43. The last night

439 39 1
                                    

Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer

,,Jannett?" okamžitě přijmu hovor uprostřed tréninku.
,,Jen ti chci říct, že nic." slyším jak žvýká.
,,Proto mi voláš?" Termín měla už před týdnem a my s Niallem jsme už několikátý týden naprosto v nervech. Doktor říkal, že může rodit dřív, v 36 týdnu nám řekl, že rodit dřív nebude. Teď už začala 40 týden.
,,Ano, jen aby jsi věděl. A taky se trochu nudím, promin ruším?"
,,Ne, teda mám trénink s děckama." zasměju se.
,,Jejky, promiň. Jsem doma sama a nevím co s volným časem, už jsem zkusila uklízet, chodit po schodech, teď mám extra pálivou pizzu. Zas tolik nepálí."
,,No tak Jannett, klid až to přijde tak to přijde. Už to nebude trvat dlouho, doktor říkal maximálně do 41 týdne. Pak porod vyvolají. Takže už jen pár dní." Snažím se ji aspoň trochu uklidnit.
,,Já vím, nebudu tě rušit od tréninku. Měj se Li." rozloučí se semnou a hovor ukončí.
,,Tak ještě jednou." křiknu na děcka a dáme si další kondiční cvičení než začneme kopat na bránu.

Po tréninku nasedám do auta a jedu rovnou za Niallem do firmy. Zaparkuju, vyjedu do jeho patra, kde nenarazím na Chloe. Zaklepu tedy a po vyzvání vstoupím.
,,Pane Payne, chybí vám asistentka." usměju se a vejdu do kanceláře.
,,Chloe odešla na poštu. Ahoj." Zvedne se a jde mi naproti, aby mě políbil. ,,A tady jsem Horan." upozorní mě.
,,Mm, vím. Ale líbí se mi ti říkat Payne." pokrčím nad tím rameny. Proti tomu, že má v práci své přijmení nic nemám. Ale oficiálně je Payne, je můj.
,,Volala Jannett, nudí se." uchechtnu se.
,,Taky mi volala. Myslel jsem, že rodí." posadíme se na gauč co tu Niall má. Svlékne si sako a opře se do mé náruče.
,,Lásko smrdím. Jedu rovnou z tréninku." upozorním ho, když se lísá.
,,Nesmrdíš a dneska už stejně končím." pokrčí rameny a ještě si čichne k mému krku.
,,Takže pojedeme domů spolu? Zajdeme si na večeři?" Třeba to je naše poslední večeře venku na delší dobu. Ale to jsme říkali už aspoň pětkrát.
,,Mohli by jsme. Jen se doma převlékneme." nakrčí nos.
,,Hej." štouchnu do něj se smíchem. ,,Takže smrdím." zabručím. Kecal mi.
,,Ne." Otočí se a sedne si mi na stehna. ,,Nesmrdíš, ale do restaurace by jsme se měli lépe obléct." nahne se ke mě a políbí mě. Jen zamručím na souhlas, za zátylek si ho přidržím u sebe a prodloužím náš polibek. Dlaněmi zajedu k jeho kalhotům, odkud mu vykasám košili a zajedu pod ni. Niall není pozadu, zajíždí pod mé tričko a pohladí mě po břiše. Lehce se zhoupne v bocích, což vyvolá mé tiché zasténání.

Otáčím nás, tak aby Niall ležel na pohovce a začnu rozepínat jeho košili.
,,Nialle, máš ty sml...od kdy zrovna ty šukáš v práci." ozve se za námi Louis. Jen natočím hlavu, abych se na něj podíval. Stojí ve dveřích, opírá se o futra a kouká na nás.
,,Máš klepat." ohradí se Niall, ale už se souká do sedu. ,,A nic jsme nedělali."
,,Očividně, když jsi přišel." povzdechnu si a sednu si vedle Nialla.
,,Pardon, ale potřebuju smlouvy k zítřejšímu případu. Měli jít přes Nialla." pokrčí Louis rameny, vejde a zavře.
,,Navíc jsem čekal dlouhé roky, abych to Niallovi oplatil." zaculí se.
,,Oplatil?" povytáhnu obočí. Niall se zasměje, zvedne a jde ke stolu.
,,Když s Harrym začínal šukali v kanceláři snad pořád. Jednou Harry málem odešel bez kalhotek." vysvětluje Niall, zatím co hledá papíry.
,,A kdo říká, že jen když jsme spolu začínali." zakroutí hlavou Louis.
,,Děláte to i ted?" povytáhnu obočí.
,,Občas, když Harry přijde na oběd." přikývne Louis a bere si od Nialla papíry.
,,Ale to s sebou má většinou děti." podotkne vykolejeně Ni.
,,Proč si myslíš, že je hlídáš ty?" směje se Louis. ,,Užijte si to." houkne na nás než zavře.
,,Přešla mě chut." křiknu za ním.

,,To i mě. Sbalím se a pojedeme domů?" začne balit věci co má na stole a vypínat notebook.
,,Pojedeme, zajdeme si na tu večeři a potom." zvednu se a jdu k němu. Když jsem u stolu, zvedne ke mě pohled.
,,A potom?" kousne se do rtu a sjede mě pohledem.
,,A potom se budeme milovat." zašeptám u jeho rtů a políbím ho.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat