jeho stříbrná falešně vycpaná podprsenka.

„Fuck, tohle se dozvědět Liam, tak mě zabije," zamručím.
Pustím kohoutek, otočím páku na co nejledovější. Ruce se naplní vodou, ponořím do ní obličej. Ledová voda, až zaštípe.
Pokusím se dostat dolů i tu rtěnku, což se povede jenom na půl.

Chytím košili ve které jsem spal. Zašklebím se nad pachem, který z ní vychází. Rozepnu ještě dva knoflíčky a stáhnu si ji přes hlavu, sundám boxerky a ponožky. Někdo ze mě sundal, alespoň kalhoty a boty.
Zapnu ve sprchovém koutu vodu a po chvíli do ni vlezu. Spokojeně zamručím, uvolním celé tělo a nechám se masírovat dopadající vodou na mé alkoholem znavené tělo.
V tuhle chvíli ocením hotelový servis, kdy použiju sprchový gel a šampon, který sem dávají.

Umytý vylezu ven, osuším se. Jeden ručník si obročím kolem boků a druhým si vytírám vlasy, když otevřu dveře koupelny a vejdu do pokoje.
Můj pohled padne na rozházenou postel a zamrznu v pohybu.
Přemýšlím jestli mám vidiny nebo si ze mě můj bratr dělá prdel.

Na posteli leží Greg, rozplácnutý na zádech, peřina mu zakrývá jenom nejnutnější. Po jeho doku leží blondýna, ta má peřinu jenom přes zadek. Prsa má natisknuté na jeho hrudník, ruku přehozenou přes pas a jednu nohu přes jeho.
GREGU!!!" Vzpamatuju se.
Ten sebou cukne a vylítne do sedu. Zaskučí a praští sebou zpět do postele.
„Proč tak řveš," zakňučí.
„PROČ? DĚLÁŠ SI ZE MĚ PRDEL?" Naštvaně po něm hodím ručník s který jsem si sušil vlasy. Minu a ten dopadne na blondýnu. Ta jenom zamručí, vezme ručník a odhodí ho stranou.
„Ježiš nedělej vlny. Byl jsi úplně pod obraz. O co jako jde?" Zabiju ho!
„O co jde? O to, že jsi evidentně šukal tuhle," ukážu na jeho společnici, „v posteli ve které jsem spal?"
„Byl jsi tuhej, jasný? A je to holka, jasný. Nejsem teplej jako ty." To už vstane z postele. Nahý.
„Hej vstávej, čas odejít." Stáhne z ní peřinu a plácne ji po holým zadku. Vykulím na něj oči. Tak teď už se nedivím, že ho každá pošle k šípku.
Nahý projde kolem mne do koupelny, kde se zavře. Stále zírám na postel a nahou holku v ní.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat