Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Probudí mě vibrace telefonu a následně tichá melodie. Zvednu hlavu z Liamova hrudníku a natáhnu se přes něj pro jeho telefon, na kterém nařídil budík, abychom nezaspali. Při tom pohybu se zapřu kolenem o postel a napnu svaly. Zasyčím, jak mě zabolí zadek.
,,Dobré ráno," zamručí Liam. Konečně se mi povede nahmatat telefon a vypnout ho.
,,Dobré ráno," uculím ses když, už jsem natažený přes Liama, jenom přehodím nohu a opatrně si na něj sednu.,,Copak to děláš Maličký," zamručí ještě rozespale. Nahnu se nad Liama a dám mu pusu do koutku úst. „Musíme..." Pusa do druhého koutku. ,,Vstávat."
Liamovi ruce mě pevně chytí za boky a i semnou se převalí. ,,Sakra," zanadávám, když se můj zadek dotkne postele a pokusím se nadlehčit ho. Což je nemožné díky Liamovi, který leží na mě.
,,Copak, bolí tě zadek?" posměšně se ušklíbne, tyčí se nade mnou na rukách
„Docela jo a to mám před sebou cestu k našim," povzdechnu si.Liam se zvedá a nahý jde do koupelny. Pohled na jeho výstavní zadek si užívám.
„Nezírej a otoč se," přikáže mi, když se vraií zpět a nese mastičku. Tu jsme museli koupit, protože jak se ukázalo, tvrdší zacházení mi vůbec nevadí. Spíš naopak, potřebuju čím dál tím víc. Bojím se toho, kdy Liam řekne dost, že to je už na něj moc a dál nezajdeme.
Radši všechny své myšlenky zaženu a otočím se na břicho, aby mi mohl Liam namazat včerejší rány.
„No, pěkný," povzdechne si. „Kalhoty to schovají," zamumlám do polštáře a lehce sebou cuknu při dotyku chladivé masti. Liam ji začne vtírat.
„Uvolni se, bude míň bolet," napomene mě. Uvolním stažený svaly a hned je to lepší a míň to bolí.Trochu se mračím, když ho mažu, některé rány jsou hlubší, porušily jeho kůži. Začíná to vypadat, že si budeme muset stanovit hranice, za které nepůjdeme. Nechci, aby nás něco takového rozdělilo. To že by Niall chtěl víc nebo naopak ho něco vyděsilo.
,,O tomhle," Pohladím jeho zadeček. ,,si promluvíme. Líbí se mi jak reaguješ, i to že tohle máš rád stejně jako já, ale rozhodně nechci aby jsi krvácel nebo měl nějaké jizvy." Niall ke mě natočí hlavu a opatrně přikývne.
,,Ale ne teď. Musíme se připravit." Zavřu krém a nahnu se k němu, abych ho políbil.Vystřídáme se v koupelně, dobalíme poslední věci co jsme ráno potřebovali a schazíme k autu. Zavazadla dávám do auta zatím co se Niall snaží posadit.
,,Starbucks?" Podívám se na něj když nastoupím. Hlavu má opřenou o opěradlo a oči zavřené.
,,Ano prosím, potřebuji kávu." S úsměvem se na mě podívá. Nastartuju a vyjedu.
,,Maličký jsi si jistý že tohle chceš mít na veřejnosti?" Poukážu na jeho obojek.
,,Nechceš abych ho měl?" Prsty po něm přejede a zatváří se smutně.
,,Chci, líbí se mi když ho máš, ale nechci aby jsi se kvůli tomu ty cítil špatně." Přitahuje pozornost, někteří lidé vědí co to znamená. Někteří se na něj pak dívají jako na můj majetek, někteří zas netuší a přejdou to. Ale my oba jsme až příliš často v novinách a musíme myslet i na tohle.
,,Chci si ho nechat, kdyby to bylo nepříjemné sundáš mi ho." Rozhodne nakonec Niall.
,,Líbí se mi jak ho chceš sundávat jen ode mě." Zaparkuju před Starbucks, natočím se k němu a právě za obojek si ho přitáhnu do polibku. Je skvělé moct se ukazovat i na veřejnosti. Líbí se mi, že se k němu mohu hlásit i veřejně, že je můj už před každým.
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...