15. Suprise

765 46 10
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01


Obědovou pauzu dneska trávím v kanceláři. Došel jsem si jenom pro oběd a zasedl k počítači. Liam mi jasně ráno řekl, ať se podívám po nějakých domech. Sám má ještě rehabilitace, ale to mu nezabraňuje mi pořád posílat nějaké odkazy na domy.

Otevřu stránky jedné Londýnské realitky a zadám do vyhledávač požadované parametry co chceme.
Začnu rolovat, ale nic nového nenacházím. Sjedu až na úplný konec, kde je jeden domek.
Ten inzerát je úplně nový, přidaný dneska ráno. Je tam fotka i z dálky a ten domek je na samotě. Nikde žádní otravní sousedé.
Podívám se na adresu a ihned mi dojde, v které části se nachází. Zkopíruju adresu a přes messenger ji pošlu Liamovi.

Li <3
Zavolej do realitky, já teď nemůžu.

Niall
Dobře 😊

Beru do ruky telefon, najdu číslo na realiťáka co ten dům nabízí a vytočím ho.
„Smith, prosím," zvedne to po třech zazvoněních. „Dobrý den, Horan. Měl bych zájem o koupi jednoho domu," ještě mu nadiktuju adresu.
„Ve dvě tam mám prohlídku, pokud máte ve tři odpoledne čas, můžete si ho přijed prohlédnout," informuje mě. „Napište si mě, určitě se přijedu podívat."
„Dobře tedy, uvidíme se odpoledne." Rozloučíme se a já pokládám telefon.

Niall
Ve 3 PM máme domluvenou prohlídku, před námi je ještě jeden zájemce.

Odešlu zprávu Liamovi.
Pobalím si věci ze stolu, vezmu složky, které musím odnést k soudu.
Cestou vyhodím krabičku od oběda. Liam mi sestavil jídelníček, který se snažím dodržovat. Moje úbytky na váze už jsou dost hraniční.

S Niallem se máme sejít až na adrese domu, je blízko Harryho a Louise, navíc je podle našich představ. Ani jsme nemuseli dlouho přemýšlet. Žádný obrovský dům, jen dostatečně prostorný s většími pozemky. Taky je na samotě, to nám zaručí klid od zvědavců a novinářů. Doufám, že se nám bude líbit.

Černou kovanou branou vjedu na pozemek, venku už stojí Niall s chlapem z realitky. Zaparkuju vedle Nialla a vystoupím. Hned se na mě krásně usmívá.
,,Ahoj Maličký." Dojdu k nim a dám mu malý polibek. Chyběl mi.
,,Ahoj Li." Skoro roztává v mé náruči. Miluju jak na něj působím.
,,Pan Smith, zajištuje prodej. Liam Payne můj přítel." Hrdě mě představí. Se Smithem si podám ruku, vypadá trochu překvapeně.
,,Těší mě. Můžeme?" Pokyne nám k domu kam se rozejdeme.
,,Dům má jednu kuchyň připojenou k obývacím prostoru. Ve spodním patře je potom prádelna, technická místnost, koupelna, sauna, vířivka, bazén a malá tělocvična. Ve vrchním patře čtyři ložnice s šatnou, dvě koupelny, dvě pracovny a zimní zahrada. Bazén je rozdělený na část uvnitř a část venku. Terasa, garáž pro tři auta, užitková část zahrady se stromy a okrasná část. Celý pozemek je oplocený a nejbližší sousedé jsou.."
,,Kilometr odtud." Usměju se.
,,Ano." Přikývne překvapeně Smith.
,,Jsou to naši přátele." Vysvětlí Niall.
,,Oh. Dům je po rekonstrukci. Dělaly se zde nové rozvody vody a elektřiny. Také zateplení a střecha. Byl postaven v roce 1956 a rodina se ho rozhodla prodat poprvé. Jděte se klidně podívat po domě, kdyby jste potřebovali nějaké informace budu tady."

Smith zůstává v kuchyni a my se jdeme podívat po domě. Je moderní a moc hezky. I když nábytek by jsme nejspíše měnily.
,,Nemuseli by jsme malovat, měnit podlahy ani dveře. Takhle to vypadá dobře." Rozhlíží se Niall po obýváku, jedna stěna je celá prosklená do zahrady.
,,To je pravda. Je to tu hezky otevřené a vzdušné." Obejmu ho kolem pasu a líbnu na krk.
,,Líbí se mi ta zahrada. Támhle." Ukážu k terase. ,,By bylo ideální místo na pískoviště a houpačku. A támhle vzadu na zahradě pro dvě brány." Niall se rozesměje a otočí se mi v náruči.
,,Už plánuješ malé fotbalisty?" Povytáhne obočí.
,,Máme přeci Timiho který fotbal miluje. A máš mě, potřebuju aspoň malou branku." Na své děti si ještě počkáme pár let, ale ano i pro ně tu bude brána na fotbal a vše co si budou přát.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat