Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writerZ centra jedeme rovnou domů a jdeme se každý připravit zvlášt. Jsem z toho nervozní, najednou nějak nevím co si k Niallovi mohu úplně dovolit. Mám pocit, že mě stále odmítá a nedivím se tomu, jen je to náročné. Ale nemám právo si stěžovat. Tohle je o Niallovi a o jeho důvěře ve mě.
Připravený čekám dole, Niall schází chvíli po mě. ,,Sluší ti to." usměju se na něj. Mám rád, když nenosí obleky, v obleku ho vídám každý den a když potom jdeme ven a má pohodlné kalhoty, triko a dnes i svetr.
,,Děkuju." usměje se na mě i on. Společně vyjdeme z domu, zamykám, nasedáme do auta a vyjíždím do centra.
,,Kam jdeme?" Zatím jsem mu nic neřekl.
,,Mohli by jsme se projít, stavit se na jídlo. Chtěl bych si promluvit Nialle." Jen mi na to kývne, což zachytím koutkem oka. Projedu celkem plynule centrem a zastavím u jednoho z větších parků. Vystoupíme a rozejdeme se do parku, kde najdeme lavičku u jezírka. Je mimo hlavní cestu a budeme zde mít soukromí.,,O čem jsi chtěl mluvit?" podívá se na mě s nadějí.
,,O tom co se děje. Jsem si jistý, že tě nechci ztratit, ne takhle. Celá ta situace... nevím jak se postavit k tomu, že opravdu musím skončit s fotbalem. Tedy, bojím se že poslední zápas prohraju. Je to směšné, ale nechci odcházet jako poražený. Je mi dvacet sedm a musím skončit kariéru, měl jsem hrát ještě minimálně deset let. Měl jsem být na mistrovství, moje kariéra se začala teprvé rozjíždět. Chci vyhrát aspoň pohár, mám pocit že když ho nevyhraju bude to jako bych zahodil víc jak deset let svého života. Tohle jsem chtěl od mala, byl to můj sen a teď je pryč. Od chvíle kdy klub oficiálně oznámil, že musím skončit kariéru, jako by se na mě všichni dívali jako na někoho kdo selhal. A potom tu je to mezi námi. S každým dalším neúspěchem nevím jak tě utěšit, bolí mě vidět tě plakat a nemoct ti pomoc. Chci ti tak strašně moc dát dítě, vím jak moc po tom toužíš i já po tom toužím a s každým dalším neúspěchem cítím, že selhávám i tady. Je těžké selhávat v kariéře i v manželství. Nechci to už řešit alkoholem, omlouvám se, že jsem tě vůbec do téhle situace dostal. Uvědomuji si jak je to špatné a vůči tobě nefér. Ale chci bojovat, za obojí. Za svou kariéru, najít něco jiného co mě bude naplňovat a myslím, že jsem to svým způsobem dnes našel. A taky chci bojovat za naše manželství, bojím se kdy po mě hodíš rozvodové papíry, protože ti nemohu dát to co jsem slíbil. Bojím se, že to vzdáš ne jen naše dítě, ale i nás. A já nechci ani jedno, nechci to ještě vzdávat. Je to náročné, ale nechci to vzdát i kdyby jsme měli najít jinou náhradní matku, jsme oba dva zdraví a není důvod proč by to nemělo jít. Zkoušíme to teprve tři měsíce." Vysypu ze sebe vše naráz a je to skvělý pocit, mluvit s ním, otevřít se mu s tím co cítím a chci vědět i to jak to cítí Niall.Povzdechnu si.
„Liame, všechna chyba není jenom na tvé straně. Asi jsem se měl snažit víc. Donutit tě o tom mluvit, když ses začal uzavírat do sebe.
Chápu tvé obavy, ale sakra od toho jsme manželé, abychom to vyřešili společně.
Samozřejmě vím, že můžeme vybrat novou náhradní matku, ale v tom, co se děje i s námi. Prostě nemám sílu na další a další zklamání. Utápíme se ve výčitkách oba.
Já cítím, jak mi utíká čas a s každým rokem je to horší a horší. Někdy mi přijde, že ten věkový rozdíl je až moc velký. Já vím, já vím," zastavím ho, když se chce nadechnout k protestu, „jenom mi to tak přijde.
Všechno to, co se s tebou děje, mi není jedno, chci ti pomoct. Ale nedokážu to, když ty mě odháníš. Znal jsem tě dřív a znám tě teď. Vím, jak moc jsi se změnil, ale poslední dobou jsi se vracel ke svým začátkům a já se na to prostě nemohl dívat."
„Je mi to moc líto Nialle." Skloní kajícně hlavu.
„Víš, důležité je, že sis to uvědomil v čas, než z toho byl opravdu problém. Zničil bys všechno, sebe, nás. Já tomu chci dát šanci, chci tě vidět opět šťastného. Ať už to bude s našim dítětem nebo ne."
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...