27. Oh, Harry

491 44 5
                                    

Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer


Zaparkuju před domem a vylezu z auta. Sotva zavřu dveře, vychází ze dveří Harry. 
,,Promiň zaspali jsme. Louis odjížděl do práce o hodinu dřív, neodvezl Timiho, Sophie půl noci plakala a neslyšel jsem budík." hrne se ze dveří jako velká voda se Sophii v ruce, Timim za zády a ověšený taškama. 
,,Prosím tě klid Princezno." zasměju se. ,,Teď mi dej tašky, klíče od tvého auta, vezmu sedačky dám je do auta a odvezeme Timiho do školky." Harry má dnes asi opravdu náročné ráno, přesto vypadá dokonale. 
,,Díky." Tašku pro Sophii, Timiho batůžek a i kočárek dávám do kufru. Harry zatím dohlídne na Timiho, aby se obul a oblékl. Přendám autosedačku pro Sophii i sedák pro Timiho. 
,,Tak pojď chlape." Vezmu od Harryho Sophii, aby zamkl dům a s Timim jdeme k autu. 
,,Dovedeš mě do školky strejdo? A vyzvedneš mě?" Hupsá vedle mě. 
,,To víš že jo. Zajdeme si pak na horkou čokoládu." usměju se na něj. Timi vleze do auta, vysvléká si bundu a Harry ho spěchá připoutat. 
,,Sundej Sophii bundičku, nesmí ji mít do sedačky kvůli bezpečnosti, pásy by mohli sklouznout." vysvětluje mi. Jen se na něj překvapeně podívám, ale udělám co říká. Harry tohle ví mnohem lépe než já. Připoutám ji, do ruky ji dám ještě hračku po které se natahuje a bundičkou ji zakryju aspoň. Sice je už v autě teplo, ale venku je skoro mínus pět. Nasedáme a vyjíždím ke školce. 

,,Tak počkej tady s malou, odvedu Timiho." nabídnu Harrymu, aby nemusel malou zase oblékat a přenášet. 
,,Dobře, má na skřínce žirafu, Timi ví co si obléct a tak." usměje se Harry. Zaparkuju u školky, beru Timiho, jeho batůžek a jdeme do školky. V šatně je posledních pár dětí, nejsme poslední. 
,,Dobré ráno." pozdravím když vejdeme, zvedne se ke mě pár udivených pohledů, ale krom pozdravu nikdo nic neříká. 
,,Koukej strejdo ta je moje." dojdeme ke skřínce. 
,,A víš co si obléct jak říkal táta?" Posadím se na malou lavičku. 
,,Jo vím!" Timi se začne hned svlékat, jen na něj dávám pozor a pomohu mu pověsit věci na ramínko. Oblékne se do tepláčků a trička, ukážu mu kterou bačkorku na kterou nohu a můžeme jít. 
,,Ještě pyžamo strejdo!" plácne se do čela mezi dveřmi z šatny. 
,,A kde máš pyžamo?" O pyžamu nic Harry neříkal. 
,,V batůžku, tatka mi dal čisté." rozběhne se zpět ke skřínce, v batůžku ho najde a spěchá ke mě. 

Vyjdeme do patra, kde má třídu. Mezi dveřmi akorát stojí učitelka s nějakým chlapečkem a jeho tatínkem, nejspíš. Chvíli čekáme než se rozloučí a do třídy může i Timi. 
,,Dobrý den vy jste?" Usměje se na mě mladá učitelka. 
,,To je můj strejda Li!" vyjekne Timi. 
,,Harry čeká v autě s maličkou." vysvětlím a doufám, že to není problém. 
,,Samozřejmě, v pořádku. Tak se rozluč Timi." pobídne ho učitelka. Timi ke mě natáhne ruce a nechá se obejmout. 
,,Odpoledne strejdo?" 
,,Odpoledne, půjdeme na čokoládu." slíbím mu. 
,,Půjde i strejda Niall?" 
,,To asi ne, zkusím mu zavolat. Ale asi bude mít práci s tatínkem." Niall říkal o soudu co dnes má s Louisem, že se asi protáhne, nechci Timimu dávat falešné naděje. 
,,Ale ty, táta a Sophie přijdete." 
,,Přijdeme a ted si utíkej hrát." Pocuchám mu vlásky, Timi mi ještě vtiskne pusu na tvář a utíká do třídy. 
,,Takže odpoledne vyzvednete Timiho vy?" zadívá se na mě učitelka s nesmělým úsměvem. 
,,Já nebo Harry, není to problém? Nevím jak to úplně funguje." Hned zakroutí hlavou. 
,,Nevadí to, klidně přijďte sám." Zkousne si ret a nakloní hlavu na stranu. Flirtuje? Čas vypadnout. 
,,Um, dobře. Tak jo. Myslím, že támhle to dítě žere hračku." ukážu za ni. Poplašeně se otočí na chlapečka, který má v puse nohu panenky. 
,,Já musím..." mávne a odbíhá. Zasměje se a jdu zpět k autu. Venku se ještě otočím a zamávám Timimu, který kouká z okna. 

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat