18. My romantic boyfriend

715 41 2
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01


Návštěva u rodičů byl nakonec fajn i Greg se pak zklidnil. Nakonec jsme se s našima i domluvili, že až se přestěhujeme a zabydlíme, přijedou na návštěvu. Naplánujeme to tak, aby byl nějaký zápas, abychom mohli vytáhnout Grega a tátu.

Liam je na tréninku a já začínám pomalu balit svůj byt, mám ještě týden dovolené a tak ji chci využít, když se ozve zvonek.
,,Ano?" řeknu do domovního telefonu. ,,Tady Harry." Výborně.
,,Hned jsem dole," řeknu a jdu si vzít nezbytné věci. Harry tu je určitě jeho autem, kde má i Sophie a kočárek. Už připravený vyjdu před barák kde Harry čeká před svým autem.
,,Ahoj, tak jedem," usmívá se. ,,Ahoj." Sedám do auta. Harry mi pomůže s dárkem pro Liama. Bude mě to stát jenom Vanilkové Latté. Tenhle malý výlet jsem Liamovy zatajil.

,,Tak co, máš nějakou představu jaký dárek Liamovi koupíš?" zeptá se Hazz, když vyjedeme. ,,Kdybych měl, netahám tě po nákupech," povzdechnu si.
,,Něco mě napadlo, ale nevím jestli mě s tím nepošleš k šípku," nadhodí.

,,Asi mi to neřekneš viď?" Parkujeme v podzemním parkovišti obchodního centra.

,,Ještě chvíli si to nechám pro sebe," usměje se. Vysedáme, jdu Harrymu pomoct vyndat kočárek. Dávám korbičku na konstrukci a Harry jde vyndat Sophie z autosedačky.
,,Bude spinkat," konstatuje Sophiino šmudlání obličeje ručičkami a jedno velké zívnutí. Položí ji do už připraveného kočárku, ještě na něj pověsí tašku.
,,Tak jdeme." ,,Jdeme," potvrdím a rozejdeme se do obchodního centra.

,,Už mi řekneš co máš v plánu?" Podívám se po Harrym. ,,Pojď," kývne na mě a rozejde se.
,,Co nejdřív něco osobního? Parfém? Já nevím jsem bezradný Hazz," povzdechnu si. ,,To vymyslíme," mrkne na mě.

Harry po chvíli zastavuje před jedním obchodem.
,,To nemyslíš vážně!" vyjedu. ,,Myslím a pojď." Jednou rukou řídí kočárek, druhou mě chytí za rukáv a vtáhne mě do obchodu.

Akorát se protahuju, když se kolem mého trupu objeví ruce až sebou cuknu.
,,Dej nohy víc od sebe, pokrč se v kolenou." Promluví u mého ucha Tristan.
,,Díky za radu, ale posiluju až deset let." Ušklíbnu se a udělám krok od něj. Osobní prostor chlape!
,,Jasný, ale pořád se učíme ne?" Usměje se na mě a začne se taky rozcvičovat. Jen si zamručím pod nos a pokračuju.
,,Takže ty randíš s tím právníkem?" Naváže konverzaci.
,,Jo, chodíme spolu." Přikývnu.
,,Je to vážný?" ,,Kupujeme dům." Zamračím se. Nepřijde mi to jako běžná konverzace.
,,Jdete na to rychle. Neumřel mu manžel?" Přestanu se protahovat a jdu si pro rukavice na box.
,,Umřel. Rozváděli se. A není to rychlý. Známe se šest, sedm let, chodili jsme spolu kdysi." Utáhnu si rukavice a přejdu k pytli.
,,Mm, čekal bych že bude volný dýl." Pokrčí rameny a jde k druhému pytli.
,,Ale není." Zasyčím a začnu do pytle bušit. O co mu jde? Proč se o Nialla vůbec zajímá, nikdy ho neviděl. Aspoň myslím.

,,Hele máme o víkendu zase takové malé posezení, přijde pár kluků z týmu, nějací kámoši. Přijďte s Niallem." Navrhne Tristan, když oba doboxujeme.
,,Tento víkend nemůžeme. Stěhujeme se a máme oslavu. Ale díky za pozváni snad příště." Je to od něj milé, ale mám pocit že nebudeme moct nikdy. Z nějakého důvodu z toho nemám dobrý pocit a nechci aby se s Niallem setkal. Možná jsem prostě jen moc žárlivý.
,,Nevadí tak příště." Pokrčí rameny jako by nic, ale přijde mi zklamaný. Nechám ho jít do sprchy prvního, ještě se procvičím a protáhnu nohu, jak mám. Už je celkem dobrá. Při větší zátěži nic moc a cítím to, ale jinak dobrý.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat